- Dit onderwerp bevat 1,637 reacties, 120 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 september 2008 om 15:21 #266298
GEFELICITEERD:P
21 september 2008 om 16:25 #266299yoo Ziggy, dankjewel he!:D
Trouwens weer wat nieuws voor mn brommers.
Citta staat nog steeds stil, ga ik komende week mee verder met het inlaatje
Voor de ciao heb ik mijn malossi vertanding en rubbere zitje binnen:) Die gaan er komende week ook op.
21 september 2008 om 16:31 #266300hee dat zij ik toen ook al haha
tolleburker :
heb je echt geen vonk dan want dat kan niet aan je grondplaat liggen zou ik eerder naar je cp/condensator kijken en of hij geen korsluiting maakt en of je goede massa hebt op je bobine ,boegiedop, boegie heb zelf een tijd gehad dat ik maar een half uur per boegie kon rijden (oplossing condensator).21 september 2008 om 19:41 #266301proficiat he (had het al gezegd op het papiertje bij het pakketje ) maarja
als je het rubber erop hebt wil ik wel fotos zien ff kijken hoe dat uitziet 😀 ik hoop dat je er veel plezier van hebt 😀21 september 2008 om 19:42 #266302Hee Sander! Dankjewel he
zitje ziet er goed uit, maar hij moet er denk ik gewoon op gelijmt worden he?Foto’s volgen zodra het erop zit!:D
23 september 2008 om 10:00 #266304hey! Mooie brommers heb je daar!
Rijd je nog met de Homoet op je citta? die boost is zeker bizar samen met je malossi vario?!
Mn leovince trekt al aardig snel maar ik denk dat een homoet nog erger rijd.Of heb je nog aan andere setup gehad die nog harder doortrok?
23 september 2008 om 14:05 #266305Dankjewel!:)
Met de homoet rijd ik niet meer nee, heb hem toevallig verkocht en ga hem zo op de post doen.
Vond de homoet een zeer fijne uitlaat, maar echt een boost had ie bij mij niet hoor?
Reed daarna met de proma cannon en dat was toch wel echt een lekkere uitlaat.24 september 2008 om 10:12 #266319Toen ik nog met 50snel en poulie reed + homoet had ik 1 gelijk matige boost van de 20 nr zn top geen dip of wat, hij bleef maar doortrekken.
dus ik dacht met een 42mm, homoet en malo vario moet dat helemaal bizar zijn! 🙂
11 oktober 2008 om 09:14 #266431wow vette Citta & Ciao!!
Waar woon jij ergens in Eindhoven? Blixembosh ofzo?
Ik heb jouw nog nooit zien rijden..11 oktober 2008 om 16:44 #266432Dankjewel;):D Ja woon in blixembosch, woon jij daar ook dan?
11 oktober 2008 om 16:55 #266433Ook, miss moeten we een keertje gaan rijden ;P..
Mijne citta is klaar na de vakantie :D. Kan niet w8ten !!!
11 oktober 2008 om 18:14 #266434kan je niet wachten om door bart voorbij gereden te worden
muhahahahaha,,, :lol geintje
11 oktober 2008 om 18:46 #266435Ik weet niet hoe hard de mijne gaat na de vakantie :)..
We zullen wel zien ;)..
2 december 2008 om 18:02 #266690Lang niks meer van me laten horen hier, dus hier weer een lange (hoewel er eigk niet zoveel is gebeurd:P) update
Citta
Citta had een tijdje stilgestaan omdat mijn cp’s afgebroken waren. Was toen de cp’s echt officieel zat dus had gelijk elec 2-spoels carters aangeschaft. Dat heb ik hier al eerder laten weten maar daarna niet zoveel meer laten horen:P
Wat er aan is gebeurd:
-Carters heb ik zelf geveilt (inlaatje + spoelers) en daar is mijn 42alu dan weer opgegaan, rijdt zeker goed:)-Ook was mijn achterkoppeling kapot dus heb gelijk van Tim een nieuwe achterklok + koppeling gekocht. Achterklok ligt nu bij de rest van mn vario reserves:P
-Heb een SI achterbrug gekocht en deze gelijk zwart gespoten. Jammer genoeg ziet het er al niet meer zo nieuw uit vanwege het lekkere weer:P
Zo staat hij er nu bij. Uitlaat zit er niet onder want de aansluiting bij de poort is een beetje uitgelubbert ofzo?

Nieuwe koppeling

Nieuwe achterklok

Plannen citta:
-Ben het 42alu blokje na een klein jaartje beetje zat geworden en denk dat ik (zeker dalijk voor de toer) wel weer een nieuw cilindertje kan gebruiken.Heb dus weer een nieuwe carterset gekocht, weer elec natuurlijk en nu 4-spoels. Carters zien er goed uit:) Zijn lichtelijk gepolijst, zit een racekrukas in en cdi + vliegwiel bij. Ben van plan hier een nieuwe 43mm Alfaerre op te zetten. Inlaatje dus even mooi vijlen en poorten doortrekken en dan moet dat vast wel lekker gaan rijden.
Nieuwe toer setup wordt dus:
43mm Alfaerre
Elec carters (inlaat + poorten geveilt)
Race krukas (geen idee welke?)
13/13 + malossi filter
Proma cannon
poelie 60-65

-Proma cannon weer opknappen want die ziet er weer zeer mooi uit:P

-Wil de citta eigenlijk weer opnieuw gaan spuiten want de lak is ook niet meer wat het geweest is. Ziet er opzich niet verkeerd uit hoor maar ik wil gewoon altijd dat mijn brommers optisch in orde zijn.. dus daar ga ik nog even over nadenken
CiaoEigenlijk helemaal niks meer aan de ciao gebeurd. Staat lekker te verstoffen in de garage… Rij er met dit weer nooit op en ietsjes teveel politie op dit moment bij mij in de wijk, dus volgend jaar gaan we weer verder met rijden.
Malossi vertanding zit er ook nog steeds niet in en het rubberen zadel zit er ook nog niet op:P Wel zie je hem er op de foto op liggen. Zit wel een stuk beter moet ik zeggen dan alleen op het plastic zadeltje:P
Ook lekt de koelvloeistof nog lekker bij de bovenste aansluiting op de cilinderkop dus moet hem nog steeds een keertje leeg laten lopen en goed aandraaien. Maarja tijd zat zit allemaal geen haast bij:P

Heb toch nog veel kunnen vertellen met eigenlijk weinig nieuws haha:P Commentaar/opmerkingen oid welkom:)
2 december 2008 om 18:11 #266691Ik denk een top racing krukas
Carters zien er goed uit!!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.