Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 1,471 tot 1,485 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Steeds meer 14 spaaks ciao’tjes, ik kan het wel waarderen!

Mooie aanwinsten bart.

Daan777
      Moderator

Mooi spul inderdaad!
        80 is wel hard:O, doe even een gps’je:)

Bartjee
        Topic starter

Ja een vriend van mij heeft zijn scooter langs de weg getopt op 87 plat erop. Even vanuit gaande dat hij recht erop 80 gaat kan ik hem plat erop bijhouden. Maar zal binnenkort eens even die tomtom op mn citta tapen:)
          Ik hoop eigenlijk dat hij maar 70 gaat, opvoeren is altijd wel leuk maar vind het nu eigenlijk toch te hard gaan.. zeker met al die politie hier.

En dankjewel, vind het zelf ook wel leuke aanwinsten:D

ChrisNL
          Bijdrager

die citta ziet er vet uit met dat blauw :).

ben zelf ook met blauw aan de gang geweest op mijn citta, maar lijkt toch een andere kleur blauw dan die ik heb. welk merk lak heb jij gebruikt? lijkt toch net iets anders op de foto.

(foto citta in progress)

ArvidW
            Donateur

Ziet er allemaal netjes uit Bart, binnenkort Proma testen op je kit racing? 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

Bartjee
              Topic starter

Blauw frame is idd gewoon t beste Chris:D Je citta lijkt idd best veel op die van mij! Ik heb gewoon de motip spuitbussen gebruikt.

@ Arvid, Dankje. Binnenkort eens even testen idd. Ben benieuwd hoe erg die boost is op een kit racing:)

Helios
                Bijdrager

Ziet er goed uit!
                  Ga je binnenkort ook nog een koplamp kap monteren?
                  Want vanaf de voorkant ziet hij er nogal kaal uit nu 😉

En ik weet wel zeker dat er een lekker boost gaat komen met een kit racing icm. een proma!

En hoe heb je die blauwe lijnen/strepen op je velgen gekregen?
                  Lijkt mij ook wel vet

Bartjee
                  Topic starter

Ik zit nog te twijfelen over de koplamp kap.. Heb hem er laatst eens voorgehouden en het is dan eigenlijk best wel lelijk. Dat ding is weer net te lomp in vergelijking met de rest vd brommer. Wel komen er SI zijkappen op heb ik besloten.

Die blauwe lijnen is gewoon blauw velglint. ergens op internet besteld, weet alleen niet meer waar. Was 1 of andere motor winkel

Dylan
                    Donateur

eindelijk weer is een nieuwe frisse citta perso :lol mooie kleur ( zal je niet vaak zien )

Bartjee
                      Topic starter

Dankje:)

Heb trouwens de eerste pagina een beetje aangepast, is nu wat meer up to date aangezien het eerst nog ging over hoe mijn Ciao in zijn vorige staat was. Tsjaaa, wat moet je anders doen zo 4 dagen voor het eindexamen:?:D

Dylan
                        Donateur

Oh! leren bijvoorbeeld :lol

TimoO_
                          Donateur

Ik zit met hetzelfde probleem Bart… Alleen jij bent nog enigzins nuttig bezig 😛

*scrollt naar boven, leuke aanwinsten 😀 Op mijn kit racing doet een proma circuit het wel goed, nog genoeg power in het midden en wanneer je denkt dat het wel afgelopen is nog effe een boostje 😀 Doet het op vario ook wel goed dus.

ChrisNL
                            Bijdrager

Bartjee :
                              Blauw frame is idd gewoon t beste Chris:D Je citta lijkt idd best veel op die van mij! Ik heb gewoon de motip spuitbussen gebruikt.

@ Arvid, Dankje. Binnenkort eens even testen idd. Ben benieuwd hoe erg die boost is op een kit racing:)

ja dan hebben we dezelfde, prima kleurtje in de zon, zal goed staan op chromen velgen 8)

hansieb
                              Moderator

Proma cc en kit racing op pully is niet grandioos.
                                De proma gun gaat gewoon een stuk langer door, je voelt dat de circuit gewoon wat inhoudt.

Ervaring van stfu en moi.

Leuk spul btw zijn er nog echte plannen met de nieuwe ciao ? 😉

Bartjee
                                Topic starter

Ja sowieso blijft de cannon er nog even over, die zal het toch wel beter doen dan die proma cc.

Verder niet zoveel speciale plannen met de ciao hans;) Maarja je weet nooit hoe het loopt en wat ik tegen kom:P
                                  Zoals ik hierboven al had gzegd. Zwart frame, witte 14-spakers, standaard getuned carter, 43mm dr evo en proma cctje.
                                  Heel misschien dat het kitracing blok tegen die tijd onder mijn ciao komt maarja dat zien we dan wel weer.

15 berichten aan het bekijken - 1,471 tot 1,485 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.