Vespa-Ciao.NL
:: Bas94″s Perso [LC,Fox Clutch,kickstart)

Home Forums Perso’s Projecten Bas94″s Perso [LC,Fox Clutch,kickstart)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jarco
    Bijdrager

Ben benieuwd bas :thumb

Lekker fris kleurtje zo te zien 🙂

Bas94
      Topic starter

enkel jammer, dat ik de kleur niet goed op camera krijg 😕

Jarco
        Bijdrager

Is het het traffic red wat je wilde of?

Bas94
          Topic starter

nee Jarco, geen ‘Traffic red’, maar bordeaux Rood (Metallic). kwam er vandaag achter dat ik nog een bus blanke lak had staan. die voor 3/4e gevuld was. Mn frame staat nu te drogen.

Die 10 spaker (voorwiel) staat in de eerste laag, maar moet nog veel bijwerken. die kantjes zijn bijna onschuurbaar :boos.

Jarco
            Bijdrager

Okee, was iets makkelijker inbeelden welke kleur het in het echt moest zijn.
              Heb zelf namelijk ook de traffic red op mijn 10 spaker zitten nu.
              En een 10 spaker schuren is idd. geen leuk karwei.

Wel vet dat je toch besloten hebt je ciao af te maken :thumb
              Vooral door blijven gaan!

Anoniem

Ziet er mooi uit man:thumb

Alleen vraag ik me een ding af: heb je die opvullingen bij je brug ook met plamuur gedaan? of is het gelast.
                Als het plamuur is, scheurt het binnen 1 maand, want dat spul is niet om te verstevigen.

ik neem aan dat het gelast is, wel zo stevig.

voor de rest is het zeker een lekker kleurtje

Bas94
                Topic starter

niet gelast, maar plamuur. dat het scheurt weet ik. maar zal niet zo vlug zijn hoor. ’t wordt geen dagelijks vervoer daarom hinderd het niet veel

Voorwiel is bijna af :thumb. nog een paar plaatjes bijwerken, ook is de kabelgoot gespoten. in het wit om toch enig acsent van wit te hebben buiten de 10 spakers..

ook even mn toekomstige setup in gevuld & summit Bovenlangs gereserveerd! :thumb

Anoniem

a oke, ja ziet wel mooi uit nu zo. maar bij de achterbrug is wel een plaats waar heel veel krachten op komen te staan.
                    maar een beetje goede plamuur houd dat wel uit, dus niet van die cheap praxis troep.

succes ermee, hopelijk zien we binnekort meer

SjoerdCiao
                    Donateur

Van wie heb je die Summit bovenlangs gekocht?:?

Bas94
                      Topic starter

van vonckje. maar nu blijkt het dus dat jij hem al hebt sjoerd..? leuke kerel die kevin, mij die uitlaat pas nog beloven.
                        endan um verkopen aan jou.. terwijl ik um al gereserveerd heb. kgeef geen beschuldiging aan jou.
                        maar kevin wist het dus duidelijk wel, want hij zij dat hij hem bij hield voor mij.

nu probeer ik der wel eentje via een andere weg te bemachtigen, enanders zoek ik maar weer :con naar een nieuw uitlaatje.. (*zucht*)

SjoerdCiao
                        Donateur

Heel spijtig hoor Bas,

Maar een hele tijd geleden heb ik m al gezegt dat ie m voor mij vasthield, nu wou ik m gaan betalen, en las ik dit.

Bas94
                          Topic starter

[center]Even een mini update om de boel levendig te houden 😉[/center]

Frame helemaal top gespoten, zonder druipers oid. eveneens geld dat voor het achterspatbord & bagagedrager :thumb. ook heb ik een 42 Pinasco kunnen ruilen. en wordt maandag verstuurd.

Maar de fox clutch lekt als een vergiet, dus zal hem wel even moeten reviseren. haal ik ook maar meteen even de goede lagertjes voor derin. zit best wat speling op, maar ding weegt ook 2x zoveel als een standaard achterkoppeling :|.

edid: ik ga ook een Polini vario bestellen, Mn Malossi vario Waggelt als een zieke. en loopt ook niet mooi meer (trilt). vraag me wel af hoe dit kan, is namelijk nooit gevallen ofzo 😕

komen nog een aantal leuke update’s aan :thumb.

.-{2F4OV}-.

Weet je zeker dat de vario trilt of de krukas… misschien is het lager aan de variokant toe aan vervanging;)

Bas94
                              Topic starter

Nouja, bij mn vorig blokje was dit ook zo, maar in mindere maten. daar is het lagen nog gewoon zeer goed. en van een lekkende achterklok, gaat de boel toch niet trillen lijkt me.. Hopelijk is het Straks over, als mn nieuw blokje klaar is :thumb.

Bas94
                                Topic starter

vandaag de 42 Pinasco van martino ontvangen. ziet der zéér strak uit, met nieuwe zuigerveren & pistonclipjes.

en deze 2 velgjes komen ook mijn kant op,

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.