- Dit onderwerp bevat 1,637 reacties, 120 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 juli 2008 om 20:50 #265971
Nice bartje!!! Dat rood staat hem goed!
29 juli 2008 om 21:07 #265972Dankje! Vind dat rood er zelf ook echt vet bij staan:D
30 juli 2008 om 09:04 #265975het is echt een italiaanse ciao, die zijn ook altijd zo druk rond het blok:) ik vind m super bartje!
30 juli 2008 om 09:08 #265976ik vind hem ook uber mooi
jij kwam toch ook naar de limburgse zomermeeting of niet??30 juli 2008 om 10:57 #265980Dankje!:D
Ik denk wel dat ik naar de meeting kom ja, ben ik alleen nog niet zeker van.
30 juli 2008 om 15:13 #265984Godverdomme!:boos Echt slecht nieuws, hij start niet..
Kzit hier echt zwaaaar hard te balen, vooral omdat ik me vandaag 3 uur in het zweet heb gewerkt om dat ding nou eindelijk eens lopend te krijgen.probleem: Geen vonk..
Bougie is goed, bougiedop + kabel zijn goed, bobine is goed, maakt als het goed is gewoon massa, maar de vonk is nergens te vinden.
Nou kwam G-no aan met dat ik het kabeltje dat vanuit mn blok naar mn bobine gaat tegen mijn carter moest houden en dat ik dan kon zien of het probleem vanuit het blok of vanuit bobine en verder kwam.
Dus ik dat kabeltje bij het carter houden, rennen, geen vonk –> Probleem in het blok..Zit hier nu zwaar chagrijnig want alles moet er nu dus weer onderuit. Heb dus anderhalve week zwaar hard gewerkt om alles er vervolgens weer onderuit te kunnen halen.
Nou is ie dus op de meeting ook niet lopend.. kheb namelijk na het weekend pas weer tijd om alles er onder uit te halen:boos:boos:boos
30 juli 2008 om 15:24 #265985
.-{2F4OV}-.Oew:o
Das een zeer zware domper bart! Ik snap niet hoe het kan dat je geen vonk krijgt…
Miss iemand anders ernaar laten kijken??? Evt ervoor betalen??
Kzou er alles aan doen om m lopend te krijgen op de meeting!
Sterkte:'(
30 juli 2008 om 15:49 #265986Even een extra kabel van je bobine naar het blok maken , aangezien je hele frame gecoat is !
30 juli 2008 om 16:11 #265987Ligt niet aan de massa denk ik hans.. Het moet gewoon uit het blok komen. Ik heb het helemaal kaalgeschuurd bij de bobine en zelfs nog een kabeltje van mn bobine naar mijn blok en het hielp allemaal helemaal niks. De bobine + bougiekabel en dop komen van mijn citta af en moeten dus goed zijn.
Maja blok ligt er nu weer helemaal onderuit.
Iemand die zo op het eerste gezicht iets ziet wat niet zo hoort of misschien een idee waar ik als eerste naar moet kijken? (heb namelijk niet echt meer reserve ontsteking..:(
30 juli 2008 om 17:03 #265988volgende keer ff eraan denken om de ontsteking te checken voordat je het blok erin zet 😉 beetje lullig, maarja ik vergeet het ook wel eens.
maar nu moeten we dus met z’n allen een hele dag staan te kijken naar een brommer die niet loopt…? niks ervan :p dan trek ik hem wel uit elkaar, haha
probleem is de koelvloeistof natuurlijk, maar dat is in jouw geval minder lastig dan bij mij. ik moet de hele cilinder + kop eraf halen, dan blok eruit pakken, en later weer het blok erin en dan pas weer de cilinder+kop erop zetten (écht niet handig met de zuigerveren).
bij jou hoeft alleen de cilinderkop eraf, dan blok eruit.
ik heb toch m’n gereedschapskist bij me, met o.a. spoelen en materiaal om een nieuwe ontstekingskabel te maken 😉 zorg ook dat ik een multimeter bij me heb30 juli 2008 om 17:15 #265991Gezellig knutsellen 😀
Ik neem wel een parasol mee 8) !
30 juli 2008 om 19:45 #265992Nou alles zit er weer onder.
Goed nieuws: Hij vonkt
Slecht nieuws: krijg hem nog steeds niet aanDalijk als mijn pa thuiskomt maar eens met zijn tweeen proberen. Toch raar, hij zou t nu toch moeten doen.
Kheb trouwens de condensator vervangen. Khad het blok eronder uit gehaald en alles even doorgemeten. Condensator bleek stuk te zijn. Pfff nou kom je er toch wel achter dat al die drukheid rond dat blok niet zo fijn is:P Echt zooo verschrikkelijk veel moeite om alles eraf te halen en weer erop gezet.
Ben in totaal zo’n 7 uur bezig geweest vandaag met alleen proberen dat ding proberen te starten.. echt frustrerend30 juli 2008 om 20:08 #265993kop op bartje!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel30 juli 2008 om 20:09 #265994HOPPAAAAAAA HIJ DOET HET!:D
Hij blijft alleen niet aan, moet alles dus nog ff goed afstellen. Kan hem nu dus niet aanhouden want klein beetje gas geven is kei hard vooruit, gas los is uitvallen..
Maar wat een heeeerlijke herrie zeg haha:P niet normaal
30 juli 2008 om 20:16 #265995ga nou maar snel verder, en beloon ons met een mooi filmpje!
wel mooi dat die iig aan gaat
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.