Vespa-Ciao.NL
:: Bas’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Bas’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 148)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

dylanvespa
    Bijdrager

komt mij bekend voor van dat vuurwerk 😀

Bas94
      Topic starter

ja, was wel lullig van dat vurwerk zeg :con..

De DR70evo van peter (mxmonster) wordt morgen of overmorgen verstuurd, dus hopelijk heb ik ‘m vrijdag, heb met Daan gesproken, hij wordt waarschijnlijk de man die mijn Poorten gaat doortrekken, en Kruk gaat tunen. als het blokje dan toch onder de ciao weg is, draai ik ook maar even mijn vliegwiel af, iemand een idee hoeveel mm iki dit best zou doen?
        ook hoop ik deze week Arvid’s koppeling binnen te hebben.

mxmonster
        Bijdrager

de dr 43 evo gaat donderdag zeker op de post , dus komt goed 😉

Bas94
          Topic starter

oke Peter, fijn :thumb nu enkel nog wachten op de Fox koppeling van Arvid, endan even testen. voldoet de snelheid niet,
            stuur ik hem op naar Daan. wat waarschijnlijk toch wel gebeurd aangezien ik mijn krukas wil Tunen, maar heb eigenlijk de vraag hoeveel mm een Elec. vliegwiel kan worden afgedraaid, dit kan ik (gratis) op school doen. dus dat komt wel goed uit, als ik het Blokje toch moet opsturen, kan ik dat mooi doen :thumb

Bas94
            Topic starter

Vandaag mijn polini HD kop, een beetje opgepoetst. en ga ik morgen een beetje afvlakken. Daan777 gaat voor mij mijn spoelpoorten doortrekken, en krukas bewerken op Dr70Evo. morgen verwacht ik de Dr70Evo van Peter, en alsook de Fox Koppeling van ArvidW =), maandag draai ik mijn vliegwiel af, op school. 1.5mm van de boven kant, en 4mm onder de koelribben af.
              dan zit ik nog wel veilig.. Toch?

Wazig maja, twas al donker buiten. en licht was niet echt perfect

Bas94
              Topic starter

Vandaag de vespa uit elkaar gehaald, en vliegwiel eraf gehaald. klaar voor af te draaien maandag :thumb
                ook HD kopje wat afgevlakt, ziet er best mooi uit, hopelijk presteerd die ook goed op mn Dr70Evo

foto om ’n beeld te geven van het afdraaiwerk,
                niet nouwkeurig maar dit gaat op de draaibank natuurlijk beter;

Afgevlakte HD kop

RiPe
                Bijdrager

Ik zou je kopje nog even mooi met heel fijn waterproof schuurpapier op een glasplaat oid vlakken, want het ziet er nog een beetje krasserig uit.

Bas94
                  Topic starter

Valt eigenlijk heel goed mee,ligt volgens mij ook aan de foto. maar zal er toch even overgaan met ’n fijn schuurpapiertje, dat zal ’t geheel wel een beetje mooier maken he

vercoelen
                    Bijdrager

het ligt toch niet aan het licht want ik zie het ook!:p

Bas94
                      Topic starter

ja ik zie het ook wel, maar er zit toch wel degelijk verschil, foto is zowiezo al in de zon gemaakt dus met wat overbelichting. ’t valt eigenlijk erg mee maar morgen toch even met ’n fijn schuurpapiertje erover gaan 😉

mxmonster
                        Bijdrager

heey bas,

ziet er goed uit :thumb
                          gelukkig heb je je dr ook al binnen :lol

groeten

Bas94
                          Topic starter

Kleine update,
                            Vandaag een mijn cilinder gaan halen die ik ontvangen had van Peter (mxmonster)
                            Doos geopend, volgens mij moest hij van z’n papier af 😀

Uitgepakt :thumb

Geen krassen ofzo, hoonsporen zijn nog lichtelijk zichtbaar,Perfect zo!
                            Nu kan ik ‘m in de loop van volgende week wat gaan tunen :devil
                            dan kan hij naar Daan (Daan777) voor spoelpoort doortrekken & kruk tuning =)

Gr.:thumb

mxmonster
                            Bijdrager

had er extra wat papier in gedaan zodat het niet kon verschuiven in de doos , want als ik soms kijk hoe dat bij tnt gaat 😛

Bas94
                              Topic starter

Extra papier, zo kan je ’t wel noemen ja maar is in ieder geval zeker zo veilig he 😉

gisteren ook mn vliegwiel afgedraaid, 1.6mm aan de bovenkant, en 1.5mm aan de zijkant,
                                dus zal nog een keer terug moeten naar de draaibank, had niet genoeg tijd op school (andere oefeningen etc)
                                is van 1380 naar 1333 gegaan, maar zou graag rond de 950g zitten, denk dat ik rond de 4 – 4.5mm in totaal ga afnemen langs de zijkant, maar weet niet of ik dit gewicht dan ga halen, tis allemaal verrekes licht spul en moet ook opletten voor de magneten dat ik daar niet aankom :con

Actiefoto,Gsm kwaliteit :con

1e keer afgewerkt

ook ontving ik net nog een pakketje van DHL
                                die afkomstig was uit Son, :thumb

Pakket, 😕

Fox Clutch! =)=)

dylanvespa
                                Bijdrager

:Dnetjes

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 148)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.