- Dit onderwerp bevat 147 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 1 maand geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 februari 2010 om 02:30 #458117
Martino; Ik wou vandaag, zwarte kappen proberen. maar ik vond maar 3 kappen.. 1 kapotte, 1 Matte en natuurlijk 1 Hoogglans 😐
dus heb dit niet geprobeerd, maar komt nog wel. Samen met nog wat meer updates, waar jij alvan weet :lol.Sjoerd; Thanks, De banden zijn inderdaad 2.5’ers.. maar Kenda’s. mijn eigenlijke bedoeling was Whitewall banden erop te leggen maar weet niet of dit Cool zou staan, deze banden had ik nog liggen. Dus de keus was snel gemaakt
.Later kunnen er eventueel nog Vee-Rubber banden op komen. Daar die moeten dan weer komen van Moppie Shoppie, endat vind ik wel tegenvallen.
14 februari 2010 om 07:42 #458111Hee Bas,
Als je de kappen wit laat zullen die whitewalls wel heel dik staan.
14 februari 2010 om 12:13 #458151Dacht ik ook, maar kan iemand goed PhotoShoppen. Die banden kosten toch ook weer 27.50? per stuk.. x 2 telt dit toch aardig door, en kan ik zeker wel gebruiken voor andere onderdelen 😉 Als iemand hier een Photoshop versie met Whitewalls van wilt maken, ben ik hem zeer dankbaar
.héél michien komt er ook en andere voorvork in, aangezien mijn spatbord héél dicht bij mij tank komt. mijn Polini Top one paste hier door niet?! :|. Als mn Polini Radiateur Maar past vind ik ’t allemaal goed. Past het niet, ga ik toch maar eens kijken naar een andere voorvork, (Bravo, Piets30’s model ofzo) 😉
14 februari 2010 om 12:46 #458154Het probleem met de Top One heb ik ook gehad, ik heb m’n spatbord toen ingekort;)
14 februari 2010 om 12:56 #458156Het probleem zit hem niet in de Top one sjoerd 😉 deze is nu verkocht. ik wou hem gaan gebruiken maar met mn LC kitje past deze toch 99% kans niet, tenzei je de aftappunten verplaatst in de kop, maar daar heb ik geen zin in, aangezien ik de kop orgineel wil houden. en blijf toch proma cc rijden
17 februari 2010 om 18:42 #458254Zo, een paar vorderingen langs deze kant.
uiteindelijk een Eurocilindro + polini LC kitje die al lang op mn lijstje stond. (van Yodipo)
zag er gewoon perfect uit, met veel extra schroeven,persklemmen, schroefklemmen, koppeling e.d

Maar jammergenoeg, bleek dat toch even te vlug gezegt, en bleek de kop niet 100% te zijn, schuursporen waren aanwezig.
daarvoor dus maar even een pakking geknipt en terug gemonteerd. en de euro. kop was lekdicht =)
gewoon een paar overige fotos :bloos
Gepolierde Fox koppelingshuis, waarmee ik later ga rijden, Als de zwarte / bewerkte kap klaar is (foto’s volgen)
in de koppeling zit nu trouwens de orginele druk & trek veren 😉
Waterkoeling 8)

Ninja usine, (rijd tegen alle verwachting in, net zogoed als me proma :o)

Totaal plaatje (ninja krijg nog een opknapbeurt 8))
17 februari 2010 om 18:53 #458256Netjes
17 februari 2010 om 19:06 #458257prachtig
17 februari 2010 om 19:15 #458258Super Bas
17 februari 2010 om 19:28 #458259Thanks, doet me plezier ;).
heb ook nog de waterpomp van Jelle, weet iemand hoeveel mm ik het moet afdraaien.
er zit een blaadje bij, maar das allemaal italiaans :lol.Michien laat ik me ciao wel coaten, in de loop van.. 😕
17 februari 2010 om 19:33 #458260heel netjes
17 februari 2010 om 19:40 #458262ziet er netjes uit;) de ninja zit straks zeker in de weg als je het kickblok er weer ondergooit?
17 februari 2010 om 21:08 #458265@Docs; geen idee of de ninja in de weg zou zitten kickblok is namelijk verkocht zonder de kicks-trapas aangezien dit mijn voetsteunen zijn, en naar mijn mening zitten deze veel fijner dan gewone stepjes/steuntjes.
Foto’s waterpomp komen morgen 😉
17 februari 2010 om 23:29 #458268Bas94 :
heb ook nog de waterpomp van Jelle, weet iemand hoeveel mm ik het moet afdraaien.
er zit een blaadje bij, maar das allemaal italiaans :lol.Er zit ook een tekening bij met bematingen, cijfers in het Italiaans zijn hetzelfde als in het Nederlands :lol
Ik heb laatst twee vliegwielen voor Olliegasselt gedaan:olliegasselt :
@ Fons ,alles past perfect !
Dus even voor jou administratie :vliegwieldikte naar 33 mm
Busje voor vario 4,5 mmNummer 1:

En nummer 2:

En het begint inderdaad een erg mooie Ciao te worden, die 10 spakers en Polini rad veranderen hem enorm
19 februari 2010 om 16:23 #428292Thanks voor uitleg Stefan
. ik ga in de loop van volgende week mn vliegwiel afdraaien & er een opvulbusje voor maken.
endan het waterpompje derop dat ik van Jelle heb 😉 ik hoop dat ik niet teveel kracht verlies bij de aandrijving van de waterpomp, ik zit toch toch maar met een 50cc.
ook werkt mn Fox Clutch weer op mn 50cc. 7.5 gram doet zn werk

klein filmpje ‘how to: start fox cluch :lol’ (oorspronkelijk voor martino, hij snapte het systeem van het boutje niet 100%)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.