Vespa-Ciao.NL
:: Baz Perso

Home Forums Perso’s Projecten Baz Perso

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Baz
    Topic starter

Geschiedenis

Mijn geschiedenis ja… die is al bijna 2jaar trug :O gaat zow snel ,,maarja kreeg 1st een tomos van me oma wat een bagger ding kwist niks van brommers dus die is ergens weggeven.
      Later een citta helemaal compleet + een zak vol met xtra onderdelen bij de container gevonden. Toen leerde ik een beetje sleutelen en die alter verkocht voor 80euro :S ng steeds spijt van hehe 😛
      Toen kreeg ik voor me verjaardag een tomos.. hoopte ik dan maar neej een ouwe lullen vespa ding,, een ciao dus.
      Vriend van me had er ook 1 dus hij mij van alles leren was 13 december ’04 weet et ng goed dat ik me certi haalde 5dagen na dat ik 16 werd. En volgens mij zit ik ookal vanaf die datum op v-c.nl 😛
      Vond allemaal wel leuk een jaar 1 brommer gehad en alleen een leo krul gekocht,,maar toen kocht ik weer een tomos en zetten de ciao aan de kant.
      Tomos toen ingeruild voor me computer en ging weer beetje met de ciao verder ,sinds die tijd ontelbaar veel blokje en troep gehad 😛 En zown 15 brommers de helft vespa ciao de rest om lkkr aan te verdienen $$$ :p
      En nu dit ding die ik ff ga verbouwen 😀

Brommer:

Nja mooie ciao kunnen krijgen keb ng heel veel leuke spulletje liggen dus ga er mooi project van maken.

Keb al wat aan loope klooien zit nu ff top one onder,immi 60cc.
      Wat wil ik allemaal gaan doen:
      Zowiezo laten spuiten/poedercoaten en stervlegen. oja kwil ook een ander zadel

Kleuren ben ik nog niet helemaal over uit en of ik die 70dr derop hou liefste niet maar loop er dan wel weer tegen aan.:p

Setup:

Cilinder: 60DR
      Carters: 13mm Blok
      Krukas: Orgineel
      Carburateur: 13/13
      Luchtfilter: Malossi
      Uitlaat: Top One / Polini Lunga
      Vertanding: Brom

hansieb
      Moderator

Leuk dingetje word wel wat volgens mij.

Maybe nog iets over je geschiedenis enzo?

G-no
        Donateur

mooi brummerke:thumb

veel mensen zullen het niet met me eens zijn, maar ik vind die spaakvelgen met die slickjes er best goed onder staan:)

joey636
          Bijdrager

Zien er idd naar mijn mening ook vet uit leuke bandtjes endergelijke drop.
            leuk dingske.

Als de winter voorbij is laat ik de mijne denk ik professioneel spuiten en een EBR voorvork erin.

*ED*: 2 posts in een gezet, en LEESTEKENS!!!!!!!!!!!

Edjuh
            Bijdrager

Mooi begin voor een projectje.

Volgende zomer moet er wel een lading mooie ciao’s komen hoop ik, als iedereen in de winter een beetje doorbeunt moet het wel lukken.

Succes.

G-no
              Donateur

niet aleen ciao’s…….:D

pier
                Bijdrager

mooi begin inderdaat voor project 🙂 wordt wel iets leuks…
                  en jaah in de zomer zijn der ind veel projecten als het goed is af 😀

timschilders
                  Bijdrager

Edjuh :
                    Mooi begin voor een projectje.

Volgende zomer moet er wel een lading mooie ciao’s komen hoop ik, als iedereen in de winter een beetje doorbeunt moet het wel lukken.

Succes.

ja die van mij;) setup is bijna klaar nu het uiterlijk nog.

@ bas : leuk dingetje, ik heb hem een keer op mp gezien, met die voorvork alleen een andere uitlaat. wel met speedengine. veel sucses!

Baz
                    Topic starter

Huh! heb je deze ciao is een keer op mp zien staan?? dus echt die ik heb of look-a-like?? ,want dat zou nooit kunnen kweet de hele geschiedenis van dit brommertje 😛 en dies nooit boven de 30km/h uitgekomen

PoliniCiao
                      Bijdrager

Ik denk als je die spaken een beetje goed oppoetst dat het eigenlijk helemaal niet zo verkeerd zou staan. Is weer eens wat anders. Maar wel nieuw model zadel en kappen erop he ;).
                        En misschien een versteviging en van die plastic spatbordjes 🙂

Goed bezig en mooi begin :thumb

Joopieboy
                        Bijdrager

Stervelgen heeft iedereen al. Dus misschien eens met autowax die velgen poetsen, worden ze zo mooi als nieuw van. Nog suc6 met dit projectje!

Baz
                          Topic starter

Ja, zit er ook nog aan te denken om deze velgen te houden,aan de ene kant liever niet en aan de andere kant staan ze best vreed en old skool en voelen steviger aan dan stervelgen.

enne inie mini updateje

Stuurol 😛
                            Me speedengine/70dr blokje is bijna ingereden.dus das mooi.
                            Nu moet ik alleen ng een verstevigingsbalk erop lassen .De spatborden zijn al allemaal mooi afgezaagt dus beetje bij beetje word ie wat beter 😀

Rebel

Ziet er goed uit man
                              ebr is looking good nu weet ik 100% zeker dat ik 1 haal

heb je trouwens pic van die lunga met stats ofzo?

Mike
                              Bijdrager

ziet er leuk uit man!

t lijkt alleen wel of je tog liever tomos reed dan ciao als ik je verhaal zo lees?

naja ga zo door en maak er wat leuks van.. enne ik vond ook dat je die spaken moet laten zitten.. spuit ze mss een keer in een leuke kleur als je de hele brommer nog es doet!

ga zo door

MvG Mike

Mike

Baz
                                Topic starter

Ok ligte update ,als het een beetje weer is dat ik buiten kan sleutelen gaat hij naar de coater of spuiter ,weet het ng nie cker.
                                  Wat wel is dat hij geel wordt alweer… 😛 blijft tog de mooiste kleur?
                                  De voorkapjes, handvatten en kleine dingen gaan allemaal een carbon badje krijgen. Velgen ben ik nog niet overuit. 😕 Welk model? Welke kleur? Zelf maken?
                                  Verchromen(prof. chrome spuiten) is wel vet of gewoon zwart. Carbon lijkt me iets té worden dan.

Setup heb ik compleet verkocht voor een mooie prijs d,us komt gewoon 13mm blok met 60DR onder niks speciaals..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.