Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Topic starter

Zou misschien kunnen, maar zit veel werk in en moet ik eerst eens even uitzoeken.

Heb zojuist ook transparante koelvloeistofslangen besteld btw!

TimoO_
      Donateur

mooi, ik kijk dr naar uit weer wat vorderingen in je ciaotje te zien :thumb

velglint, zou ik persoonlijk niet doen met die kleuren. hij wordt wit met blauw, niet echt dat je zegt flitsende kleuren (blauw is wel een lichte kleur, maar niet zoals geel, oranje, rood, gifgroen etc). en ik zou persoonlijk geen velglint pakken met een kleur wat voor de rest niet in je brommer voorkomt. stel, ik zeg maar iets, je zitje was voor een deel nog groen en een stukje van je kappen en je had een groen stickertje erop, dan zou een groen velglint hem wel mooi staan.

Bartjee
        Topic starter

Nouja is misschien wel waar. Ik kijk wel even hoe het eruit gaat zien zonder velglint, kan ik er natuurlijk altijd alsnog velglint onder gooien:thumb

TimoO_
          Donateur

ja dat kan inderdaad altijd. en zoveel kost zo’n ding ook weer niet dus je kan hem er ook nog altijd vanaf halen.

Bartjee
            Topic starter

Heb weer wat gedaan vandaag. Heb even een beetje verstevigingen gemaakt voor mij frame. De versteviging die ik vandaag heb gemaakt komt bovenop mn frame en is echt duidelijk zichtbaar. Heb hem juist expres zo gemaakt omdat ik het er zelf best wel vet uit vind zien. De andere verstevigingen worden niet echt zichtbaar want die komen tegen de achterbrug aan.

Hoop dalijk ook nog mijn transparante waterkoelingsslangen binnen te krijgen. Pakketje van jmpb was jammer genoeg nog niet onderweg.

Ook heb ik heel het zooitje weer uit elkaar gehaalt. Volgende week kennie naar de lasser:thumb

Ook heb ik een beugeltje voor het reservoir gemaakt. Hij zit nu wel met tape vast dus vandaar dat hij helemaal scheef hangt.

En toen was ie alweer vrij kaal in vergelijking met de foto’s hierboven:P

En toen lag heel het zooitje weer op mijn kamer. Wachtend op volgende week:thumb

Het waterkoelingsgebeuren

En het blokje:D

Volgende week hopelijk meer, ciao

FonS
              Bijdrager

idee-pikker :pest heb het ook zo (ongeveer)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KQY7HMBR.jpg
                http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y6PCOLNF.jpg

alleen heb ik het iets uitgebreider, dat van jou ziet er wel lachen uit eigenlijk 😉
                leuk ding, vooral je blokje (en uitlaat) 🙂 vind die EBR er eigenlijk niet zo geweldig bij staan, ben niet zo kapot van dat chroom, liever in kleur gespoten

het wordt wat, succes verder :thumb

Bartjee
                Topic starter

Bedankt Fons:) Zelf vind ik de voorvork wel best wel staan, en anders was hij sowieso veel te duur om hem niet te gebruiken:P

Ik denk dat ik die versteviging die ik nu heb nog helemaal ga doortrekken tot achteraan dat stangetje dat vanaf het achterwiel richting het zadel gaat. is denk ik toch iets sterker.

KennyVespa
                  Bijdrager

haha bartje egt geweldig man 😀

en heb je 1 pagina verkloot met over dat reservior dat die erboven moest enzo, en nu zit die er tog onder 😀 :pest

ziet er egt allemaal top uit 😀 ook die versteviging :D,

LeMoN
                    Bijdrager

erg netjes bartjee ben benieuwd :D!

hansieb
                      Moderator

Wel een boemgeile ciao 🙂

Volgens mij rijdt zoiets elke reedvalve / evo zoek

Bartjee
                        Topic starter

Bedankt allemaal:thumb

Heb trouwens ook de bestelling van speed-parts.nl binnen gekregen. Wat een domme mensen daar. Ik had koelvloeistofslangen in 3 maten besteld, alle 3 één meter. Wat denk je, krijg ik maar 2 maten opgestuurd:S Heb ze een email gestuurd waar mn derde blijft dus ben benieuwd..

Bartjee
                          Topic starter

Over dat bovenstaande van speed-parts. Heb een mail terug gehad met dat die andere slang op het moment niet op voorraad was, die krijg ik dus nog nagestuurd. Fijn dat ze dat even lieten weten..

Aangezien ik niet wil dat mij hetzelfde overkomt als Wouz had met de ZZT, heb ik mijn verstevigingen maar iets uitgebreider gemaakt. Heb pas 1 kant af, de andere kant maak ik morgen even.

Ook nog heeel goed nieuws:D Morgenavond eindelijk naar de lasser! Dus hopelijk eind deze week ofzo nog naar de coater!

TimoO_
                            Donateur

ziet er wel interessant uit ja. maar ik denk dat ie het best gehouden heeft zonder dat hoor. ik weet niet of wouz ook een buis ertussen heeft maar met buis is de kans dat je brug het begeeft heeeel klein. met deze constructie schiet je trouwens ook niet heel veel op, maarja wel een beetje natuurlijk. onder kan hij wel nog steeds breken (daar is het ook vrij dun).

hoezo heb je eigelijk dat gat in je frame? links naast het gat voor je zij-inlaat.

Bartjee
                              Topic starter

Nouja het is meer voor een beetje meer stevigheid en ik vind het er zelf ook wel vet uitzien. Denk dat het toch zeker wel iets gaat helpen. Mijn brug heeft echt heel veel stevigheid verloren door die 2 gaten dus dat moet ik zo dan maar een beetje oplossen. Ook komt er nog een ijzeren plaatje aan de achterkant, net boven dat 2e gat van de zij inlaat.

De reden dat dat 2e gat er zit is omdat ik een ouder type frame heb. Dit frame had op de plek van dat gat een dikke opbolling zitten om je kap vast te zetten en door dat ding pastte mn carb er niet op.. moest weg dus

Bartjee
                                Topic starter

Net de andere kant gemaakt. Hier de foto’s. Ben benieuwd hoe het er dalijk uitziet als 1 geheel, wanneer hij gecoat is dus.
                                  Wat vinden jullie ervan?

15 berichten aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.