- Dit onderwerp bevat 147 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 1 maand geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 februari 2010 om 21:51 #424944
gaat goed behalve als het wat nat is :p
19 februari 2010 om 22:06 #433974Haha, dat ziet leuk uit, sta je in de stad, ow shit, boutje kwijt:P
Ziet er wel verdomd goed uit man
19 februari 2010 om 22:07 #433976SjoerdCiao :
Haha, dat ziet leuk uit, sta je in de stad, ow shit, boutje kwijt:PZiet er wel verdomd goed uit man
hij heeft steeds een paar extra bij 😀
20 februari 2010 om 00:41 #437149inderdaad, boutjes moet je wel genoeg bij hebben anders kom je wel in de problemen haha.
As ’t nat is moet je gewoon wat druk zetten op ’t achterwiel, dan gaat die wel aan de gang hoor
25 februari 2010 om 19:17 #458538[center]Minder leuke update:no[/center]
Vandaag mijn voorvelg eens volledig uit elkaar gehaald, aangezien het op 2 punten Hard piepten als ik 10km/u reed & er na verloop van tijd nogal wat speling op zat, en dit vond ik natuurlijk niet veilig.. :nerd
open gedaan, bleek der allemaal ijzer veilsel in te zitten, maar ik kan gewoon NERGENS een slijtpunt vinden :boos
Waarschijnlijk heeft het dus gesleten op de Remvoering, Maar nu ben ik ook nog een Lager(bolletje) kwijt, en kan het nergens meer vinden, (is eruit gevallen tijdens Vet/smering van de lagers) nu zit ik dus weer vast. zuchtAlsook had ik van Jarco normaal een Reedvalve Carterset gekocht, aangezien deze ‘lek’ was, maar dat was aangepast met Epoxy.
heb daardoor dus niet geboden op die van het forum hier, koop eenmaal rond. kwam hij ermee dat hij niet lek was, endus niet verkocht :con, dus als iemand er eentje tekoop heeft, PM aub!25 februari 2010 om 19:56 #458544Dat is minder Bas.
Komt wel weer inorde denk ik
25 februari 2010 om 20:07 #458546Succes kerel!
25 februari 2010 om 20:27 #458550Bas94 :
[center]Minder leuke update:no[/center]Alsook had ik van Jarco normaal een Reedvalve Carterset gekocht, aangezien deze ‘lek’ was, maar dat was aangepast met Epoxy.
heb daardoor dus niet geboden op die van het forum hier, koop eenmaal rond. kwam hij ermee dat hij niet lek was, endus niet verkocht :con, dus als iemand er eentje tekoop heeft, PM aub!Een echte deal hadden we nog niet, dus sorry voor de valse hoop.
Het word omschreven alsof ik je iets beloofd had.. beetje jammer.
Maar evengoede vrienden van mijn kant. Je weet dat ik met je mee zoek.En weet ook zeker dat je er 1 gaat vinden!
26 februari 2010 om 11:34 #458571Zo klonk het voor mij wel Jarco, als jij die van Sieger? kocht. kon ik de jouwe kopen.
Maargoed, dat is dus verleden tijd. ik zie wel wat ik der mee ga doen.
DEPS komt in ieder geval niet op een Standaard blokje.28 februari 2010 om 00:22 #458616Zo, vandaag uiteindelijk tijd gehad om mn voorwiel eens goed onder handen te nemen. het viel me vandaag wel meteen op.
dat er dus wel een grote slijtrand in mn voorwiel zit.het SI wiel vind Ciao Remtrommel toch niet zo fijn blijkbaar :|.
een slijtrand erin van en 3mm breed en een x aantal milimeter diep :boos. De orginele remtrommel werkt met een soort stangen systeem, de Ciao remtrommel werkt dus met een veer, die tegen de lagerbehuizing? slijt. Hopelijk slijt dit eruit, want meer mogelijkheden heb ik niet.Speling is der wel vanaf.. gelukkig, met nieuwe lagers & as. die lusten wel een hélé hoop Vet (héhé)

aangezien dit me dagelijkse ciao wordt, ga ik deze waarschijnlijk niet veder opvoeren. loopt nu een goede 40km/u
(auto teller) en da’s snel zat. Waarschijnlijk open ik nog een andere Perso voor die brommer 😉Tight Line’s,
28 februari 2010 om 08:26 #458618Ik heb een hoop weg moeten frezen in mijn Si 10 spaaks voorwiel, lijkt me beter dan het eruit rijden.
28 februari 2010 om 11:27 #458622heb je daar een foto van edjuh? dit is inderdaad geen ideale oplossing. maar slijt wel relatief snel 😐
2 maart 2010 om 15:07 #458740Je moet een 10spaaks voorvelg altijd aanpassen voor een ciao rempot.
het gepiep wat je hoort zijn de veren van de remsegmenten die over je velg heen slijten.
gewoon even met een stift in je velg tekenen en dan zul je wel zien waar hij slijt.lekker dik stuk erafdremelen , want het kan ook weer terug komen als er iets speling op komt.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.