Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjaak trekhaak

ziet er echt vet uit man ,mooie lijne zo met stuur zitje en uitlaat:thumb

KennyVespa
      Bijdrager

ziet er egt zeer mooi uit, zeer geslaagt projectje 😀

hansieb
        Moderator

Zeer vet 🙂 echt master gevaarte

PiNeAppLePro
          Bijdrager

Lijkt wel een raket 😛

Bartjee
            Topic starter

Bedankt:D Vind het zelf ook echt de goede kant op gaan, echt veel mooier als hoe die eerst was! Donerdag krijg ik weer loon dus kan ik mijn waterpompje kopen en dan kan ik weer verder gaan.
              Ook ga ik over 2 weken ong terug naar die lasser en gaan we er nog wat meer verstevigingen op lassen bij het blok aangezien ik er toch niet zo blij mee ben met alles wat weg moest voor de zij inlaat..

@ Pineapple, is dat positief?:P

PiNeAppLePro
              Bijdrager

Ja is positief 😛 Maar die fabrizi geeft hem die look. Ik hoop ook dat ie als een raket rijdt 😛

Bartjee
                Topic starter

Ja klopt, die fabrizi is echt een bruut ding man:P geeft hem zo’n mooie lage snelle look. Hoop dat ik hem recht krijg want hij past er zo voor geen meter onder!

PiNeAppLePro
                  Bijdrager

Ach als dat niet lukt kan je hem altijd bij mij kwijt :whistle

Bartjee
                    Topic starter

Nog eventjes ter herhaling de foto van gister, vind dit echt een mooie foto:D

En heb zeeeeer goed nieuws!!! Mijn Fabrizi past!:D

Net eventjes met mijn vader staan klote, was echt SUPER makkelijk.. niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan. De deuk is er nu ook gelijk uit dus dat is echt mooi:)
                      Jammer genoeg lijkt het op de foto niet alsof hij in een mooie rechte lijn met de brommer loopt, maar in het echt is het wel een mooie lijn. (Nouja waarschijnlijk wel een beetje scheef maar hij past en oogt gewoon superrr dus hij blijft zo)

Ook lijkt het net alsof hij heel laag hangt maar dit valt in het echt ook reuze mee. Hij hangt echt een stuk hoger als de foto hierboven. Hij zit echt goed nu:)

Netjes bij de uitlaatpoort:)

Past goed met mijn waterkoeling

Ook ben ik even naar de gamma gereden en heb een stukje metaal gehaald. Dit komt over mijn blok heen te zitten en wordt waarschijnlijk mee gepoedercoat (op de foto zit er nog plastic omheen he:P)

hansieb
                      Moderator

Zeer vet bartje, ik denk dat dit nog wel eens een reedvalve killer wordt 🙂

LeMoN
                        Bijdrager

Gast, dat is echt een stoepjes likker uitlaat, dat ding hangt echt veelste laag, ben benieuwd hoe hoog hij echt hangt 😛

diac
                          Bijdrager

ziet er zeer vet uit die uitlaat, als ik die uitlaat had zou ik wel de stinger inkorten, want dat ding is echt belachelijk lang.
                            het ziet er idd zo uit dat je niet echt scherpe bochten kan gaan maken, anders krijg je hetzelfde als 19ac met zijn simo.
                            veel succes verder, leuk project:thumb

Bartjee
                            Topic starter

@ Hans, Ik hoop het:D

@ Lemon, Jongeeee ik zeg toch, in het echt hangt hij gewoon goed:) Ook kan hij niet eens anders.. Bij de uitlaatpoort zit hij goed en achter ook.. Tenminste, hij zit goed voor zover ik hem kan buigen. Maarja hij past, en sowieso is heel dit brommertje een stoepjeslikker want ik pas er gewoon niet eens op:S
                              Voetensteuntjes worden aan de achterkant tegen mijn frame aan gelast omdat het anders niet kan met de zij inlaat, en met dit lage zadel en mijn lengte van 1.89 is dit echt niet te doen..

@ Diac, Dankje:) Maar het valt wel mee in het echt. Zal morgen eens even kijken of er nog platte bochtjes inzitten. Maar dat is sowiezo verrekte kut met zo’n laag ding waar je zo ongemakkelijk op zit

.-{2F4OV}-.

Ziet er zeer vet uit bart:o

Ik begrijp alleen nog niet helemaal wat je met dat metaalen rooster/gaas wilt;)

Edjuh
                                Bijdrager

diac :
                                  ziet er zeer vet uit die uitlaat, als ik die uitlaat had zou ik wel de stinger inkorten, want dat ding is echt belachelijk lang.

Juist vet!

En wat hoger zou geen kwaad kunnen nee, zonde om alleen flauwe bochten te kunnen nemen.

15 berichten aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.