Vespa-Ciao.NL
:: Bas’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Bas’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 148)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas94
    Topic starter

inderdaad Peter, eindelijk Goedkope 10 Spakers. Jammer dat de Remvoering Achter wat versleten is 😐
      maarja, dat regelen we wel, en zal later ook wel te zien zijn, in een andere vorm Rem systeem :whistle

Bas94
      Topic starter

** Update 😀 **

50cc Blokje zit in elkaar, Met nieuwe Lagers, Keeringen & Pakkingen. Meteen mn Dr70Evo derop gezet, met pakkingen & HD kop.
        Maar als ik hem aan kick, dan maakt hij een fiepend geluid zeg maar. denk dat de cilinderkop niet 100% recht is.

morgen even een 50c Standaard :roll proberen, aangezien mn 50cc Tuned moet de uitlaatpoort nog gelast worden 🙁
        Hopelijk is het morgen voorbij als ik een Andere 43mm kop probeer, of mijn 50cc Standaard erop zet.
        zou anders zo 1.2.3 niet weten wat de oorzaak nog kan zijn, maar geloof er sterk in dat dit tussen de cilinder & cilinderkop
        uitkomt, waardoor hij niet start m.a.w te veel Drukverlies. Bougie vonkt overigens wel (erg ;)) goed en krijgt benzine.

Bas94
        Topic starter

Jaja, hij Leeft =).(en daar ben ik ZWAAR blij mee :bier) 1e Start, meteen maar vast gelecht.
          Wel een Te kleine sproeier gok ik, aangezien hij uitvalt @ stationait draaien. denk dat hij de kleine 70Km/u wel aantikt, maar dit kan ik jammergenoeg niet halen Op ’t erf, aangezien ik -16 ben :boos. dus is maar een Schatting :thumb

Denk dat ik ook ’t Beste De Orginele Drukveer erin doe. aangezien ik Straks toch Veel met de 50cc Tuned ga rijden,
          en Hij nu al Vrij laat aangrijpt, Trekveren laat ik zoals nu, gewoon geel 😉

Filmpje eerste Start

SjoerdCiao
          Donateur

Ziet er goed uit Bas;), ik heb bij FonS ook zo’n bagagedrager voor op de tank gekocht, hij neemt m mee naar de meeting in Thorn, waar lag het nou aan dat hij niet starte?

Bas94
            Topic starter

Kop was Zoals ik eerder vertelde niet 100 %. Moet ik op school maar even in de Draaibank zetten 😉
              Kreeg te weinig benzine,nog steeds. Vraagt wel een Sproeiermaatje of 2 hoger lijkt me. Maar start al wel :thumb
              en heb me luchtfilter uit elkaar gehaald en is Flink de Compressor derop gezet, was niet echt vuil. Dus verwacht niet dat het hier aan lag. ;). nu ik weet hoe mn Camera en Youtube Werkt. zal ik eerdaags nog wel is een Filmpje maken.

Groeten 😉

Edjuh
              Bijdrager

Ziet er goed uit en ik ben benieuwd naar de prestaties met de fox koppeling!

Succes met afstellen.

Bas94
                Topic starter

Afstellen moet ik nog doen, vandaag geen tijd gehad.. Heb me auto moeten maken :con.
                  heb wel één filmpje gemaakt, maar ’t was jammergenoeg al zowat donker. dus je moet wel ff opletten als je kijkt.
                  maar vind hem cker niet verkeerd rijden (naarmate de afstelling) 😉

dylanvespa
                  Bijdrager

wie filmde het lijkt wel een debiel 😉

het is een zeer nette ciao:thumb

Bas94
                    Topic starter

Wie het filmde lijkt wel een debiel 😉

Filmde jij die niet dan ? ;).

‘k moet echt mn 50 Tuned is afmaken :pest endaar de weg mee op 😉
                      want me pa wordt niet zo vrolijk van mn Dr70Evo :|:no Hopelijk haalt mn 50cc+ die snelheid niet zodat ik der de weg mee op mag, want 30km/u gaat me toch niet lukken, en laat ik me ciao staan… 🙁

Martijnvanheerde
                      Donateur

Hoezo mag je dat niet van je pa dan??

Bas94
                        Topic starter

Martijnvanheerde : Hoezo mag je dat niet van je pa dan??

Hij rijd nogal Hard, weetje.. Daarin tegen zit ik ook in Bels (Belgie) ipv nederland, endaar is de wet ook een stuk strenger dan in nederland. Ask Barry & FonS 😉

Bas94
                          Topic starter

[center]*Update*[/center]

Vandaag heb ik mn Standaard blokje monteerd, & kabelboom aangesloten.Werd helemaal gek van die elektronica, en is zeker niet mn sterkste punt. 😐

Mn pa is nu wel helemaal tevreden,met mn Standaard blokje. Komt dan wel mn 50cc Tuned op, Fox koppeling, Malossi vario & proma cc =), Moet nog even mijn Spoelpoorten aanpassen, dan is die klaar voor een Test 😉 nu zit ik wel met een Klein probleempje. Heb nu tijdeijk geen kickblok meer, dus moet mn Fox koppeling aanrennen. Dus moet maar een hele hoop M6 bouten kopen, zodat ik hem wel kan aanrennen, natuurlijk is dit tijdelijk. en later komt mn Kickblokje der weer op :thumb

Kun je trouwens een CP kabelboom op een Elek blokje gebruiken, mn (tijdelijk) blokje is CP. maar mijn Kickblok is uiteraard Elektrisch ? :no

FonS
                            Bijdrager

Kabelboom is geen probleem, wat stekkertjes aanpassen en zorgen dat je 12v lampjes gebruikt, dat deed ik tenminste altijd.

Bas94
                              Topic starter

Oke FonS, Hoe kant het trouwens dat het bagagedrager op de tank niet vlekkeloos paste? ik heb het moette aanpassen met langere bouten, maar denk niet dat hij met mn Kalbelgoot nog gaat passen. 😐

Bas94
                                Topic starter

Kabelgoot gaat inderdaad niet passen,Klemt grotendeels van me kabels gewoon in een Hoek, endat vind ik niet zo Relax. dus die laat ik der maar af, in plaats daarvan zet ik mn bagagedrager op de tank erop.

alsook moet ik nu noodgedwongen moet poelie rijden, 50cctje maakt (zoals verwacht) te weinig toeren, om een beetje leuk te rijden,:o Met poelie rijd het toch wat beter. maar trekt uiteraard niet zo Hard op.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 148)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.