- Dit onderwerp bevat 1,637 reacties, 120 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 11 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 mei 2008 om 20:41 #265037
Eey kerel ik zou dat reservoir ONDER de buis hangen, dat is veel mooier nu heb je zo’n pukkel op je buis..
Transparante slangen kan je hier wel krijgen hoor: niet duur ook en goed bestand tegen high temps:
http://www.azerty.nl/8-251/slangen.htmlZijn gewoon computer slangen, maar werkt prima
20 mei 2008 om 20:48 #265040ziet er idd beter uit, maar wat ik al zei miss doorzichtige slangen en idd het reservior aan de onderkant van de buis en dna precies int midden 😀
verder egt nice
dit is egt 1 van de betere projecten en 1 van de snelste updaters 😀
keep up the good work
20 mei 2008 om 20:50 #265041Idd wel weer ff transparante slangetjes 🙂 bart!
Kan het reservoir niet ergens voorop ?
20 mei 2008 om 21:09 #265043no no hans :no dat word veels te vol heb je dadelijk ram een bonk op de voorkant, daar zit al het rad en dna nog het reservior erbij is veels te vol en komt de mooie ebr niet ten goede
ik zou het beetje verdelen over de brom allemaal, dus miss gewoon onder de buis of aan de achterkant op de stang die van zadel naar de achterbrug loopt, zou opzich ook wel stoer zijn 😀 zo de slangen langs de achterbrug laten lopen, onder de carb door 😀
is die snel op temp door de uitlaat 😀
en je kan er dan zoon ijzerdraad omdoen zodat de slangen niet verbanden en is je carb ook meteen beschermd tegen de hitte van de uitlaat 😀
het is maar een idee, is veel werk maar heb je wel wat unieks en daar gaat het om, niet dat alles snel snel snel erop gezet word
20 mei 2008 om 21:24 #265044dat van een computer lijkt me niks. zowiezo te kleine diameter.
kijk even op speed-parts.nl en zoek op ‘slang’
dan krijg je eerst wat benzine slangen en dan doorzichtige koelslangen.
7.50 de meter en dan moet je ff kijken bij welke de maat zit die jij nodig hebt20 mei 2008 om 23:13 #265050er zijn 3 verschillende diameters, en die koelslangen van een computer moeten ook hoge temps aan kunnen hoor 😉 een beetje overclocked cpu haalt makkelijk de 80 graden zonder koeling, en daar moet zo’n water koeling dan voor zorgen dat dat niet gebeurt xD
21 mei 2008 om 06:15 #265052
.-{2F4OV}-.Ik moet ook nog een 60mm XSH filter bestellen voor mn 24mm Mikuni vlak;)
21 mei 2008 om 06:23 #265053Onder mijn buis kan niet volgens mij.. een reservoir moet toch altijd boven de radiateur hangen..?? Anders werkt ie toch helemaal niet..
Maarja mocht iemand hier mij met zekerheid kunnen vertellen dat dat niet uitmaakt dan komt ie waarschijnlijk eronder.Die computerslangen zijn veel te kleine diameter, maar die van speed-parts zijn allemaal precies goed!
19mm vanaf de radiateur, 12mm vanaf pompje en kop, 9mm vanaf koelvloeistofreservoir!
Ik zal er eens ff heeeel goed over na gaan denken wat ik wil.. In ieder geval bedankt voor de tips
21 mei 2008 om 06:52 #265054je hebt toch een pompje die alles rond pompt T_T en als je hem vooraan de buis ophangt, dan hangt hij gelijk met die radiateur…
21 mei 2008 om 14:33 #265061zeker Bart
ziet er mooi uit man.tja die slangen.. inderdaad een beetje druk (hm.. :con) ik denk dat de beste oplossing is kopere buisjes kopen. en dan zorg je dat je de slangen over de kopere buisjes kan schuiven. dan laat je de slangen alleen maar recht lopen langs je frame enz. en gebruik je de buisjes voor een bochtje te maken.
21 mei 2008 om 15:52 #265063@ Lemon, bij een reservoir zit dat veel anders, daar heeft dat pompje niks mee te maken..
En knap dat jij vanaf daar kan zien dat hij onder de buis gelijk hangt met de radiateur:) Ik heb het net nagekeken, hij hangt er dan onder.. vond het sowieso bovenop ook een stuk mooier. Op de foto’s ziet alles er anders uit, de slangen zijn ook veeel rommeligger op de foto, in het echt valt het reuze mee en is het echt vet!@ Timo, Dankje:) En van die slangen is zo misschien wel een goed idee ja, met die koperen buisjes. Ik moet er nog fftjes allemaal over nadenken. Maar voorlopig blijft het zo zitten, in het echt ziet t er heeel vet uit!
Ik ga hem eerst laten poedercoaten en dan denk ik nog even na over transparante slangen, koperen buisjes etc. maar eerst maar eens even de laatste lassen leggen over 2 weken ofzo21 mei 2008 om 16:51 #265064Alweer een update, het blijft maar doorgaan met foto’s:P
Heb mn luchtfilter binnen

21 mei 2008 om 17:21 #265065Besmettenlijk wit:P, staat wel erg mooi:) (zeker bij de witte velgen)
Moet je nu je voetstepjes niet verplaatsen ?
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno21 mei 2008 om 17:22 #265066Zeer vet 🙂 !
21 mei 2008 om 18:06 #265067mooi filtertje man

@ Arvid: hij moet z’n voetsteuntjes zoiezo al verplaatsen dusja 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.