Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 1,381 tot 1,395 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

RiPe
    Bijdrager

mooi brommertje :thumb

VoNcKjE
      Bijdrager

mooie citta ! ben benieuwt hoe die gaat lopen:D
        vooral die uitlaat staat um erg nice:lol

ArvidW
        Donateur

Wow, dat is echt ineens een heel ander brommertje!

Vond het eerst zonde dat je je oude look ging vervangen maar moet eerlijk zeggen dat het er nu erg goed uitziet:thumb

(op de veering na, vind hoe het uitkomt bij je cilinderkop er ook een beetje knudde uitzien:P )

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Bartjee
          Topic starter

Dankjewel:) Vering ben ik nog steeds niet over uit, vind het zo hoog ook wel iets hebben.

Heb net de hele tijd met die ketting zitten klote, maar ik krijg die ketting maar niet goed. Hij zit elke keer of te strak, of te los.. Snap er niks van. Maar als ik nu probeer met kicken doet ie t echt voor geen meter, hij loopt helemaal niet over de tandjes heen. Kraakt alleen maar wat en loopt helemaal niet soepel..:con

Heb wel al gekeken of hij vonkt, en dat doet hij. Dus morgen even een gaskabeltje kopen en dan hopelijk zijn eerste start.
            Nog een fototje buiten

sjaak trekhaak

mooie man ,zou alleen dat voorspatbord eraf halen en de vork een beetje verlagen.

RiPe
              Bijdrager

Bartjee :
                Heb net de hele tijd met die ketting zitten klote, maar ik krijg die ketting maar niet goed. Hij zit elke keer of te strak, of te los.. Snap er niks van. Maar als ik nu probeer met kicken doet ie t echt voor geen meter, hij loopt helemaal niet over de tandjes heen. Kraakt alleen maar wat en loopt helemaal niet soepel..:con

ja ik heb precies hetzelfde probleem gehad, of kraken of dat ie net niet eromheenpast, ik heb een soort kettingspanner gemaakt van aluminium, en dat werkt al meer dan een half jaar probleemloos. (wel aan de onderkant van de ketting want daar komt niet zoveel kracht op)

VespaAvanti
                Donateur

Hij staat er zeer mooi bij Bart:thumb
                  Al zou ik het spatbord aan de voorkant net ietsje inkorten, staat hem beter denk ik.
                  Komt er BTW nog verlichting op?

Bartjee
                  Topic starter

Thanks. Zal nog even met de ketting gaan kloten
                    Er komt nog verlichting op ja;)

.-{2F4OV}-.

Ziet er nice uit.. Leuk uitlaatje ook:D

En trouwens echt dik geluk gehad met je brommer man!! Of dikke pech juist! Waarom moet er dan net n motorwout aankomen;)

Nja ik weet wel da ik m met mn ciao afpeer als ik n wout zie. Dan moet ie ma kijke of ie mij kan volgen met zn dikke motor over die smalle fietspaden:D Maar als ik bij de oprit stond, dan had ik tzelfde gdaan als jou natuurlijk.

ivovanzon
                      Bijdrager

Paar schakels tussen je ketting uithalen, dan kun je hem door het blok een stuk naar voren te schuiven spannen, werkte bij mij prima.

Bartjee
                        Topic starter

GODVERDOMME. Dit kan gewoon niet waar zijn..

R.I.P. polini 43mm kit racing en 120 euro.

Ik wordt echt gek hier:boos:boos
                          Eerste start, laat hem stationair draaien, loopt mooi. opeens boem, heel dat ding vast. Draai de cilinderkop erop steekt godverdomme die kutpistronclip eruit. De cilinder zit er nog op, zit namelijk helemaal vast maar cilinder is dus gewoon helemaal naar de ****************************************. En ik weet nog wel 100% zeker dat alles goed zat!!!!!!!!!!!

sombrero
                          Bijdrager

ow dammit. het zit je ook allemaal niet mee. is de schade groot aan de wand?
                            volgens mij heeft de laatste tijd iedereen wel pech met de vespa. ik had ook eerst vario koppeling kappot. toen vliegwiel spietjes allemaal over. enz.
                            hopelijk gaat alles goedkomen de komende periode. want met de tourtjes wat er aan gaan komen moet toch alles in orde zijn :S
                            sterkte met je dierbare verlies

simonferrari
                            Bijdrager

ooeeii,

dat is wel het ergste wat kan gebeuren.
                              dat word maar een nieuw cilindertje

Batty
                              Donateur

Tering, kut voor je bart dat is echt dikke pech hebben, ik moet zometeen mijn blok nog inelkaar zetten ook met de zelfde,
                                kitracing ik hoop dat ik meer geluk heb.
                                echt baalen:'(

Bartjee
                                Topic starter

Idd, echt balen. Ik ben me een partij chagerijnig hier.

Net even de cilinder eraf gehaald, zal zo even fototjes maken.
                                  Het lag gelukkig niet aan mijn sleutelkunsten, ben er al achter waar het door komt…

Toen ik de cilinder erop aant zetten was schoot er een pistronclipje weg, kon dat ding nergens meer vinden. Maar wist eigenlijk wel zeker dat ie niet in mn blok vloog want dacht zelfs nog dat ie een andere kant op vloog. Voor de zekerheid nog in mijn blokje gekeken, kon niks vinden en liep ook nog gewoon soepel.

Maarja dat clipje was er dus toch ingeschoten want allebei de clipjes in de zuiger zitten er nog, hoeveel pech kan je hebben man! Godverdommeeee.

Cilinder is echt zwaaaaaaaaaaaar hard naar de klote. Zuigerveertje is ook losgeschoten dusja.. 4 heuse krassen:(

15 berichten aan het bekijken - 1,381 tot 1,395 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.