Grappig,nu weet ik het bijna zeker.
De koper na mij ging hem laten omlassen naar 27/28mm. ( Heeft Virgil van dit forum gedaan. )
Voorheen was die 22mm, van de Leo demper heb ik zelf het tuutje er ooit nog afgehaald.
je kunt het ook zien op de foto waar de uitlaat nog bruin is dat de koppeling van 28 zeg maar er nog op zit
staat de citta zeker vet goed alleen niet te stijle stoepjes afrijden of op
hallo mensjes ik heb een alfera 65cc gekocht alm maar ik kan der niet harder mee dan 45 op de teller dan krijgt raare geluiden en een soort vastloper dat ie uitvalt maar geen krassen in de cilinder of schade iemand een tip?
Vind ik dan nog best knap dat je die cilinders erin hebt gekregen, dit heb je dan vast dmv een hamer gedaan ofniet?
Ik heb laatst ook een 2tal begrensde carters gekocht.
Dan moet je inderdaad de cilindervoet uitdremelen (met een schuurrolletje op de dremel)
Of heb je een CP carterset? want daar zijn naar mijn weten geen begrensde uitvoeringen van.
ik heb zover ik weet een elktresche carter uit belgie want inlaat was al 10mm
nee heb het niet met de hamer gedaan met de 3 moeren langzaam naar beneden draaien op tapbouten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.