Vespa-Ciao.NL
:: Bas’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Bas’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 148)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas94
    Topic starter

hoe dat het Blokje rijd weet ik niet, JMPB stuurt mn spullen niet meer op voor de 5e
      dus totdan zit ik zeker al vast, ik moet nog vanalles binnekrijgen Kwa pakkingen, Lagers & Keeringen.

@ Martino achja, ik maak er geen sprinter van. voor mij dient hij ook zowat als Vervoer naar vrienden & familie
      en in belgie kan ik dan een uiterlijk als sprinter wel missen, Doch vond ik het Rode wel iets hebben 😉

Heb geld gestort naar MXmonster, dus krijg eerdaags mijn Ninja Usine & Polini Top one binnen :thumb
      dan moet ik even testen welke het beste rijd, en die uitlaat dan omlassen naar 27mm,
      endan mijn Dr naar 26mm, met bewerkte (+- 28mm) uitlaatpoort.

Bas94
      Topic starter

kleine update :con

2 nieuwe speeltjes 😀

ninja usine & Polini Top one 😉

De Ninja zie er wel wat uit, maar knap ik wel een keertje fatsoenlijk op als ik vrij heb 🙂

nu nog wachten op JMPB, want heb mn keeringen dringend nodig 😐

niceVespa
        Bijdrager

mooie aanwinsten bas:thumb

GTZ NV

mxmonster
          Bijdrager

veel plezier bas met mijn oude uitlaatjes:D

VoNcKjE
            Bijdrager

en un beetje tempo er achter bas:pest
              hehe nee grapje man:D
              tword wel un leuk ding als die af is denk:lol

Bas94
              Topic starter

idd Kevin, maar ik krijg maar geen Bevestiging van JMPB. zal eerdaags wel zijn.
                is overgemaakt door dylan uit de buurt hier, bestellen wel vaker samen, en komt bij mn Familie aan
                dus eenmaal geld ontvangen daar is ’t der zo. maar moet weer bestellen eerdaags :thumb
                Heb FonS ook ’n PM gestuurd voor ’n Bagage Drager 😀 Hopelijk is het tegen thorn niet te slecht weer
                is nogal ’n eindje rijden, en heb ik dan mn Ciao klaar 😉

Bas94
                Topic starter

Vandaag even de Flens van de 50cc eraf gezaagd:

en mijn Dremel in de uitlaatpoort gezet gezet :thumb

de Breedte is 21mm de Hoogte 16mm,
                  dus er is nog 31mm over tot Deck.

Moet wel nog even de spoelers aanpassen, 😉
                  denk dat dit mijn cilindertje wordt voor het Dagelijks verkeer, mits hij goed presteerd :thumb

RiPe
                  Bijdrager

Goed bezig 😉
                    Komt er ook een dikkere flens op of doe je dit alleen om er beter bij te kunnen?

Bas94
                    Topic starter

komt inderdaad nog een dikkere Flens op, ik dacht aan 25mm, 27mm Lijkt me teveel voor een 50cc :thumb

VoNcKjE
                      Bijdrager

hup ga eens verder aan je cilinder:pest

Bas94
                        Topic starter

wou ik niet doen, anders maak jij geen kans meer om te winnen.. :pest :lol
                          Kmoet wel even mn cilinder bekijken, zodat ik niet Power verlies ipv win :con
                          poorten enzo worden natuurlijk nog wel aangepakt :thumb

speedbuxy
                          Bijdrager

Ziet er goed uit:thumb
                            Misshien nog iets breder in de toekomst en dan moet je wel een leuk verschil merken:thumb
                            En om je uitlaat keuze makkelijk te houden zou ik gewoon weer een 22 flensje nemen das voor een 50cc niet snel te klein.

Bas94
                            Topic starter

Iets breder zal geen probleem zijn. Zit inmiddels aan 23mm 😉 denk dat ik tot 24 of 24.5 ga
                              normaal kan je tot 67% gaan van de boring 25.59mm om het veilig te houden blijf ik op 24 of 24.5mm,

Denk dat ik een 27mm flens derop las, die is aan de binnenkant 22mm. mijn opgeschoonde flens van mn DR evo is 19
                              dus iets meer dan mijn (Standaard 70cc) Dr uitlaatport. 😉

zo’n uitlaat flens komt er dus waarschijnlijk op :thumb

foto’s 50cc volgt zo snel mogelijk, ik krijg het met mn Camera niet voor elkaar een fatsoenlijke foto te maken :con

Bas94
                              Topic starter

Nieuwe aanwinst :thumb. niet in de mooiste lakstaat. Mr voor dat geld kon ik ze niet laten liggen 😀

mxmonster
                                Bijdrager

nette aanwinst bas , ma goed dat ik ze je heb laten zien :lol

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 148)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.