Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sombrero
    Bijdrager

die filter is inderdaad mooi maar voor hoelang 😀
      mijn ervaring met die filters is dat ze snel geel worden. maarja doe je niets aan 🙂
      ciao ziet er netjes uit zo

Bartjee
      Topic starter

Bedankt voor de reacties! Ik vind dit ding zooo vet worden he, soms zet ik hem gewoon even buiten tegen de muur en sta ik er een paar minute naar te kijke en weer ff nieuwe foto’s maken:P

@ Arvid, zoals Timo al zei, ze moesten sowieso al verplaatst worden;) Weet alleen nog niet waar naar toe, of ik maar gewoon een hele brede stang want in principe kan hij wel onder het luchtfilter door.

erwinko
        Bijdrager

heel breed is ook niks. dan kan je niet meer plat door de bocht en blijf je af en toe haken achter paaltjes enzo 😉

ik zou ze ergens bij de ophanging van de demper maken.

.-{2F4OV}-.

Zeer nice die filter:D

Komt bij mij ook nog wel:thumb

LeMoN
            Bijdrager

nice filtertje bartje. en je voetsteuntjes zou ik op de bovenkant van je achterbrug maken zeg maar dat hij net boven je kap komt, daar vast lassen ofzo, want anders zit je met je vario aan de andere kant

KennyVespa
              Bijdrager

maak ze op de stangen wat van je zadel nar de achterbrug lopen :D$

zal wel vet uitzien 😀

Bartjee
                Topic starter

Bedankt:thumb Ook leuke ideeën, maar 1 probleempje:P

Ik ben 1.89, dus achterop die stangen wat kennyvespa zei zal niet lukken, ik pas er nou al bijna niet op..
                  Wat erwinko zei gaat waarschijnlijk niet lukken want heb aan de achterkant nog die dikke achterkoppeling zitten
                  Wat Lemon zegt zal misschien nog wel gaan, maar er komen geen kappen op dus boven mijn kap hoeft ie niet te zitten;)

LeMoN
                  Bijdrager

wat je anders nog kunt doen is een driehoekproefiel laten lassen van stalen latten die je dan bevestigd daaro bij je achterwiel met die moeren enzo en dat je aan dat driehoekprofiel voesteuntjes last. Dan kun je ze er ook nog afhalen en als je dan weer een ander blok neemt zonder zijinlaat kan je weer normale voetsteuntjes nemen :P!

ciaoracer
                    Bijdrager

Ik vind alles echt mega vet staan!!! Alles is gewoon volledig van achter naar voor tot ik aan je voorvork kom, Ik vind hem nu nog altijd te hoog staan.:lol Daar moet dus nog wat aan veranderd worden voor de rest is die echt af!

Veel suc6 nog!

LeMoN
                      Bijdrager

ciaoracer als hij zijn voorvork gaat verlagen gaat hij wel problemen krijgen met zijn uitlaat 😉

kjeld
                        Bijdrager

Ziet er erg goed uit!:thumb
                          Het enige dat ik nog kan verzinnen om em rechter te krijgen is achter 17″ en voor 16″ 10-spaker, maar dat zal niet makkelijk te vinden zijn.

VespaAvanti
                          Donateur

Begint steeds mooier te worden Bartje:thumb
                            Nog ff ovcer het koelvloeistof reservoir, bij een Honda NSR zit die een stuk lager dan de radiateur, dus het kan wel:!
                            Daar zit hij ook ergens achter bij de carb;)
                            Ga maar eens bij Arvid’s NSR kijken, helaas kan ik geen foto posten omdat mijn NSRetjes ingebouwd staan:con

ArvidW
                            Donateur

Maar ons resevoir werkt wat anders dan die van Bart, bij NSR kan overtollig vloeistof wegstromen naar het resevoir als de druk in het system oploopt tot meer dan 0.8bar.

Als het goed is stroomt er weer vloeistof terug als er een onderdruk in het systeem is (als brommer afkoelt)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

LeMoN
                              Bijdrager

maar als hij zijn reservoir voor aan zijn stang op hangt dan hangt hij net iets hoger dan zijn radiateur, dan zou het toch moeten werken? en het ziet er veel mooier uit….

Bartjee
                                Topic starter

Nee had ik toch al paar posts hierbove gezegd, als hij eronder hangt dan hangt hij er net onder.. gaat niet lukken dus. In het echt staat hij bovenop trouwens veel mooier als eronder;)

15 berichten aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.