Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Topic starter

Oke dankje. Dan slijp ik er dalijk ook ff een mm vanaf. Koppakking heb ik al besteld dus komt morgen of woensdag ofzo binnen

peter139
      Bijdrager

mooi kleurtje bart. Nu nog lekker in elkaar zetten zit vaak meer tijd in dan je denkt.

LeMoN
        Bijdrager

ik vindt dit trouwens een van de weinige brommers waar 4 spakers vet onder staan. Misschien is het wat om nog blauw velgenlint erop te doen? Ik weet niet zeker of het mooi is, misschien wordt het TE zwart, maar het lijkt mijn wel vet!

Martijnvanheerde
          Donateur

Ik vind het ook een vette kleur! Maar komen er geen kappen op?

ArvidW
            Donateur

ciaoracer :
              Bart’s smurfen ciao:D

Alleen dan moet Bart wel een witte muts opzetten 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

Bartjee
              Topic starter

Bedankt allemaal!

@ Peter, zit idd meer werk in dan je denkt.. het zit nu met het blokje ook al niet echt mee

@ Lemon, zat zelf ook te denken aan velglint. weet alleen nog niet welke kleur en daar ga ik pas naar kijken als hij helemaal af is.

@ Martijn, nope komen geen kappen op;)

@ Arvid, mn mutsje ligt al klaar:lol

LeMoN
                Bijdrager

geen kappen :O? das zonde!! die moet je gewoon pas maken op het blokje man, dat breekt het blauw een beetje! Wel witte kapjes nemen offcourse!

FonS
                  Bijdrager

ik heb op mijn racer ook geen kappen, vind het echt niet uitzien…
                    maar inderdaad, witte kappen op deze zouden wel mooi staan 😉 en die poedercoat beschadig je toch niet zo snel, dus heb je niet snel van die slijtplekken

Bartjee
                    Topic starter

Update

Nadat ik vrijdag thuis was gekomen ben ik gelijk ziek geworden. Ben 5 dagen ziek geweest en veel in mn bed gelegen dus heb toen niet echt veel kunnen doen. Het blokje zat allemaal niet mee, eerst was de pistonpen te lang en daarna wilde hij niet meer echt lekker in de zuiger. Nadat dit eindelijk zat kon ik verder alleen ik mistte elke keer wat kleine onderdelen dus het laatste beetje duurde vrij lang. Maarja blokje zit in elkaar!

Dus ik vandaag dat ding eronder zetten, past opeens de zij inlaat niet meer:S Na veel vijlwerk zit ie nu eindelijk weer.
                      Dus ik weer verder, kom ik bij de waterpomp. Alles erop gezet, wil ik dat snaartje erop leggen en wat denk je: hij loopt kei hard tegen mn frame aan. Nouja dus daar zat ook behoorlijk wat tijd in om op te lossen..

Uiteindelijk zit het allemaal en kheb even wat foto’s gemaakt. Een aantal dingen die je op de foto’s ziet zit nog niet echt erop zeg maar, dit was meer om te kijken hoe het eruit komt te zien. Opzich hoef ik alleen nog maar wat kleinere dingen te doen dus zoals het er nu uit ziet moet de meeting geen probleem worden!

Foto’s zijn niet zo heel goed, als hij weer beneden staat maak ik wel wat foto’s in het daglicht (ik bouw hem nu op mijn kamer op:P) In het echt is ie ook echt een stuk vetter als op de foto’s

En ja, er zit nog 1 slang te weinig op

Mooie racing sticker:D De andere helft (‘fabrizi racing’) komt op de andere kant te zitten.

Fabrizi sticker achterop mn zadel

Vind hem zelf echt zwaaaaaaar vet! (positieve) reacties zeker welkom!

Ziggys91
                      Bijdrager

te leeeeip bart!

st3yn
                        Bijdrager

Gaaf ding man =) Wil em graag op de meeting zien!

Hij heeft veel geld/tijd gekost maar het resultaat mag er dan ook zijn 😉 Ben benieuwd of hij lekker gaat blazen!

hansieb
                          Moderator

Echt lijp, hopelijk zit alles mee en rijdt die op de meeting!

diac
                            Bijdrager

aah die kleur had ik ook in gedachten voor mij racer, maar nu ik het zo zie ben ik blij dat ik het niet kies.
                              vind alles gewoon super mooi aan je brommertje!:thumb

de kleur past er alleen niet echt mooi bij, ik vind het niks..
                              sorry:(

Bartjee
                              Topic starter

Bedankt voor de reacties:thumb

Heeft er iemand toevallig nog een bobine die ik kan overkopen? Heb namelijk geen bobine voor deze brommer:P

LeMoN
                                Bijdrager

omfg of je hebt even een tering geile ciao 😀

15 berichten aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.