Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Onkruidzaaier
    Bijdrager

kijkuit hoor bart, voor de inmense kracht van je blokje op je uitlaatpoort ;):pest

mooi blokje 🙂 ben echt benieuwd hoe dat gaat rijden :D, ik neem aan dat je tegen die tijd wel weer eens tegenkom bij ArvidW 😀

Bartjee
      Topic starter

ja ik hoop hem nog af te hebben voordat jij en Arvid op vakantie gaan dus dan kunnen jullie hem nog even zien:thumb

Onkruidzaaier
        Bijdrager

ach, we zijn maar 10 dagen weg hoor 😛

Bartjee
          Topic starter

Ben weer terug van vakantie en heb weer een updatetje. Frame is terug van de coater, ben er zelf zeeeeeer tevreden mee:thumb
            Op de foto’s komt de kleur iets lichter uit dan in het echt..

andyman
            Bijdrager

hey ziet er goed uit man die kleur same met je velgen

maar waarom heb je niet gelijk je zitje laten coaten in de kleur van je frame of word dat een andere kleur

maar nu vorzichtig in elkaar zette

Andy

Bartjee
              Topic starter

Dankje:thumb Zitje is van plastic en kan dus niet gecoat worden. Maar die wordt nog bekleed;)

hansieb
                Moderator

Vet bartje 😀 ziet er idd goed uit!

andyman
                  Bijdrager

Bartjee :
                    Dankje:thumb Zitje is van plastic en kan dus niet gecoat worden. Maar die wordt nog bekleed;)

o ok en met wat ga je het dan beklede?

en ga je je vorvoork verlagen of niet
                    is denk ik wel handig voor tegen het wheelie trekke

Andy

.-{2F4OV}-.

Zoveel power heeft ie nou ook weer niet. Als ik met mn simoblok eronder er voorop ga liggen komt ie al niet meer omhoog, dus zal bij hem ook niet zo zijn denk ik;)

Ziet er wel netjes uit bart! Kan niet wachten hem in het egt te zien en horen:thumb

ciaoracer
                      Bijdrager

Bart’s smurfen ciao:D

Ik vind de kleur persoonlijk iets minder, maar nu niet om te zeggen lelijk. Ik wacht gewoon even af op het geheel. En zoals je zegt in het echt is het donkerder als op de foto’s.

Maar je hebt wel respect van me.:thumb

Ik hoop mijn brommer voor de limbo meeting ook af te hebben.:D

st3yn
                        Bijdrager

Gaaf!!!! Ik vind die kleur juist super, lekker exclusief ook 😀 Ik vind het ook een mooie combinatie met dat witte, dat zadel staat er nu ook echt mooi boven. Nu even het beestachtige blok eronder!

Ik blijf je projectje volgen en ik hoop dat ik hem rijdend zie op de vespa meeting 2008? =)

LeMoN
                          Bijdrager

Lekker fris kleurtje! Erg nice, hij lijkt wel een beetje op de blauwe kleur die oldtimer ciao’s standaard hebben, crullie heeft er ook zo een

Bartjee
                            Topic starter

Bedankt voor de reacties! Ben dr zelf ook super blij mee.

Blokje gaat morgen in elkaar denk ik. Moet alleen nog ergens een 46mm koppakking vandaan halen… Brommerzaak is morgen gesloten (en het kan zijn dat ze wegens vakantie gesloten zijn..) en ik weet eigenlijk niet eens of zij het wel hebben. Maarja dat zien we dan weer he

Bartjee
                              Topic starter

Waarom kan het nou nooit meezitten vraag ik mezelf wel eens af..

Dacht net even aan mijn blokje te beginnen. Dus ik pakkingen op maat gesneden, wil ik mijn zuiger erop zetten blijkt 1 pistonclipje er niet in te passen. Nou is de pistonpen dus schijnbaar te lang?? De pistonpen moet 1 mm korter zijn en dan zouden beide clipjes er gewoon in passen.

Is hier een verklaarbare reden voor en valt het makkelijk op te lossen of moet ik de pistonpen gewoon 1mm inkorten?

TimoO_
                                Donateur

had ik ook bij m’n athena 50cc, had ik gewoon tegen de slijpsteen aan gehouden effe paar mm afgeslepen vervolgens beetje afgevijld. moet niets mis mee zijn.

trouwens, koppakking.. who gives a fuck, ik rij zonder.

15 berichten aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.