Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Donateur

Beregeil brommertje word dat:P

Bartjee
      Topic starter

Dankjewel:thumb

Bartjee
        Topic starter

Polini waterpompie is binnen:)

ArvidW
          Donateur

Wat is dat voor een lelijke puist daar bovenop het blok 😮

Neehoor, ziet er vetjes uit 😀:thumb

(ze hadden um trouwens ook bij Twins liggen voor 59.95)

Bart: Gvd had da eerder gezegd dan!:P Had me mooi 15 euro gescheeld:S

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

Bartjee
            Topic starter

Dankje Arvid:) op de foto’s ziet het er best wel schraal uit maar kheb nu ook de cilinder en kop weer op het blokje zitten en dan ziet t er vet uit:) Vooral als dalijk al die slangen erop zitten. maarja eerst vliegwiel maar eens af laten draaien en da ding wa verder naar beneden zetten

PiNeAppLePro
              Bijdrager

Ziet er juist vet uit. Wou dat ik nog ergens een gekoelde kop kon regelen voor mijn cil. Lijkt wel een geupgrade blokkie 😛
                Wil hem echt zien met die hemelblauwe kleur :thumb

william
                Bijdrager

heey bart als jij je vliegwiel laat afdraaien waar laat je dat dan doen ,want ik wil men vliegwiel ook afgedraaid hebben?

laat je dat gewoon bij een bedrijf doen ofzow?

greets william

peter139
                  Bijdrager

he bart, ik heb ook zo’n pompje. Mij kostte het 5 euro om het vliegwiel af te draaien. Mijn koelsysteem werkt echt 100x beter nu.
                    De ciao ziet er veelbelovend uit. Ik zou zeggen ga zo door.

TimoO_
                    Donateur

wel oppassen dat je nog schroefdraad in je vliegwiel over hebt, dalijk krijg je hem er niet meer uit 😛

ziet er erg vet uit Bart, over 4 weken ga ik ook maar eens gas zetten achter m’n project :thumb

Bartjee
                      Topic starter

Ik ga mijn vliegwiel laten afdraaien bij die oud collega van mijn vader, tegelijkertijd dat ik mijn verstevigingen laat lassen.

Ook heb ik weer fftjes nieuwe foto’s gemaakt met het waterpompje en de rest erop. Morgen ga ik even koelvloeistofslangen halen en hopelijk heb ik dinsdag mijn luchtfilter

KennyVespa
                        Bijdrager

nice nice en nog eens nice 😀

egt super weer allemaal 😀

sjaak trekhaak

ziet er goed uit ,ben zeer benieuwd na het eindresultaat ,alleen die remhevels lijke net konijne oren.

Roger102
                            Bijdrager

Ziet er wel netjes uit alleen, ik denk dat je niet veel opschiet met die watergekoelde kop omdat wanneer water eenmaal warm is koelt het niet zomaar af, lucht koeling koelt eigenlijk altijd. en hoe rijd het nou met dat zitje ??
                              Succes verder :thumb

Bartjee
                              Topic starter

@ Kenny, Dankje:D

@ Sjaak, die remhevels zien er op die foto idd best lomp uit:P In het echt zijn ze oook wel groot maar staat het echt heel goed;)

@ Roger, reken maar dat die wel gaat koelen! En niet zo’n klein beetje ook niet;) Tuurlijk koelt het wel af, ik heb een enorme radiateur die ook gewoon door de wind gekoeld wordt en een waterpompje die het allemaal goed rondpompt zodat het beter wordt gekoeld. Geef mij 1 goede reden waarom het niet goed gekoeld wordt?:)

En sowieso vind ik het er echt vet uitzien! Anders is het zo kaal en maakt hem iets specialer en origineler, vooral met deze radiateur en het waterpompje:)

Roger102
                                Bijdrager

Ja omdat het je kop is maakt het naturlijk niet zoveel uit. Maar altijd met scootersprinten ligt de temp altijd na een run al heel hoog en het duurt vrij lang voordat dat weer afgekoeld is. Maar dat is natuurlijk ook omdat je dat niet meer rijd.Dus geen wind door de radiateur. Sorry dat heb ik dan fout gezien. Maar ik denk nog altijd dat alleen je kop koelen niet zo veel uit maakt. Maar het ziet er wel vet uit hoor.

15 berichten aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.