- Dit onderwerp bevat 1,637 reacties, 120 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 maart 2009 om 15:27 #267500
Leuke aanwinst van vandaag, aangehouden met de racer..
2 vrienden van mij stonden aan de deur en eentje had hem nog nooit gezien dus was helemaal onder de indruk. Dus ik vroeg of ie m een keertje wilde horen. Dus ik rij dat ding naar buiten, start, rij de straat op en neer. En net als ik een paar meter voor mijn oprit rij zie ik een motorwout de hoek om komen. Schrok me natuurlijk kapot en reed snel mn oprit op. Dus die vent komt aangereden en stopt voor mn oprit. Kijkt ie naar dat ding, dus ik zei snel dat ik er nooit op rij, dat het alleen voor de hobby is etc. Vroeg ie naar mn ID, dus ik rij die brommer naar binnen. Vraagt ie of ik hem zelf heb gebouwd, ik zo ja. Oh en met waterkoeling zag ik? ja klopt. Oh mooi ding.
Dus hij gegevens opgeschreven, dus ik vroeg wat er nu ging gebeuren. Zei ie als ik je op de openbare weg had zien rijden was ie voor mij geweest. Maar ik heb nu je gegevens dus als ik hem nog ooit zie rijden wordt ie in beslag genomen.
Heb dus echt suuuuper veel mazzel gehad maar kan er helaas nu nog minder op rijden dan ik al deed…19 maart 2009 om 15:37 #267501Kaas…. 🙁
19 maart 2009 om 16:50 #267502die gasten moeten echt sterven.. en jij het sterfes mazzel bartje:P
Mike19 maart 2009 om 18:42 #267504maar jij hebt toch een kenteken erop, en die motormuis heeft toch geen idee hoe hard hij loopt.
dan het die tog helemaal geen recht om de ciao in beslag te nemen19 maart 2009 om 18:44 #267505Wat een fucking mongool!
Doe dan niet zo wannabe aardig met je ‘O waterkoeling? mooi ding’
Gewoon straight to the point, of gewoon aardig. Maar niet dit halve gedoe.
Waarom is hij voor hem? Misschien rijd hij maar 70? Die aeroxjes rijden ook 70+?
Alleen omdat hij super mooi is wordt hij in beslag genomen?Echt balen Bart! Ik kan me voorstellen dat je nu nog minder geniet als je aan het rijden bent. (<-?)
Ik ben iig heel erg blij voor je dat het met zo'n sisser is afgelopen.19 maart 2009 om 18:49 #267506als ze mijn race ciao in willen nemen, gaak ik me er echt aan vast klemmen.
niemand komt aan mijn ciao.dan liever rij ontzegging dan me ciao naar de polizei
19 maart 2009 om 18:54 #267507het wordt steeds erger tegenwoordig! ik reed laatst op de aerox van een maat
kwam ik een focus tegen van de wouten en ja hoor ik moest weer stoppen heb net me rijbewijs en was verzekerd
dus ik dacht niks aan het handje wat dacht je wat gaat die lul vragen waar me goedkeuring staat voor
men helm? of ie niks beters te doen heeft die helm is echt wel goed hoor maarja ik dus snel laten zien
en het was goed. en ik mocht door maarja ze worden steeds Erger zeker geluk gehad Bartjee!!!GTZ NV
19 maart 2009 om 18:59 #267508hij heeft kenteken en is verzekerd? gewoon begrenzer erop maken, ben je van het hele gezeik af…
wel minder 🙁 maar jij, net als Gijs, hebt toch nog geluk gehad 😛 ze kunnen ook erger zeiken..
19 maart 2009 om 19:07 #267509Mazzel gehad Bart!:o
Wordt tijd dat je je kentekenplaat gaat monteren;)
In plaats van hem thuis bewaren:p19 maart 2009 om 19:35 #267510Ja maar het probleem is dat je ook niet aan je frame mag lassen, en dat blok is natuurlijk ook illegaal. Dus om die reden kunnen ze hem al innemen, al vaak zat gehoord dat een brommer werd ingenomen omdat er aan het frame gelast was.
En ik heb inderdaad mijn kenteken er niet op zitten, hij zei nog hij is niet verzekerd en daarom kan ik hem zo innemen, ik zo hij is wel verzekerd. Zegt ie oh waar is het plaatje dan? Maarja toen dacht ik van laatmaar voordat ik dalijk nog harder de lul ben dus zei maar dat ik die niet meer had.Maarja komende maanden blijft dat ding maar gewoon binnen staan, citta rijdt als het goed is volgende week toch weer.
19 maart 2009 om 19:53 #267511ja ze kunnen al zeiken over de brommer als je een stang ertussen hebt of een andere voorvork.
bij ons op school is de politie een puchje komen opladen, omdat deze een stang ertussen had gelast. maar het zorgt eigenlijk alleen maar voor stevigheid.
die puch liep ook nog maar eens 45 dus was niet opgevoerd.
best dom van die woute19 maart 2009 om 19:59 #267512ze mogen ddat helemaal niet doen, meenemen omdat er een buis tussen zit of omdat hij een andere voorvork.
mijne is goed gekeurd door de rdw met ebr en stang er tussen.
19 maart 2009 om 20:07 #267513Hmm toch raar, want toch doen ze dat. Als het frame niet meer origineel is nemen ze hem vaak gewoon in omdat het kenteken dan niet meer geldt ofzo. En het maakt bij mijn racer denk ik niet uit, ze zullen toch wel elke kleine reden bedenken om hem in te nemen;)
23 maart 2009 om 12:37 #267528Weer wat verder met mn citta.
Kickketting moet nog worden ingekort en kijken wat ik met de pedalen doe, want aan de ene kant komt hij tegen mijn cannon aan en aan de andere kant tegen mijn zijstandaard.Eerste start morgen?
Zit nu btw sproeier 74 in, zou dat te groot zijn? Met mijn 42alu reed ik met 72..

23 maart 2009 om 13:13 #267529Yeah Bart ziet er echt super uit! De chrome veren staan echt mooi met deze kleur blauw..
Hij moet alleen nog wat verder aangekleed worden 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.