Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

de buis is zeer mooi geplamuurd:thumb
      tankinhammen zien er ook fantastisch uit.
      allemaal zeer strak en netjes.

reiniero
      Bijdrager

boh geak bart:o 😮 zieke shit man echt super mooi gedaan:D:D je mag mijne ook wel doen voor een vergoeding=)

Bartjee
        Topic starter

Hahah dankjewel voor de complimente:P Ben er ook al vanaf dinsdag mee bezig:P elke keer schuren en shit maja ben er op sommige plekken nog niet helemaal tevreden over dus ga het nog even een beetje bijwerken:)

hansieb
          Moderator

Vet man 🙂 volgend jaar ook anwesig op de ciao meeting ff sprinte.

Je stang is inderdaad wel een beetje dun het kan net liever iets dikker maar het eindresultaat zal vast wel vet worden :thumb

Bartjee
            Topic starter

Ja lijkt me vet keertje sprinte:) Alhoewel ik denk ik weinig kans maak tegen die dikke setup van jou haha:P

En achja.. Ik zelf vind de stang niet zo super dun. Wel stuk dunner natuurlijk dan andere mensen hier op het forum maar ik vind het zeker niet lelijk. In het echt is het ook best wel mooi:) En nou zit ie er tog al tussen dus blijft ie er ook maar tussen he:P

hansieb
              Moderator

Komt zekers goed , volgens mij wordt dit wel een mooi projectje !

Ik had de stang iets hoger gedaan vind hem persoonlijk nu te laag maarja zoals ik al zei eindresultaat zal wel goed komen 🙂

Bartjee
                Topic starter

Te laag ja?:o Dan zou ik zelfs nog eerder denken iets te hoog:P Bij het balhoofd moet ie sowiezo niet hoger want da vind ik niet zo mooi, en bij het zadel had ie eigenlijk nog iets lager gemoeten, zoals in de hoek ofzo. Maar vind met zo’n dunnere stang iets mooier als ie er net boven zit, zoals nu dus:) Hoe hard jij hem er dan tussen gedaan?

LeMoN
                  Bijdrager

ziet er goed uit hoor! Krijg door zoiets te volgen zelf ook zin om zoiets te doen, maarja geen plek & tijd ervoor, komt ooit nog wel is 🙂

Bartjee
                    Topic starter

Vandaag verder gegaan met schuren:D Morgen ga ik de filler over het hele frame spuiten, foto’s volgen dan dus:thumb
                      Ook heb ik net een achterspatbordje bij Nicks gekocht voor een mooi prijsje. Die wordt dan dus ingekort en ook mirage gespoten.. Vind het namelijk zonder spatbord altijd een beetje kaal, ook al wordt die van mij maar zo’n 20 cm lang:lol

N!CKs

idd, spatbordheeft hij bij mij gekocht:thumb
                        maar zou hem denk nie zo lang doen, 20cm is denk best lang. zou er 15cm van maken.
                        maar dat zien we wel als het op de brommer zit.

Bartjee
                        Topic starter

Yep gaat allemaal goed komen:P Met 20cm bedoelde ik gewoon dat ie niet zo lang wordt;)

.-{2F4OV}-.

Ey bartje,

Zeer mooi gedaan met je voetenplankje. Zoiets ben was ik ook van plan. Ben er alleen nog niet aan begonnen. Maar is nodig bij mij, zodat mn cilinder goed koelt;)

Ga zo door:thumb

Bartjee
                            Topic starter

Dankjewel:)!
                              Heb net een pm van nicks gekregen dat het spatbord op de post is. Dus waarschijnlijk heb ik die morgen binnen!:D Ik ga nu beginnen met het in de filler zetten van mijn frame. Wat is trouwens beter, eerst primer of eerst filler? Aangezien mijn frame een paar blanke plekken heeft (door het schuren) en de buis ook nog helemaal blank metaal is. Maakt het dan dus uit dat ik er eerst filler op doe?

jordy
                              Bijdrager

ziet er allenmaal goed uit bartjee;)
                                ook mooi gadaan met die kappen en voetenplankje
                                ik heb mijn kappen ook bewerkt
                                polini logo zit erin:P
                                en op mijn voetenplankje zit een soort gaas

chek mijn perso

Bartjee
                                Topic starter

dankje!:thumb

Best wel relax da iedereen zo positief over mn kappen is haha:P

Maar heeft er nog iemand een antwoord op mijn vraag:D Wil namelijk zsm gaan beginnen met spuiten;)

EDIT: Laat maar, Fons heeft t me al verteld:thumb

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.