Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 1,321 tot 1,335 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Topic starter

@ Daan, nee vind ik zonde. Wil hem ook nog in de originele staat kunnen maken.. is beter mocht ik hem ooooooit nog eens willen verkopen.

@ NV, dankjewel:)

Bo3T
      Bijdrager

hmmm met de kapjes erop lijkt me toch echt mooier eruit zien.. agja het is jou brommer he 😉 ziet er nu ook al super uit.

Bartjee
        Topic starter

Ja maar het is gewoon het beeld wat je van je brommer hebt he;) Aangezien ik nu 18 ben en mijn rijbewijs heb zie ik de brommers echt nog gewoon als hobby. De racer kan ik amper op rijden en van de citta wilde ik ook gewoon iets speciaals maken. Laat dat ding niet voor niks richting de 80 lopen, dat doe ik echt niet als dagelijks vervoer. Vind het juist vet zonder de kappen:D

TimoO_
          Donateur

dat die kappen er niet op zitten is indrdaad niet echt iets waar ik me aan irriteer. ziet er wel netjes uit zo. en die bevestigingspunten… boeie, zolang je hard genoeg langsgereden komt ziet niemand et.

trouwens, is die citta voorvork van zichzelf zo lang? dat ding ziet er hendig lang uit…

Ziggys91
            Bijdrager

zeker mooi die verf!

Bartjee
              Topic starter

Timo, Denk dat het gewoon lijkt door de foto. Hij is wel hoog, maar op de foto lijkt ie 10x hoger. Ook heb ik nu het voorspatbord erop zitten en dat scheelt ook al een stuk. Als dat ding weer benede in de garage staat (staat nu nl op mn kamer op zolder) zal ik wel weer nieuwe foto’s maken.

@ Ziggy, danku:)

peter139
                Bijdrager

echt mooi om te zien! Deze is al net zo mooi als de ciao aan het worden. Ga zo door

Bartjee
                  Topic starter

Dankjewel Peter:) Hoop dat ie mn ciao kan evenaren haha

Tom ciao

ziet er zeeer mooi uit! :thumb
                      ik hou wel van zo’n naked brommers 😀

TimoO_
                      Donateur

Bartjee :
                        Timo, Denk dat het gewoon lijkt door de foto. Hij is wel hoog, maar op de foto lijkt ie 10x hoger. Ook heb ik nu het voorspatbord erop zitten en dat scheelt ook al een stuk. Als dat ding weer benede in de garage staat (staat nu nl op mn kamer op zolder) zal ik wel weer nieuwe foto’s maken.

had et meer over de voorvork 😛

Bartjee
                        Topic starter

Ja daar reageerde ik toch ook op:P Alleen de zin ‘Hij is wel hoog, maar op de foto lijkt ie 10x hoger’ ging over de gehele brommer.

En dankjewel Tom Ciao:)

Edjuh
                          Bijdrager

Hoog= beter sleutelen, ik ergerde me altijd kapot als ik een carb onder een standaard SI vandaan moest halen:boos Lichtstekkers hetzelfde, bijna onbereikbaar.

Ziet er mooi uit bart!

JayL
                            Bijdrager

Zeer netjes gespoten, Bart 😉 De kleur bevalt me ook :thumb

Alleen de achterveren en stuur lijken me te hoog zitten….

Bartjee
                              Topic starter

Dankjewel:thumb Met sleutelen idd stuk fijner als je een beetje ruimte hebt.. Beste blijft gewoon zo’n achterbrug als Arvid onder zijn citta heeft.

Denk echt dat het op de foto 10x hoger lijkt ofzo:P In het echt valt het opzich echt wel mee, achterkant lijkt natuurlijk wel een stuk hoger dan eerst omdat er nu geen kappen meer opzitten maar voorkant is precies hetzelfde..

Bartjee
                                Topic starter

Mijn citta verdiende toch eindelijk wel eens een kickblok, dus bij deze.
                                  Alleen hopen dat hij past met mn proma cannon.

Dankjewel Batty en Mike, ziet er allemaal goed uit:thumb

15 berichten aan het bekijken - 1,321 tot 1,335 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.