Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Topic starter

Bedankt voor de reacties;)

@ Edjuh, ik hoop idd dat ik er geen probleme mee krijg! Maar hoe heb jij dat opgelost dan?

Edjuh
      Bijdrager

Ik heb het niet opgelost:P

Pinasco wiel loopt nu heel licht aan, ik zou het weg kunnen schuren maar ik denk dat het na 2 minuten lopen verdwenen is.

De andere vliegwielen wist ik geen raad mee, pastten niet eens in het carter:(

Wouz-LwB
        Donateur

Wouz-LwB :
          Bartje !! dat zadel moet van de achterkant hoger , nu ziet t er een beetje lowrider uit:p

verder zeer netjes 😀

je leest eroverheen he:P

Zet hem eens iets verder omhoog en maak dan nog eens een foto 😉

.-{2F4OV}-.

Whaha:lol

Ziet er goed uit.. zadel kan idd wat hoger;)

Wordt blaze bart!:thumb

Bartjee
            Topic starter

@ Edjuh, oke nouja dat zie ik dan nog wel..

@ Wouz, Nee nee heb er niet overheen gelezen:P Maar hij komt ook wel iets hoger te staan denk ik maar mn moeder wilde em niet goed vasthouden!:S:P

@ Sil, danku

TimoO_
              Donateur

hij moet n beetje met t kontje omhoog staan eh 😛

wat voor kleurtje ga je em eigelijk spuiten? weer mirage?

ciaoracer
                Bijdrager

Hij begint er echt lekker vet uit te zien!!!:thumb Zadel ziet er ook mega mooi uit. En vind hem op die manier best mooi staan.;)

Het enige wat ik nog zou doen is kijken of je die voorvork niet omlaag zou kunnen halen. Ik vind die namelijk beetje hoog staan.

Veel suc6 nog.:bier

TimoO_
                  Donateur

als je de voorvork lager krijgt moet dat perfect zijn. want het zadel staat nu wel mooi in vergelijking met de rest van het frame, alleen loopt hij gewoon een beetje naar onder. als je de voorkant dan omlaag krijgt zodat ie horizontaal of een beetje naar boven staat moet echt mooi zijn :thumb

ArvidW
                    Donateur

Met kortere veerpoten zwabbert hij mischien ook niet zo erg meer… Ga je nog een stabilisator bouwen voor je voorwiel?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Bartjee
                      Topic starter

Bedankt;) En zoals ik al zei, zadel komt ook wel iets hoger te staan hoor:)
                        Voorvorkpoten inkorten is misschien nog niet zo’n slecht idee, zal er es fftjes over na gaan denken:) Stabilisator is ook wel beter want die ebr voorvork vind ik zo echt 10x niks

Bartjee
                        Topic starter

Eindelijk weer een update:D

Gister weer terug naar de lasser geweest. Was een oud collega van mijn vader, teeeering wat heeft die man een mooie werkplaats:S Echt niet normaal. Zijn garage is bijna net zo groot als een huis, kasten vol onderdelen en echt lades en kasten vol met schroeven, bouten, moeren, veren, ringetjes etc etc etc. Echt niet meer normaal. dan heeft ie ook nog eens gereedschap als een gek:P De muren hangen gewoon helemaal vol met allemaal verschillende dingen, en dan heeft ie nog van die schuurbanken, kolomboormachines, een lasapparaat van 1100 euro, een draaibank, freesbank, noem maar op, hij heeft het staan:P

Maarja nou weer terug naar mijn verhaal. Gister dus bij hem langsgeweest en daar hebben we even de laatste lassen gelegd.
                          Even op een rijtje:
                          -Houder voor racezitje erop gelast
                          -Radiateur bevestigingen erop gelast
                          -mijn stang een klein beetje bij gelast zodat ik hem weer mooi kan afwerken
                          -aan de achterkant een klein beetje verstevigd

Hier de foto’s:thumb

De houder van het racezitje

Netjes draad in getapt

Radiateurophanging. Yep.. lekker simpel:D Maar echt superrr stevig!

Deze week ga ik mijn frame fftjes verder afwerken en dan hopelijk volgende week misschien al naar de poedercoater!:D Ik denk dat ie hemelsblauw gaat worden:thumb

Ook heb ik nog goed nieuws en slecht nieuws..
                          Slechte nieuws is dat ik het qua geld waarschijnlijk niet ga halen voor de meeting.. Want het is nu compleet op, heb nog 10 euro te besteden:P
                          Goede nieuws is dat mijn vader heeft aangeboden om mijn poedercoaten dan maar te betalen:D Dus dat komt echt goed uit!

PiNeAppLePro
                          Bijdrager

Ziet er heel vet uit! Wou dat ik zulke connecties had :S

Anoniem

zo he dat is 1 focking leipe ciao :relax

LeMoN
                              Bijdrager

radiateur ophanging is erg netjes! valt teminste niet zo op! Ik had als ik jou was nog wat meer dingen verstevigd nu je daar toch was, vooral de punten waar de “achterbrug” in contact komt met het frame, dus ook bij je tank enzo 🙂 Je moet er wel rekening mee houden dat je een krachtig blok eronder krijg….

ben benieuwd naar het kleurtje, maar hemelsblauw zou wel vet zijn, vooral als je er metallic door heen doet 😀

VespaAvanti
                                Donateur

Gaat een zeer mooie Ciao worden Bartje:thumb
                                  Ik denk dat het frame stevig zat is zo, wat LeMoN zegt is niet nodig om te lassen;)

15 berichten aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.