Vespa-Ciao.NL
:: Beenz Citta

Home Forums Perso’s Projecten Beenz Citta

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jarco
    Bijdrager

Grappig,nu weet ik het bijna zeker.
      De koper na mij ging hem laten omlassen naar 27/28mm. ( Heeft Virgil van dit forum gedaan. )
      Voorheen was die 22mm, van de Leo demper heb ik zelf het tuutje er ooit nog afgehaald.

Maar staat je citta goed zo. :thumb

beenz citta
      Topic starter

je kunt het ook zien op de foto waar de uitlaat nog bruin is dat de koppeling van 28 zeg maar er nog op zit
        staat de citta zeker vet goed alleen niet te stijle stoepjes afrijden of op

beenz citta
        Topic starter

hallo mensjes ik heb een alfera 65cc gekocht alm maar ik kan der niet harder mee dan 45 op de teller dan krijgt raare geluiden en een soort vastloper dat ie uitvalt maar geen krassen in de cilinder of schade iemand een tip?

erikbloemberg

heb je je blok ook uit elkaar gehad en de begrensing er uit gefreest???omdat je eerst met een 23,5mm uitlaat poort hebt gereden?

deze nieuwe type blokken zijn begrenst in de cilindervoet.

het kan zijn dat ie daar op klemt en zwaar loopt.

of paste hij er gemakkelijk op zonder de duwen?

mvg erik

beenz citta
            Topic starter

de Dr ging er echt moeilijk op maar die liep ook perfect maar deze die ging er makkelijker op
              waar zit die begrensing in het blok als ik mag vragen?

Florian
              Moderator

Vind ik dan nog best knap dat je die cilinders erin hebt gekregen, dit heb je dan vast dmv een hamer gedaan ofniet?
                Ik heb laatst ook een 2tal begrensde carters gekocht.
                Dan moet je inderdaad de cilindervoet uitdremelen (met een schuurrolletje op de dremel)

Of heb je een CP carterset? want daar zijn naar mijn weten geen begrensde uitvoeringen van.

beenz citta
                Topic starter

ik heb zover ik weet een elktresche carter uit belgie want inlaat was al 10mm
                  nee heb het niet met de hamer gedaan met de 3 moeren langzaam naar beneden draaien op tapbouten

erikbloemberg

ik zou als ik jou was ff het blokje uit elkaar halen en de begrensing uit het carter schuren of frezen

dit is denk ik tog je probleem.

ik zelf zou het niet zo willen dat je de cilinder er zo op moet monteren

de cilinder moet je er vrij soepel op kunnen drukken ipv klemmend vast draaien

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.