Vespa-Ciao.NL
:: Beenschild, hoe zien ze eruit en wie heeft ze?

Home Forums Techniek Framedelen Beenschild, hoe zien ze eruit en wie heeft ze?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-36-
    Topic starter

Heeft iemand toevallig een plaatje van een vespa Si met beenschild?

Ik begreep dat deze op zwitserse? Vespa’s zitten, en vroeg me af je die ook voor de Si hebt , en of je dan een beetje uit de wind zit. Ik heb nu namelijk een tijdje op een scoopy gereden en vooral met regen enzo vind ik t wel chill om een beetje beschut te zitten.

Dat t er lomp uitziet boeit me niet, als t maar blaast 😉

En nu ik er aan denk heb je voor de Si toevallig niet ook ruitjes ofzo op de markt?

Jelle
      Moderator

je had ooit in nederland van die si’s met beenschild, tenminste ik heb er ooit 1 zien rijden, ik dacht dat het een vespa si monte carlo was…(maar dat weet ik niet zeker)

iaccaloco
        Bijdrager

Beenschilden heb ik hier nog nieuw liggen, maar niet voor Vespa speciefiek……(waar wél van weet ik ook niet?:))

Als je interesse hebt moet je me andrs ff mailen….!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

KennyVespa
          Bijdrager

jelle :
            je had ooit in nederland van die si’s met beenschild, tenminste ik heb er ooit 1 zien rijden, ik dacht dat het een vespa si monte carlo was…(maar dat weet ik niet zeker)

jup dan is het een ,monte carlo heeft me opa ook in de stal staan 😉 meesterlijk dingetje zit vario op en alles ben hem over aant halen om de vario of de hele brommer aan mij te geven 😛 zit kenteken en alles op dus 😛 en lak is nog supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer nieuw om de 2 dagen word hij gepoets (als er mee gerden is he) 😛 maak er wel eens foto’s van

SpeedDemon
            Bijdrager

een vespa ciao scooter… beenschild, voetplaten, te kleine wieltjes en je bent zover….

-36-
              Topic starter

Jep, maar ik moe ook een beetje aan mn budget denken, net voor tig euri’s een speedengine met 80cc gekocht 😛

Edjuh
                Bijdrager

Ik heb alleen beenschilden op boxers gezien. Nou vind ik dat echt de lelijkste vespa’s, maar door het schild zag de boel er nog best leuk uit!(ik overwoog zelfs om er 1 te kopen:) ). Kwam van marktplaats helaas anders had ik de foto’s wel bewaard.

Ik heb wel een foto van een SI met windscherm(!) in mn perso staan, die is in rome geschoten.

Bubba
                  Bijdrager

Ik heb wel n foto van een boxer met beenschild.

Reageer op: How to: Opvoeren voor beginners

Ik vind het er prachtig uitzien, maar de meeste members hier schijnen het vreselijk te vinden en hebben me dat laten weten ook.

Beenschilden voor Vespa’s zijn hier in Nederland niet te koop, met heeel veel geluk op marktplaats misschien?? Je kunt ook een schild van een ander merk kopen en dat een beetje bijwerken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.