Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 1,246 tot 1,260 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan777
    Moderator

Wat denk jij dan:P, dit kun je echt niet buiten doen in de winter hoor..

mxmonster
      Bijdrager

vind juist dat je de lasnaden wel mag zien 😉

Bartjee
        Topic starter

@ Tolleburker, mwoah lasnaden wegwerken bij citta vind ik een beetje onzin. Bij een stang ofzo vind ik het wel mooier maar bij van die originele lasnaden vind ik het nergens voor nodig.

@ Helios, jaa binnen ja. Veel te koud buiten. Heb hem overigens vorige week al gespoten, nog net voordat het zo begon te vriezen. Lekker 2 verwarminkjes aan in de garage en dan spuiten

Bartjee
          Topic starter

Zal maar weer eens een keertje posten hier.

Niet zo heel veel gebeurd. Citta ligt nog steeds uit elkaar, en afgelopen zondag weer zo’n 30-35km samen met arvid op de racer gereden. Zit nu dus op zo’n 130km inrijden dus binnenkort die malossi vertanding er eens in en goed afstellen:D

Heb trouwens met de racer 70.2 gehaald, niet zo heel hard, maar kwam erachter dat er 1:13 vertanding in zit. Met goede vario afstelling en malossi vertanding hoop ik dus wel een stuk harder te gaan.

Ennnn ga zondag as naar stephan aka VespaAvanti:P Even naar zijn mooie schuurtje kijken, mijn 43mm kit racing meenemen, op de midi ciao rijden en mn citta velgen stralen:D Dus dan heb ik weer wat foto’s denk ik.

.-{2F4OV}-.

Kzou nu al de malossi vertanding erin doen.. en dan gwoon blazen! Als de afstelling goed is kun je na 130 km inrijden wel gassen hoor:thumb

Bartjee
              Topic starter

och ik heb al kei veel gegast:P Reed bij 60km al best wel veel volgas. Maar die malossi vertanding doe ik binnenkort wel een keertje, ben benieuwd of ik de 90+ haal. (Sil, ga je trouwens naar hardnature zaterdag?)

ArvidW
                Donateur

Was erg leuk zo ff mooi stukje samen rijden op onze takkeherriebrommers (a)

Moet eerlijk zeggen dat het koppel van die 46pinasco erg groot is, trekt vanaf stilstand lekker:)

Afstelling mag nog wat beter, moet je een forse dag voor nemen, ik verwacht dat het niet heel gemakkelijk gaat worden met die lel van een carburateur die je ernaast hebt hangen. Misschien is een 17 of 18 mm PHBG erbij kopen geen slecht plan. Als je wilt kun je mijn 16mm ook wel ff lenen. (je hebt zelf gezien dat je daar ook hard mee kan)

Maar eerst die vertanding er maar eens in;)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

Bartjee
                  Topic starter

weet wat kleine dingen voor mijn citta:

Nieuwe 43mm polini kit racing

Malossi voorvario, aangezien ik eerst altijd die van mijn ciao gebruikte. Maar wil nu allebei mn brommers rijdend houden

Velgjes gestraald bij Stephan zondag

En al mn citta rotzooi op mn kamer:D

Maarja aangezien ik maandag dus was aangereden door een auto kan ik nu niet zoveel doen. Zit wel al 3 dagen thuis maar heb echt teveel last van mn rug.

.-{2F4OV}-.

Egt zuur da je bent aangereden man! En kben niet bij hard nature geweest. Ga 14 feb naar Hard Bass in Gelredome:thumb

Waar heb je die kit racing nou vandaan getoverd:lol

Wel zeer leuke onderdelen weer! Sterkte met je rug kerel!

TimoO_
                      Donateur

nog een 43mm Polini Kit Racing Racer 😀 haha

goedguus
                        Bijdrager

ziet er goed uit ! suc6 met je rug 1 van de naarste dingen..
                          haha @ 2F4OV ik ga ook naar hard bass wat een line up 8)

Bartjee
                          Topic starter

Dankjewel, met mn rug begint het gelukkig langzaam aan weer iets beter te gaan.

Heb de kitracing van Stephan gekocht, waar hij hem vandaan heeft is geheim volgens mij:P maar inderdaad, nog een kitracing monster erbij dalijk:D

RiPe
                            Bijdrager

Bartjee :
                              waar hij hem vandaan heeft is geheim volgens mij:P

Ik weet waar hij ze vandaan heeft 😉
                              het heeft zelfs nog in mn perso gestaan maar ik had toen de link snel verwijderd 😀

maar dit wordt wel een vette citta :thumb

Bartjee
                              Topic starter

Dankjewel:thumb ik hoop ook dat ie vet wordt

Mike
                                Bijdrager

nice bart! dat wordt knallende kit racings in de vorhoede van de vct!! heb je ook malo vertading?? anders wordt het wat moeilijker met een cittatje om bij te bijven

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 1,246 tot 1,260 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.