Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

idd een zeer goed idee van jou(jelle):thumb
      dat kan je ok doen, past veel beter dan die nopjes.

Bartjee
      Topic starter

Misschien dat dat idd ook wel een goed idee is:) Maar daar ga ik nou nog fftjes niet aan beginnen. Ik ben nou bezig met het frame. De gaten dicht plamuren en rondom de stang mooi plamuren:) Daarna ga ik het frame helemaal schuren en spuiten en dan ga ik nog ff mijn kappen afmaken

LeMoN
        Bijdrager

ik zie op jmpb zelfde voetenplankje staan, maar dan staat erbij dat het voor een mix is

Bartjee
          Topic starter

Ik heb zelf ook geen idee wat voor n kapje t is:P Toen ik de brommer kocht zaten er eigenlijk geen kappen bij, maar die wilde ik wel hebben. Dus heeft hij de van een vriend van em gekregen. Deze kappen hoorden dus eigenlijk ook niet bij deze brommer..

PiNeAppLePro
            Bijdrager

Ziet er supervet uit bartje 😛

Bartjee
              Topic starter

Dankjewel sander:)

Vandaag weer wat verder gewerkt aan mijn brommer:D Heb maar een paar kleine dingetjes gedaan.
                Ben weer verder gegaan met het plamuren. Het begint er nu eindelijk een beetje mooi uit te zien:D Vanavond de boel ff nog een keertje schuren en dan misschien nog een laatste laagje. Ook heb ik de zadelpen ingekort en heb ik een standaard gemaakt voor het kenteken. ik vind dat kenteken echt zwaar verneukend voor mijn brommer maarja.. het moet erop he:(

feuteeuuss:

reiniero
                Bijdrager

mooi gedaan;) plamuur ziet er strak uit:) beter als mijne :bloos moet het nog maar eens overnieuw doen:P

hansieb
                  Moderator

Vet ding man ! hij wordt steeds mooier

Bartjee
                    Topic starter

@ Reinier, de plamuur begint inderdaad al ergens op te lijken:D Dalijk even schuren en kijken of het dan al een beetje mooi wil worden. Zag alleen net wel dat ik aan de rechterkant ergens tegenaan ben gekomen waardoor er een dikke gleuf in de plamuur zit:( Die kant moet dus sowiezo even opnieuw..

@ Hansieb, Dankjewel:D

FonS
                      Bijdrager

mooi gedaan, maar chop wel ff een stuk van je zadelhouder af, zodat je zadel wat lager zit (zie evt. mijn perso)

want zo’n hoog zadel ziet er niet uit op een racer :p

Bartjee
                        Topic starter

FonS :
                          mooi gedaan, maar chop wel ff een stuk van je zadelhouder af, zodat je zadel wat lager zit (zie evt. mijn perso)

want zo’n hoog zadel ziet er niet uit op een racer :p

Heh wat bedoel je? Ik heb de zadelpen en de zadelhouder al ingekort.. Zie de foto’s hierboven;)

FonS: ow shit ja idd, maar hij oogt nog wat hoog…
                          sorry :bloos

LeMoN
                          Bijdrager

zieter goed uit bartje, dat ding van je gaat er steeds beter uit zien 🙂

N!CKs

stang is zeer mooi geplamuurd,en tank inhammen ook:thumb
                              en ook mooi dat je de zadel+pen al hebt ingekort, anders zit je zo hoog op een racertje:D
                              en idd die kentekenplaten zijn te groot voor op zon racertje, kan je nergens plaatsen dat het mooi staat:(
                              maar verder ziet het er allemaal goeed uit.

Bartjee
                              Topic starter

Dankje voor de reacties:)

@ Fons, zal wel komen omdat mijn stang wat dunner is;) Ook lijkt het idd op de foto alsof ie hoger is dan dat ie in het echt is.

Afgelopen dagen weer verder gegaan met plamuren. Ben nog steeds niet klaar:| Het begint nou wel eindelijk ergens op te lijken:D Vannochtend even filler erop gespoten om te kijken of het allemaal glas etc was. Aan de voorkant bij de buis was het echt perfect, aan de rechterkant (de tankinham) was het ook superrr alleen aan de linkerkant was ie nog niet helemaal goed. Dus die heb ik nog een keertje geplamuurd en dat ga ik dalijk even mooi schuren. Ook al aan de rest van mijn frame begonnen met schuren en even alle kleine deukjes en alles weggeplamuurd. Dat moet dus ook nog geschuurd worden. Hoop toch zeker aan het einde van aankomende week het frame helemaal spuitklaar te hebben en misschien al de filler + primer erop te hebben zitten..:)

Bartjee
                                Topic starter

Net even alles nog een keer geschuurd en vast een beetje in de filler gezet. Hier de foto’s van hoe t tot nu toe is:)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.