- Dit onderwerp bevat 170 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 10 maanden geleden door Batty.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 mei 2008 om 15:02 #429816
;)het is anders een end steppen ewous
3 mei 2008 om 16:29 #429822ziet er net je uit ewous =)
hoe hard denk je dat je gaat lopen?3 mei 2008 om 17:05 #429825ik heb geen id:P
maar de setup wordspeed engine elec
46mm polini
13/13
en die tope one:)dus redelijk gangetje denk ik:P
3 mei 2008 om 23:30 #429831zoww:) het was vandaag mooi weer dus lekker in eht zonnetje nog wat kunnen beunen aan de brummer van batty!
en vandaag lag er ook een kleine suprise op de deurmat!
een leuke brief van de RDW:D:
Kenteken:
FR9
35Xdat word vandeweek meteen een plaatje laten persen dus!;)
verder waren inmiddels de zuigerveertjes binnen en de pakkingen dus had ik het blokkie ff afgemaakt!
( alleen de koelkap moet er nog op en dan issie er klaar voor )
de voorvario had ik er ff opzitten om het vliegwiel goed te klemmen op het conische gedeelte van de as!
blokje draai ook zeer soepeltjes dus ben dik tervreden
verder was er nog wat tijd over voor de Vario naaf.
daar moest ook nog even wat aan gebeuren, dr zat namelijk een linkse as is met engels schroefdraad en dat werk neit prettig vond ik! dus die had ik maar verwisselt met een normale as uit een bromnaaf, verder had ik de lange as verwisselt met een betere die ik nog had liggen ( beter schoefdraad ) en de kerinngen vervangen, de lagertjes waren nog super:)
Zo, hier zit het weer in elkaar en draaid goed:), allen nog olie erin, maar dat gebeurd pas als het weer in de velg zit!verder nog even de gele drukveer in de koppeling gezet! het is een koppeling met centrale trekveer, dus naar andere trekveren hoef ik genees op te kijken:)
en ook gaan ik volgend weekend 10 spakers ophalen bij “japieoh ciao” die worden vast nog wel gecoat=)
Wit of zwart.. wat vinden jullie…???dingen die nog moeten gebeuren,
– achterlicht verplaatsen naar reflector en die extra stangetjes weghalen
( zie foto’s boven en dan weet je wat ik bedoel )
– Spatbord iets inkorten en kenteken vast popnagelen.
– motorische gedeelte op de brommer bouwen en testen
– 10 spakers ophalen en laten Coaten ( wit of zwart )wast weer ff:)
Mike4 mei 2008 om 01:25 #429834Dat schiet goed op Batty boy dat heb je weer mooi geregeld, dat ciaotje gaat weer soepeltjes, die Mike die ken er wat van.
Tien spakers wit.
TICKLING BARN4 mei 2008 om 07:53 #429836dat heeft mijn zwagert mooi gefikst
ja
dus als ik panne krijg kan ik hem op z,n klote geven He He 🙂
nee ik heb alle vertouwen in mike ik heb vaak genoeg bij hem in zijn mannen hok gestaan,
en hij weet wel waar hij het over heeft.
Zo leer ik ook nog eens iets;)4 mei 2008 om 09:34 #429841Leuk bezig zo met deze ciao
echt een leuk ding
die velgen moeten WIT=)4 mei 2008 om 09:41 #429842ja vond ik zelf ook al;) Batty was er nog neit helemaal over uit, maar eht is wellicht leuk als we allebei dezelfde velgen hebben! weet je tenminste dat je een beetje bij elkaar hoort hehe;)
Mike4 mei 2008 om 09:55 #429843ha die mike zal ik dan van dat blauwe velgen lint er op doen zals wous ik vindt ook wel geinig=)
of gewoon wit laten????
4 mei 2008 om 09:59 #429844hmm ja wel een leuk idee:) alleen zou ikd an wel een hele andere kleur pakken, een velg lintje mag best vleken vind ik, gewoon een fluor groen ofz.
wouter heeft volgens mij ook (nog nergens anders op ze brommer ) oranje, op dat lint na,
we moeten maar even kijken wat het mooiste is dat gif fluor groene is wel leuk denk
Mike4 mei 2008 om 15:59 #429852Hehe batty toch 😀
Word een mooi ding !
Zie je volgende week wel weer;)
4 mei 2008 om 16:39 #429856thanks wouz de schuur is op geruimd dus meer tijd om te bieren:bier
6 mei 2008 om 22:50 #429916zo:) weer ff een update hoor, we kunnen natuurlijk zo vlakvoor die toer niet stil zitten haha!
afgelopen zondag in het heerlijke zonnetje lekker zitten sleutelen aan de brommer:)
(de foto’s in deze updates zijn later,achteraf,gemaakt)het was voor mijn gevoel best wel een klote dag omdat het neit helemaal ging zoals ik hoopte!
in eerste instantie ging alles erg gesmeerd:)
ik ben de dag begonnen met het demonteren van de bagagedrager en spatbord om het achterlichie op eht spatbord te verwijderen en vervolgens het spatbord zorgvuldig en netjes recht in te korten! ( dit werkt het beste als je dat spatbord los hebt natuurlijk!:)
dit is zo geworden:)
die is netjes gelukt dacht ik zo! hij is precies vlakboven de oude bevestigigs beugel van het verzekeringsplaatje afgekort,
en hier komt straks de inmiddels bestelde Blauwe rechthoekkige kenteken plaat te hangen:)daarna heb even de varionaaf in de spaakwielen gehangen om het blok te testen, en de CDI unit geplaatst

