- Dit onderwerp bevat 1,637 reacties, 120 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 december 2008 om 18:20 #266692
top racing of DMP inderdaad;)
die proma is grotendeels belaagd met modder zo te zien.2 december 2008 om 18:23 #266693Hoop niet dat het top racing is want die zijn nogal breekbaar ofniet? Als je de drijfstang vergelijkt met die op jmpb dan is dit wel een andere.. Volgens mij lijkt ie best wel veel op dat merkloze racekrukasje dat ik nog heb liggen.
Cannon zit idd goed onder de modder + pekel. Maar krijg het er niet vanaf gepoetst. Zitten nu allemaal vlekken op en hij is weer helemaal dof, wordt dus weer lekker schuren binnenkort
2 december 2008 om 18:35 #266694Trekt hem uitelkaar en je kunt de krukas goed vergelijken met een TopRacing.
Carters zien er netjes uit, maak hier ook maar iets moois van 🙂
Misschien kun je ipv je brommer opnieuw spuiten hem gewoon eens poetsen…;)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno2 december 2008 om 18:40 #266695Ga de carters binnenkort even uit elkaar halen ja, ben wel benieuwd wat voor iets erin zit en hoe ver het inlaatje getuned is.
En ik zal de citta idd eens even poetsen, is vrij vies:P maar daar ligt het niet alleen aan hoor
2 december 2008 om 19:57 #266697DMP krukassen zijn hetzelfde als std bromkrukken volgens flip.
3 december 2008 om 14:56 #266699Ga de citta toch spuiten, doel is om dadelijk met de toer weer een super mooi en goed rijdend brommertje te hebben:D
Ben deze kleurencombo ook weer een beetje ‘zat’, vind het weer tijd voor iets nieuws en heb te weinig aan mijn brommers te doen dus dan maar spuiten:PNieuwe combo wordt waarschijnlijk:
-rood frame
-achterbrug, velgen, voorvork hoogglans zwartVerder ga ik zonder kappen rijden, dus ook zonder die kap bij het achterspatbord. Vind bij een citta gewoon een kaler hoe mooier:P Ook komt er een rode velgstriping op, net zoals bij mijn ciao.
Hier een lelijk voorbeeldje, ben niet zo goed met bewerken:P (Heb een foto van tolleburker gebruikt, mocht hij het hier niet mee eens zijn verwijder ik hem weer)

Meningen/ideeen welkom:)
3 december 2008 om 15:19 #266700als je voorbeelden met photoshop wilt hebben dan kan je me altijd toe voegen he 😉
3 december 2008 om 15:24 #266701Dankjewel Roberto:) Als ik je nodig heb hoor je t:P
Herhaling vorige pagina
Ga de citta toch spuiten, doel is om dadelijk met de toer weer een super mooi en goed rijdend brommertje te hebben:D
Ben deze kleurencombo ook weer een beetje ‘zat’, vind het weer tijd voor iets nieuws en heb te weinig aan mijn brommers te doen dus dan maar spuiten:PNieuwe combo wordt waarschijnlijk:
-rood frame
-achterbrug, velgen, voorvork hoogglans zwartVerder ga ik zonder kappen rijden, dus ook zonder die kap bij het achterspatbord. Vind bij een citta gewoon een kaler hoe mooier:P Ook komt er een rode velgstriping op, net zoals bij mijn ciao.
Hier een lelijk voorbeeldje, ben niet zo goed met bewerken:P (Heb een foto van tolleburker gebruikt, mocht hij het hier niet mee eens zijn verwijder ik hem weer)

Meningen/ideeen welkom:)
3 december 2008 om 15:54 #266702doe eens iets geks en gebruik geen zwart;)
3 december 2008 om 17:47 #266703Mwoah nee zwart komt er sowieso bij. Vind ik toch echt het mooiste. Het is toch wel bijna zeker dat het deze combo wordt:) Lijkt me zelf zeker wel vet
3 december 2008 om 17:55 #266704is wel vet, maar mijn vespa is ook zwart rood.. logisch ben ik er op uitgekeken:P
3 december 2008 om 20:31 #266705Ik vind de huidige combo van de citta heel mooi. Ik zou er niks aan doen als ik jou was, en die combo die je hierboven post vind ik foeilelijk!
3 december 2008 om 20:32 #266706Wit met rood lijkt me ook wel fet of een beetje beage wit/geel met rood achtig lijkt me ook wel duur staan;)
GTZ NV
3 december 2008 om 20:36 #266707Mee eens, rood is mooier met wit. Alleen wit is zo moeilijk om netjes te houden.
Persoonlijk vind ik zwart ook mooier en praktischer, maar dan zou ik er een felle of lichte kleur tegenover zetten.
Maar smaken verschillen natuurlijk.3 december 2008 om 20:46 #266708Zou het anders mooier zijn als ik het frame felblauw maak ofzo? en dan met blauwe striping
Want het blauwe vind ik idd ook wel mooi in mn combo, alleen wil gwn weer es een keertje wa anders en heb zin om te spuiten:P
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.