Vespa-Ciao.NL
:: Barts Citta

Home Forums Perso’s Projecten Barts Citta

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 85)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

lol. ik ga der gelijk een bakkie voor maken, heb toch ZAT alluminium liggen :D, maarja ziet er allemaal schön uit 🙂

Bartjee
      Topic starter

Zooo, tis weer tijd voor een kleine update:D Het nieuwe spatbord zit erop, vind t zelf best wel vet staan! Is weer eens wat anders dan t originele dingetje. Ook heb ik het kleine zadeltje er weer op gezet. Staat tog ietsjes mooier bij mun citta vin ik zelf:) Genoeg gelult, hier de foto’s!:D
        Owja en sorry voor de slechte kwaliteit foto’s.. Ben gewoon niet zo’n goede fotograaf:P

N!CKs

ziet er goed uit:thumb
          dat spatbordje staat een stuk stoerder:D, en dat kleine zadel maakt hem helemaal af

jordy
          Bijdrager

ziet er goed uit
            mooie kleuren combinatie;)

Mike
            Bijdrager

als je het mijn vraagt,

een van de betere citta’s:)

Mike

LeMoN
              Bijdrager

Ziet er niet uit man met zown klein zadeltje :P, maar spatbord kan dat niet wat lager ofzo? vind hem iets te hoog staan, staat wel mooi trouwens en is zown ding nou korter dan een normaal voorspatbord?

Bartjee
                Topic starter

Ik vin t juist wel mooi zo:) Is wa sportiever en gewoon lekker simpel. Da spatbord is inderdaad korter;) Enja.. lager.. kzal van de week eens kijke of da mooier is maar ik von t zo juist ook wel wa hebbe:)

Bartjee
                  Topic starter

Wat is trouwens mooier, het zadel zoals ik hem nu heb of het bananenzadel wat er eerst op zat? Ik ben namelijk nog ff beetje aant twijfele wat ik zal doen, alhoewel ik dit ook wel mooi vind staan:D

Bo3T
                    Bijdrager

vind het allbei wel mooi,

@ mike heb je mijn citta nog neit gezien 😛 haha

LeMoN
                      Bijdrager

ik ga toch voor banana zadel 😛

N!CKs

ik zal idd voor het gewone zadel gaan:D

brb, wrom spuit je je achterspatbord ook niet zwart of blauw;). nu is de brommer nog niet zo compleet kwa kleurencombo:(

Bartjee
                          Topic starter

Staat nog op mijn lijstje;) Alleen nog geen tijd voor gehad. Komt dus nog wel aangezien ik hem zo met dit wit niet erg erbij vind passen.. Hij wordt dan trouwens wel zwart, niet blauw;)

LeMoN
                            Bijdrager

Ja maar das toch een van de dingen die je snel moet doen!

Bartjee
                              Topic starter

Hmm ik ben jammer genoeg op t punt gekome da ik gewoon zowa niks meer weet te bedenke om op mun citta te maken.. en dat is saai:P T enige wa ik nog kan bedenke is dus da zwarte achterspatbord, wa zsm komt! en dan misschien die booskijker uit deze howto: http://www.vespafreak.nl/extra/howtolamp.htm .. Dan zat ik nog te denken aan nog wa meer blauwe ledjes, zoals bijvoorbeeld onder mijn treeplankjes oid..

Maarja wat kan ik nog meer doen? Iemand ideeen voor iets leuks? het gaat mij trouwens om optisch styling, niet motorisch aangezien men ouders hier nie zo blij mee zijn.. Misschien ist leuk om er knipperlichte op te bouwe.. gewoon met een paar ledjes en een schuifknop ofzo maarja hier moet ik allemaal nog ff over nadenke.. Laat maar wete als je wa leuks hebt:D

EDIT: Ow trouwens! die knipperlichte worde nie van die lelijke uitstekende dinge ofzo als ik die ga make, maar die worde gewoon netjes op een mooie plek weggewerkt:D

leon ciao
                                Bijdrager

Ik zou hem optisch zo laten [alleen achterspatbord zwart maken]
                                  Als je optisch nog veel gaat doen kan dat wel leuk zijn, maar kijk uit dat je er geen ‘kermisatractie’ van maakt
                                  Op die foto’s daarboven staat trouwens een mooie citta hoor!:)
                                  Jammer dat je hem van je ouders niet verder mag opvoeren

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 85)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.