Vespa-Ciao.NL
:: Bas’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Bas’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 148)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas94
    Topic starter

net mn ciao verzet, mar als ik 3 of 4 meter achteruit loop gaat dit na een tijdje heel stroef . en lijkt de Fox koppeling wel te gaan blokeren. normaal ? 😕 die verbuiging maak ’t frame wel egt zwak hoor ******* 😮

net de Coater gemaild in de buurt, Ciao Frame komt op 70.00€ incl stralen + metaliseren is eigenlijk niks. maar per velg vragen ze 40.00€, dus enkel mn Frame wordt gecoat & verstevigd in januarie. dan heb ik ‘m als het goed is terug rond februarie, en hopelijk op tijd af voor Thorn.

kleuren is me nog ’n raadsel. dacht iets aan paars ofzo voor ’t Frame,

deze kleurtjes vind ik wel wat hebben :thumb

RAL4008

gecoat is ’t zo

of

RAL 3020 het zogehete ”traffic Red”

Gecoat is ’t dan zo

’t Rood staat niet verkeerd, maar Paars vind ik nog net wat meer 😀
      iemand nog andere sugesties ?

Gr Bas :thumb

Leovince
      Bijdrager

Rood vind ik een betere kleur voor jongens… En ferrari’s zijn rood 🙂

ArvidW
        Donateur

Paars frame, rode accenten ?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

mxmonster
          Bijdrager

zou gewoon voor ‘RAL 3020 het zogehete ”traffic Red” gaan , zal echt shiek staan 😀

Bas94
            Topic starter

vind ze alle twee wel netjes, doch vind ik ’t paars mooier. Baal der wel van dat mn ciao zo gammel is nu.
              zou ik dit nog Sterk kunnen lassen, zodat ’t niet meer zo gammel is? anders moet ik maar eens een citta kopen
              leuk zelfbouw brugje eronder, als ik der eentje kan vinden voor een leuk prijsje 😉

aan welke rode acsenten had je gedacht arvid? en is het normaal dat de Fox Clutch stroef begint te lopen als je een paar meter achteruit loopt ? 😕

ArvidW
              Donateur

Nee, als je loopt (zonder bout) moet alles soepel lopen.

Home made engine dyno

Bartjee
                Donateur

Ik zou de paarse kleur nemen, vind ik veel vetter dan die rode kleur.

Bas94
                  Topic starter

Arvid, vooruit gaat heel goed, achteruit lukt enkel niet. kan dit ook zijn omdat er nog geen olie in de klok zit?

Bart, ik vind ’t hem ook veel strakker staan. als niemand anders een kleur voorsteld die me aanstaat
                    zal het inderdaad paars worden. :thumb coaten duurt 5 tot 10 werkdagen, dus valt redelijk mee
                    zou ik ’t beste elektrode lassen, of mig/mag ?

Gr.

ArvidW
                    Donateur

Toen ik hem verstuurde zat er olie in de klok, maar of die er nog inzat toen hij bij jou aankwam…. :p

is de loopstand pin niet toevallig gedeeltelijk ingedruk ? (die is krom maar die heb je toch niet nodig aangezien d’r geen startsegmenten in de koppeling zitten)

Home made engine dyno

Bas94
                      Topic starter

hey arvid, olie was der wel alwat uit maar niet echt veel, maar heb nog zat olie staan dus dat komt wel goed :thumb

die loopstandpin is cker niet ingedrukt, dus snap er geen bal van 😕 is daar een logische verklaring daarvoor?

Bas94
                        Topic starter

Mn A.W berekend Asje is klaar 😀 hopelijk rijd hij ook goed, :thumb

heb ook nog ’n powerbox liggen, kweet niet of ik die ga gebruiken, want zie het nut er eigenlijk niet van in 😕
                          Als iemand toevallig nog een LC kopje los heeft liggen ter verkoop :lol weet namelijk nog 23 gloednieuwe
                          eurocilindro radiateurs liggen 😉

Dr blokje, even in elkaar gezet voor de show 😀

mxmonster
                          Bijdrager

blokje ziet er netjes uit bas :thumb

dylanvespa
                            Bijdrager

:thumbmooi

Javad
                              Donateur

en , hoe rijd ie ?

<3 Thunderstone
                                Check mijn perso!

Martino
                                Moderator

Ondanks dat je het een sleeper project noemt, vindt ik het een mooie keuze ook je carters te spuiten. Het voetenplankje haal je open en je ziet gelijk dat er wel degelijk wat werk en leuk spul in de ciao zit. :thumb

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 148)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.