- Dit onderwerp bevat 170 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 10 maanden geleden door Batty.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 maart 2009 om 15:43 #438557
update
Zo het is alweer een tijdje terug en het wordt weer tijd voor een nieuw project.
Met dank aan mijn zwager mike die zijn oude zwarte ciao aan mijn doneerde en nu eindelijk eens fatsoelijk wordt opgeknapt.
Nee geintje mike het was een knap ciao’tje R.I.P:lol

Zo hij ligt uit elkaar en is er klaar voor om gestraald te worden.Er komt de volgende setup onder.
-kickblok met aan gepaste carters en getunde krukas.
-Nieuwe Polini Kitracing
-13/13 carb
-Orginele vario met malossi voor vario 10,5 vertanding en 90mm schijven
-Simonini ProlineKwa uiterlijk frame wordt verstevigd (geen buis).
Ik ga hem spuiten met een special paint en nog wat verasingen.
verder komen er nieuwe 14 spakers zwart hoogglans gecoat.Zo ik heb nog een hoop te doen want ik wil hem nammelijk voor de vct klaar hebben.
Dus stay Tuned
24 maart 2009 om 17:32 #438561Wordt weer een beste kroket zo te horen peter! Het beeld van gecoate 14 spakers onder een ciao doen me de speekselsluizen vol open=)
Ik ben zeer benieuwd.
24 maart 2009 om 17:34 #438562Lakkie was zeer geil!
24 maart 2009 om 17:42 #438563hahaha succes met opknappen van me ouwe beesie! we moeten er maar wat moois van gaan maken met onze nieuwe brommmers;):lol
Mike25 maart 2009 om 15:41 #438587@ edjuh wordt zeker een kroket en ook ik ben zeer benieuwd hoe het gaat staan met die 14 spakers:)
@ Mike komt ckr goed
28 maart 2009 om 23:02 #438686zooww vandaag weer een update over het nieuwe project.
De Lak is vandeweek ook opgehaald:D maar dat blijft nog even geheim..;)
Mike en ik zijn vanavond bezig geweest met het tunen van de carters en de krukas voor de Polini KitRacing cilinder:)

De krukas

De inlaat

De spoelpoorten

vandeweek dan maar even iig de nieuwe krukas erin zetten en dan later het blokje echt afmaken met pakkingen enzo.
deze week gaan we ook het frame laten verstevigen en gaan daarna naar de straler;)Dit was het weer even
Stay tuned;)
Mike29 maart 2009 om 13:25 #438697netjes gedaan die inlaat en de poortjes, ga je de krukas op de AW manier doen?
heb er eigenlijk wel spijt van dat ik mijn Krukas niet getuned heb en de poortjes niet beter bewerkt heb.
want nu krijg ik er maar 80 km/h uitgeperst 🙁29 maart 2009 om 13:51 #438698@ diac ja het is best gelukt de spoelpoorten ik ben erg tevreden en de krukas is op de AW getuned 😀
6 mei 2009 om 20:33 #439872Zo weer even een update van mijn vct ciao.
zo het frame is terug van de straler hij zij dat het originele lak erg hard was dus moest ie in een bak met zuur,
maar ja het resultaat mag er wezen hij kwam er goed onder vandaan.ik heb een paar deuken in de tank zitten precies ter hoogte van waar het vespa logo moest komen te zitten.
dus tot mijn grote spijt moet ik de inham weg plamuren.
Maar als ik tijd genoeg heb dan airbrush ik hem optisch terug.
Dus van de week de brom in de spuit plamuur zetten dan flink schuren en dan in de special paint.mijn 14 spakers zijn ook gelijk terug gekomen meteen hoogglans zwart laten coaten,en een paar nieuwe deestone’s aangeschaft.

met m’n blokje ben ik nog bezig maar wil die wel als vast lopend hebben want ik moet de cilinder nog wel even in rijden.
Dus het wordt wel kort dag maar gaat vast lukken.
Dus stay tuned
6 mei 2009 om 22:13 #439874Nice :D!
Alleen nog 1 maand te gaan, ik denk dat dat de blauwe word 😉
6 mei 2009 om 22:20 #439875Goed bezig! Moet lukken toch? Een maand om hem te spuiten en te monteren?
Blokje kan je ondertussen gewoon inrijden op de blauwe? Beetje over de dijk heen en weer scheuren, zo klaar..I came, I saw, and I forgot what I was doing...7 mei 2009 om 06:01 #439876hahaha idd tonni, maar hansje bedenkt dit naar zijn eigen maatstaven en dat betekend dat ie ergens EEUWEN nodig heeft om iets af te ronden. ( denk aan dat deps blok )
maar nice zwagert
. ik wordt alleen nog steeds niet laaiend enthousiast van die 14 spakers.. maar ik ben zeker benieuwt naar het eind resultaat! eens kijken hoe t totaal plaatje dan staat!:)!!Mike7 mei 2009 om 06:59 #439879ik ben ook benieuwd en idd zou mijn keuze ook geen 14 spakers zijn maarja wie weet staat het wel

GTZ NV
7 mei 2009 om 17:42 #439893ach jongens het gaat ckr wel lukken en ja die 14 spakers smaken verschillen maar komt goed

als het niks is dan heb ik altijd nog een setje 10 spakers,maar dan wordt het net weer even te veel als m,n anderen snor.
7 mei 2009 om 17:49 #439894t gaat echt wel mooi staan hoor. ik ben alleen zeer benieuwt naar het eind resultaat totaalplaatje! ook naar de mijne!
kun je trouwens nog ff foto’s maken van mijn spullen? en die 10 spakers nog ff? dan gana die ff in duitslands gepost worden;)
Mike -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.