later komen er natuurlijk witte 10 spakers in! die gaan as weekend ophalen!:Dbrommertje ziet er al aardig anders uit.. sommige vinden eht miss minder mooi lijken zo:)
maar geloof mij! dit word een juweeltje!;) als ie af is! mooiwe witte 10 spakers!toen ben ik het 41 DR blok onder de ciao gaan hangen en begon het gezeur.
ik heb het blok gewoon in elkaar gezet zoals het hoort en al tientallen keren eerder heb gedaan. maar dat ik heb startte
ratelde het blok als een gek, en ik kan niet verklaren wat het is. Er zitten alleen nieuwe zuigerveren op en verder heb ik het blok 2 keer eronder uitgehaalt om te kijken wat het nou was! en ben ik uiteindelijk niet achter gekomen!:( maargoedhier een filmpje van de eerste start!
klikkerdeklikBlokje liep verder prima, veel power en wilde ook wel snelheid maken! op die ernstige ratel na!,
maargoed toch maar weer cilinder eraf en wéér niks kunnen ontdekken, alles ziet er goed uit!
toen werd het al wat later en had ik eht een beetje gehad met die cilinder.
naja ik heb mezelf niet laten kennen:)en ik heb op de plank nog een ZGAN malossi 43 mm cilinder liggen. dus ben ik die maar wezen proberen! en gelukkig had ik er toen geen problemen meer mee, behalve dat de spie nog een keertje brak hehe;)maar dat kwam omdat ik alles al zo vaak had gedaan die dag, kwa blok monteren enzo, dat ik de laatste keer even vergat het vliegwiel goed vast te zetten! naja hier een foto van batty’s blok met 43mm Malossi:)

moet evengoed aardig gaan lopen! en later maar even kijken wat er nou scheelt met die 41 DR iemand ideen?? alles ziet er super uit, alleen rateld hij als een malle!maja toen was de dag om en had ik t wel beetje gehad, hier nog een 2tal foto’s,
eentje van met mijn eigen brommertje erbij en de ander van de slaap plek van de brommer haha:lol

zo krijg je miss beetje indruk van de velgen die dus straks ook in batty’s brommer komen!
was em ff!
vrijdag plaat monteren en nieuwe blokkie plaatsen en testen:)verder as weekend velgen halen en rap naar de coater emt die handel!
Gr Mike en Batty! =)
Mike6 mei 2008 om 22:54 #429917nice
6 mei 2008 om 23:09 #429918nice mensen 😀 aleen egt jammer van die 41mm :S
egt raar dat die rateld :S raakt die de kop niet lichtelijk?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.