:: Bartjee’s RaceCiao en Citta
-
RiPeBijdrager
nice, kickblokje hoort er gewoon bij idd
Bartjee :
Alleen hopen dat hij past met mn proma cannon.
Als het niet past kun je gewoon links een kickpedaal+normaal stepje doen, en rechts alleen een normaal stepje 😉
BartjeeTopic starter
Vrijdag gelijk het blokje uit elkaar gehaald en savonds naar Arvid geweest om de inlaat naar 13mm te frezen.
Vandaag inlaatje en poorten gevijlt. Moet nu komende week alleen nog even de krukas frezen.

Netjes 🙂 ziet er goed uit.
Zo kan die Kit Racing mooi ademen
Bo3TBijdrager
FonSBijdrager
Bartjee :
Vering is idd 30cm, in het echt staat het opzich niet verkeerd maar misschien toch maar 28cm anders.
BartjeeTopic starter
30cm inderdaad. Hoezo? Omdat het een stuk hoger lijkt?
Bo3TBijdrager
Neeh nee 😉 ik was gewoon even benieuwd. ik krijg ook een SI brug namelijk. dacht dat ik met mijn 28cm beetje laag zat, maar dat valt dus wel mee.
Dacht wel dat het bij jou wat grotere veren waren.
BartjeeTopic starter
Krukasje gefreesd

Hopelijk eind deze week blokje in elkaar
DocsDonateur

gido-vespa
ziet er goed uit bartje!
naize! wat voor een inlaattimingen heb je nu?
BartjeeTopic starter
Dankjewel. Om eerlijk te zijn, geen idee.
Vrijdag bij Arvid even berekend hoeveel er aan beide kanten af zou moeten, 9.8mm aan de inlaatkant en 2.4mm aan de andere kant. Dus hier heb ik me ongeveer aan gehouden.
Ben benieuwd hoe mn blokje gaat rijden:D Aangezien ik aankomend weekend lang weeknd heb (dus ook ma en di vrij) hoop ik hem begin volgende week rijdend te hebben.
Bartjee :
Dankjewel. Om eerlijk te zijn, geen idee.
Vrijdag bij Arvid even berekend hoeveel er aan beide kanten af zou moeten, 9.8mm aan de inlaatkant en 2.4mm aan de andere kant. Dus hier heb ik me ongeveer aan gehouden.
Ben benieuwd hoe mn blokje gaat rijden:D Aangezien ik aankomend weekend lang weeknd heb (dus ook ma en di vrij) hoop ik hem begin volgende week rijdend te hebben.
Ik wil hem zien rijden 😀 =)
9,8mm aan de sluitkant neem ik aan? dat is best een stukje!
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.