Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

st3yn
    Bijdrager

Ziet er heel erg vet uit =)

KennyVespa
      Bijdrager

hoezo stinger inkorten :S, is niet voor niks zo lang he, is bij mijn malossi too bad ook en die ga ik ook egt niet inkorten he

maar bart ziet er weer super uit 😀

the lower the better 😀

dan maar rustig door de bochten, kom op zeg 😛 je hoeft neit met 50 door een bocht heen

ArvidW
        Donateur

Bartjee :

Das wel erg laag 😮 Kom nog wel keertje kijken want zoals het op deze foto staat wordt het een Fabrizzi & Pinasco46mm killer. Ding hangt nog lager dan mijn Simonini 2007 pijp en daarmee zat ik bij jullie voor al vast op een stoeprand :p

Ik denk dat het expansiedeel wat meer naar boven gedraait mag worden, dan komt hij ook iets minder onder het frame te hangen en meer onder de zij-inlaat.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

reiniero
          Bijdrager

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH vet ding man:D:D super nice ga zo door;)

KennyVespa
            Bijdrager

ArvidW :

Bartjee :

Das wel erg laag 😮 Kom nog wel keertje kijken want zoals het op deze foto staat wordt het een Fabrizzi & Pinasco46mm killer. Ding hangt nog lager dan mijn Simonini 2007 pijp en daarmee zat ik bij jullie voor al vast op een stoeprand :p

Ik denk dat het expansiedeel wat meer naar boven gedraait mag worden, dan komt hij ook iets minder onder het frame te hangen en meer onder de zij-inlaat.

dan kan die alvast lekker de benzine voorverwarmen :D:D

ArvidW: Handig voor in de winter, vriest carb niet dicht(a)

Bartjee
              Topic starter

Bedankt voor de reacties:D

Stinger wordt echt NIET ingekort, vind het juist super vet zo!

@ Sil, ja beetje moeilijk uit te leggen, het gaat iig mijn treeplankje vervangen. Je ziet het tegen die tijd wel:thumb

En voor de mensen die geen vertrouwen in mij hebben, heb ik even wat nieuwe foto’s gemaakt. Uitlaat hangt echt TOTAAL niet laag vind ik, en ik heb hem even schuin gehouden en het stuur raakt de grond al bijna voordat de uitlaat de grond raakt dus hij kan behoorlijk schuin door de bochten:thumb

ArvidW
                Donateur

Jaa, das idd prima :thumb Echt heel vetjes 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

Bartjee
                  Topic starter

Danku Arvid:thumb

LeMoN
                    Bijdrager

ziet er goed uit, maar het expansie gedeelte ziet er zo robuust uit dat het lijkt alsof hij dicht bij de grond licht, maar wat wel weer zo is is dat hij ook dicht onder je frame door gaat en dan is het dus niet dat hij snel de grond raakt in bochten 😉

Bartjee
                      Topic starter

Goed nieuws, had eindelijk weer loon binnen en mijn vakantietoeslag zat er ook bij dus t was (voor mijn doen) lekker veel!

Dus heb gelijk het polini waterpompje besteld!:D

.-{2F4OV}-.

Zeer nice bartje:D

Kvind m erg bruutjes uitzien en laat die stinger aub zo! Ziet er juist dik uit:thumb

Bartjee
                          Topic starter

Dankje Sil, Stinger blijft ook 100% op deze lengte;) Ben niet van plan hem in te korten.
                            Als ik mijn waterpompje binnen heb kan ik eindelijk weer verder:) dus hoop hem dinsdag toch wel binnen te hebben:thumb

KennyVespa
                            Bijdrager

als je die inkort, kom ik persoonlijk naar eindehoven om die uitlaat in je reet te trappen :pest 😛

ze maken het niet voor niks zo, zou net zo zijn als ik mij 27mm too bad de stinger afzaag en net zo maak als de 22mm versie

is tog ook dom 😛

maar verder nice man alles 😀

ook die waterpomp die je besteld heb 😀

Bartjee
                              Topic starter

Zojuist een luchtfiltertje aangeschaft:)
                                Volgens mij is het dezelfde als Sil heeft, is de enige die op mijn 60mm kelk past en vind hem sowieso best wel vet.

gewoon een mooie witte xsh luchtfilter, 100mm lang.
                                Dit is em http://www.xsh-tuning.nl/60mm-filter-p-93.html

st3yn
                                Bijdrager

Nice nice, schiet al lekker op zo 🙂

Die uitlaat is echt horny =)

15 berichten aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.