- Dit onderwerp bevat 84 reacties, 17 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 2 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 juli 2007 om 22:47 #449299
Haha dankje:D Vin t idd zelf ook jammer da ik em nie verder mag opvoeren maarja.. ben daar inmiddels al overheen;):P Ik ben idd ook niet van plan om er een kermisattractie van te make.. hij ziet der nou gewoon echt strak uit vin ik zelf:D Niet te druk etc maar wel gewoon mooi en een vet kleurtje:D Maarja tis men enige brommer aangezien we verder nie veel ruimte meer hebbe in de garage en ik wil gewoon iets te doen hebbe hahah:P misschien da ik er een mooie top one onder leg ofzo.. da vin ik ook wel echt een mooie uitlaat:D zou die t beter doen dan mijn homoet denk je? en dan vooral qua optrekken?
1 augustus 2007 om 07:35 #449301
N!CKsik zou mss iets met je kappen doen, iets blauw erin.
bijvoorbeeld die lijn in het midde van de kappe, omdat de uitlaat ook zwart is dan is alles daar zo zwart:D
maar je moet het zelf wete;)1 augustus 2007 om 21:07 #449314Het zwarte achterspatbord zit erop:D staat gelijk al een stuk beter, meer 1 geheel etc dus ben er wel tevreden over:) Kheb trouwens gewoon een nieuwe gekocht.. tog maar niet zelf gespoten. Teveel werk en voor 10 euro meer had ik gewoon een gloednieuwe dus tis wel goed zo:)
Ik zit er tog over te twijfele om misschien binnenkort een top one te gaan kopen.. Dit dan in combinatie met een 90mm poelie ipv een 80mm. Dit omdat mijn citta waarschijnlijk harder gaat door die top one dan met die homoet en aangezien mijn ouders niet wille dat die harder gaat en ik zelf optrekken ook best wel belangrijk vind kan ik die snelheid weer gelijk maken door een grotere poelie en win ik er een hoop trekkracht mee:D
Maar daar moet ik nog even goed over nadenken:P Ook ga ik binnekort denk ik even wat blauwe ledjes kopen en die ga ik onder mijn treeplanken verwerken, dat vin ik nl wel bruut staan!:D1 augustus 2007 om 21:17 #449316Ow trouwens he, zou t ook mooi zijn als ik nog wa stickers op mijn citta plak of ist mooier zo kaal?
Laturrr
2 augustus 2007 om 01:42 #449317iig geen merk stickers want dat lokt politie,omdat ze weten. hé stickers.. die krijg je toch bij onderdelen…!? hé wat staat er op. ow polini en daar proma. laat ik die maar pakken
en het word er een kermis attractie van2 augustus 2007 om 07:12 #449318
N!CKsmss kan je op die kap onder de bagagedrager een GILERA sticker plakken.
dat lijkt me best mooi, dan moet je wel blauwe pakke:lol
maar je moet zelf weten wat je mooi vindt;)heb je foto’s van je citta met zwart achterspatbord???
2 augustus 2007 om 09:59 #449321Nee heb nog geen foto;) Misschien als ik dalijk ff tijd heb dat ik er een paar maak maar moet zo naar mun werk. Enne die gilera stickers he, zijn die er ook int blauw dan? Kheb ze namelijk nog nooit ergens gezien:P
2 augustus 2007 om 10:01 #449322Gast het heeft geen nut voor jou om een top one eronder te gooien, die presteert hetzelfde als je homoet, en een homoet heeft ook zo zijn charmes, en top one weer andere… maar als jij je homoet nu is ontkoolt dan zal hij waarschijnlijk nog wel beter rijden, en als je top one neemt niet met 80 gaan rijden, heb je hoogst waarschijnlijk overtoeren, top one met 80 is gewoon een lekkere setup 🙂 rijd je ong 45 mee :O
2 augustus 2007 om 10:03 #449323Zadel staat idd prima! Spatbordje is ook heel leuk. Als het iets lager zou staan lijkt me trouwens ook wel mooi:P
2 augustus 2007 om 10:08 #449324@ Lemon: Ontkolen ga ik waarschijnlijk zondag ofzo doen.. iig alst wa beter weer is. Khoop dan idd ook da die wa beter gaat lopen want als “beste uitlaat” op een 50cc valt ie me tog een beetje tegen. Optrekken was wel verbeterd tov mijn leo krul maar mun top ging gewoon 1 km/u omlaag:O Hoewel die normaal juist omhoog hoort te gaan?:S
@ Jacky: Dankjewel:) En ik ga het spatbord inderdaad nog even verlagen. Dit staat opzich wel grappig maar bij slecht weer wor ik en men blokje helemaal vies:P
2 augustus 2007 om 10:47 #449326
N!CKsBartjee :
Nee heb nog geen foto;) Misschien als ik dalijk ff tijd heb dat ik er een paar maak maar moet zo naar mun werk. Enne die gilera stickers he, zijn die er ook int blauw dan? Kheb ze namelijk nog nooit ergens gezien:Pje kunt de stickers ook zelf laten maken, zelf een lettertype uitzoeken en zelf een kleur;)
of je freest het uit en dan van dat blauw racegaas erachter:D2 augustus 2007 om 20:23 #449334Net wat foto’s gemaakt:D Jammer genoeg was het al iets te donker om goede foto’s te krijgen dus als jullie wille kan ik binnenkort nog wel wa betere make:)

2 augustus 2007 om 20:24 #449335Ziet er heel goed uit! netjes hoor! alleen voorspatbord moet lager!!!!!!!!!!!!
2 augustus 2007 om 20:27 #449336Komt nog tjappie:P alles op sen tijd:P Moet fucking veel werke dus heb nie zo veel tijd om da te doen.. waarschijnlijk zondag.. en dan gelijk uitlaat ontkole
2 augustus 2007 om 21:55 #449342WErken is ook goed heh 😛 krijg je geld wat je weer kan “verspillen” aan je citta 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.