Vespa-Ciao.NL
:: Bas’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Bas’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 148)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas94
    Topic starter

ik vind ’t wel normaal zo. nieuw carterdeel komt hopelijk eerdaags binnen, evenals mijn ninja.
      dan gaan de carters naar Daan :thumb

TimoO_
      Donateur

Als je je carterhelft gefixt wilt hebben, ik wil hem wel voor je dichtsolderen (garandeer je dat ie dan goed dicht zit en blijft zitten), maar dan kan je wel dag zeggen tegen je rode lak..

Bas94
        Topic starter

Timoo, bedankt maar ik laat hem morgen op school behandelen. ga aan de leerkracht vragen wat wijs is,
          als het niks wordt dan kan ik nog altijd zien, voor dat nieuw cartertje betaalde ik 13 euro niet te gek veel :thumb
          hopelijk krijg ik nog een SE. Elek gefixt, daar ik het groot carterdeel van gebruik. voor een 16mm =)

mxmonster
          Bijdrager

krukas word ook netjes bas 😉

Bas94
            Topic starter

Hmm, Iets nieuws?

Oja Daar 😀

Mooi Dicht Tig gelast 😉

RiPe
              Bijdrager

Bas94 :
                Hmm, Iets nieuws?

Oja Daar 😀

Mooi Dicht Tig gelast 😉

Goed dat dat gelukt is :thumb
                Is hij niet krom getrokken?

Bas94
                Topic starter

nee, gelukkig niet. nu nog even goed afwerken 😉

CittaTuner.
                  Bijdrager

Netjes gedaan met dat kleine carter nu nog spuiten en dan is hij is weer de oude:thumb

Bas94
                    Topic starter

Jup, denk dat ik deze ga gebruiken. heb ik altijd nog een nieuw deel achter de hand.
                      denk dat ik mn Proma CC om laat lassen naar 27mm, de uitlaat poort van mn DR moet er toch af, wil ik de uitlaatpoort
                      goed tunen, dan kan ik er ook maar beter ’n 26mm Flens oplassen eventueel het verloopstuk naar de bocht ook :thumb

Bas94
                      Topic starter

Vandaag mn nieuw kickdeel ontvangen :thumb

meteen maar even rood gespoten, best mooi.. niet? =)
                        waarschijnlijk gaat ’t in de loop van volgende week naar Daan777, of moet ergens een SE vinden :con

Bas94
                        Topic starter

Mini-Update

Vandaag aan mn krukas begonnen (AW) , rechterkant is afgewerkt :thumb
                          (linkerkant even duidelijk gepaint, was niet goed te zien d.m.v Flitser :con)

Bas94
                          Topic starter

vandaag heb ik mn Vario as eraf gehaald (voor verkop). endus maar even mn fox koppeling erop gezet,
                            jammergenoeg ’t frame wel wat moeten buigen. als ik ’t ooit laat coaten laat ik der toch wel wat lasjes op leggen
                            dan is ’t zeker stevig :thumb

’t Foxje =)

vandaag ook mn schadebrommer (donorbrommertje, 3 spakers,blokje) uit elkaar gehaald. volgens mij heeft die Cittypower
                            een keer goed onder de tank gelegen :lol:lol

mxmonster
                            Bijdrager

fox koppeling ziet er goed uit , jammer van je frame achter:( zoeits had ik ook bij mijn oude ciaoracer omdat het een oldtimer frame was :lol

dieseltank
                              Bijdrager

hee,
                                moet je veel aanpassen, zoja wat allemaal? voor zow’n koppeling en loopt hij harder/ beter, trekt sneller op?

gr. Diesel:thumb

Bas94
                                Topic starter

ja inderdaad erg jammer van mn frame, maar iets anders zat der niet op. als ik hem laat coaten
                                  laat ik der wel een mooi lasje tegen leggen, zodat hij toch wat extra sterkte heeft. maar hoe en waneer ik ‘m laat coaten
                                  weet ik niet, zou een of andere Paarse Candy Coulor willen, maar dat is bij ons nergens te verkrijgen 😕

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 148)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.