- Dit onderwerp bevat 170 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 10 maanden geleden door Batty.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 mei 2008 om 23:15 #429919
nee, die raakt ie niet, is ook bijna niet mogelijk ( let op ik zeg bijna:D )
ik dacht eerst nog miss komt het door de poortjes die ik doorgeprikt heb, maar zo diep komen de zuigerveertjes helemaal niet,!
maargoed die dr komt heus nog wel weer aan de praat! miss dan wel neit op de zzt! maar verder heus wel!
nu volgas het uiterlijk afmaken en blokje inrijden;)
Mike7 mei 2008 om 07:18 #429921was het een nieuwe cilinder, zo niet dan kan het zo zijn dat je zuigerveertjes teveel ruimte hebben…
7 mei 2008 om 08:33 #429924nee geen nieuwe cilinder, maar wel nieuwe zuigerveren,
maar de cilinder is niet megaveel gebruikt en de zuiger ziet er ook zeer goed uit!, dus ik begrijp em niet:o
Mike7 mei 2008 om 08:52 #429925Zit er mischien speling op je naaldlager? Ha ik een tijdje geleden ook8) toen was mijn pistonpen een beetje afgesleten door een kapot naaldlagertje. Hierdoor klapperde hij een beetje dus naaldlager vervangen alleen mijn pistonpen was dus ook iets dunner geworden. Na vervanging van mijn pistonpen en naaldlager was het weg.
7 mei 2008 om 09:46 #429926dat is het jammergenoeg ook niet:( ik heb een een bijna nieuwe pen inzitten van een 50 cc cilinder met een gloednieuwe maaldlager,
bedankt voor je mededeling iig!;)
Mike7 mei 2008 om 10:01 #429927
HMMMMMMM gebakken Leovinci Circuit…!:lol
wat zal dat smaken;)
haha heb de uitlaat even voorzien van 2 lagen extra blanke lak! dat werk naar mijn ervaring bij me Fabrizi en me Simonin uitlaat erg goed tegen Roest! blijft ie iig langer knap van!
Recept:
-uitlaat
-voorzien van 2 extra dunne lagen hitte bestendige MOTIP lak volgens voorschriften
-half uurtje afbakken op 160 graden om uit te harden:Pof moeder er blij mee is is een 2e…. naja ik heb tot 18:30 de tijd om de vreselijke geur eht huis uit te drijven :lol!
Mike7 mei 2008 om 10:03 #429928hahahaha
ach zal tog wel =)
en anders ff naar de deka geurvreters halen:P
7 mei 2008 om 10:33 #429930Nou moe, moet niet gekker worden ff gezellie een uitlaatje afbakken in de keuken :lol Tis mooi weer dus alle deuren en ramen tegen elkaar op zetten en de oven fftjes met een lekker geurtje afsoppen, dan weet mama van niks.
TICKLING BARN7 mei 2008 om 11:02 #429931je kan ooknog ff koekies bakken, dan is de geur ook wel weg… ik weet alleen niet of dat gezonde koekies worden 😕
heb je trouwens wel de goede zuigerveren gekocht?
7 mei 2008 om 14:10 #429939😀 Myn ma zou my vermoorden als ik dat zou doen xD =) Maar tziet er al een mooi resultaat uit!
7 mei 2008 om 17:34 #429944Srr voor de offtopic maar kan een verfbrander ook?:?
7 mei 2008 om 20:26 #429951Mike , mijn cilinder ratelt ook. rij er nu al zo lang mee , maakt verder niks uit 😉
7 mei 2008 om 21:29 #429965nou, deze ratel was heel anders als een doorsnee polini achter rateltje wat ik ook wel kende jammer genoeg:(,
maar jelle hoe bedoel je goede zuigeerveren gekocht? ik heb gewoon van jmpb die 41mm dr zuigerveren gekocht.. kan weinig mis aan zijn toch?
Mike7 mei 2008 om 21:49 #429966Jelle bedoelt ook dat je zuigerveren mischien te ruim op je zuiger zitten denk ik.
Zal je vrijdag nog wel laten zien hoe 😉
Dan ook ff verder met de snelle ciao van batty ! 😀12 mei 2008 om 00:13 #430105updeeeet:
inmiddels zijn we weer wat verder en het blijkt allemaal langzaam goed te komen:)
om bij het begin te beginnen kwam batty’s plaat vrijdag mooi binnen bij de plaatselijk Lasualec winkel!
hier ff een foto van crimineel batty met ze nieuwe plaat
verder ben ik er zondag,eerste pinksterdag ook mee bezig geweest samen met battie, we hadden met het blok eerst last van 2 dingen waar we er na vanavond na een beetje rondsleutelen 1 van hebben opgelost en ik een vermoedden heb opgebouwt wat het laatste probleemje met het blok is;)
het eerst probleemje was wel vervelend omdat ik het 3 keer erondervandaan heb getrokken om te ontdekken wat eht was! en dat was dat het blok niet snationair liep en beroerd liep met een apparte rinkel. nou dat was dus een kromme cilinderkop
toen gingen we nadat we de kop hadden vervangen het blok er weer onder hangen en het nog eens proberen:)
hier een foto van batty die eht blok er zelfzstandig onderbouwt en zie je ook dat eht kenteken is gemonteerd met 3 popnagels!

nog eentje

toen eht blok er weer onderzat en we het startje klaarde onze gezichten weer helemaal op!: hij loopt nou prachtig stationair zonder uit te vallen en dat soort raar gesodemieter.
naja ik ging er toen even een stukkie op rijden en toen kwam er een soort getokkel uit uit het blok bij gas los laten.
eerst begrepen we het ff even niet aangezien ie het niet had dat ie koud was ( later nog ene keer getest, koud niks warm tokkel bij gas terug) Maar later ging er een lampje bij me branden. en dat kwma eigenlijk door een ervaring emt een oude vespa ciao van me die ik ooit eens reeddus ik kap eraf halen en kijken naar het kleine carterhelft en jahoor:) daar zatie een hele lichte deuk op de plek van het lager, ( dit is gekomen na een polijst sessie van de vorrige eigenaar met ene hardhandige revisie denk ik zo hehe. andere andere kant had ik eht misschien moetten zien maarja..:con
toenw erd het al wat laten op de avond dus heb besloten om vandeweek het nog ff ene keertje goed overnieuw te doen met een goede carter helft!
verder heb ik nog even lekker provisorisch het achterlicht aangepast. er zit nu alleen nog zo’n reflector lamp op dus daar moet even het licht inkomen maar daar zat natuurlijk geen aansluiting of wat dan ook in. dus ff RAPPA de vrees in het plastic en het oude binnewerkie van het kleine lampie met een zelfborgende schroef erin gepropt, zal vast prima werken
geen zin om moeilijk te doen hehe:lol
en toen ware we er wel weer even klaar mee vanavond en de werkbank was ookw el weer een troep, mijn god!

verder nog kleine nieuwtjes.
-Tienspakers zijn binnen:) thanks toe jacob ( japieoh!ciao )
gaan meteen naar coater van deweek —>> WITFoto’s volgen
– Dee”Stone bandjes ervoor zijn besteld
was em effe, Stay tuned & Thanks
Mike
Mike -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.