Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Topic starter

@ Nicks, Dankjewel:thumb

@ Fons, Yep, t frame wordt dezelfde kleur als die van jou, en dan met witte banden en witte kappen

@ Lemon, Daar ga ik allemaal nog even over nadenken;) Eerst de zijkappen maar eens spuiten en dan ga ik over dat voetenplankje nadenken:) Rood lijkt me anders idd ook wel een vette kleur:)

Bartjee
      Topic starter

Daar ben ik weer met wat nieuwe dingen:D Gister heb ik mijn zijkappen wit gespoten. Opzich zien ze er best netjes uit maar t leek net of die dingen van alles aantrokken ofzo:S Op een paar plekken zitten dus wat pluisjes en shit dus vandaag ga ik ze nog even licht opschuren en dan de laatste witte laag eroverheen:) En dan vanavond even de blanke lak erop spuiten.

Ook is gister mijn stang er tussen gelast. Ziet er opzich wel goed uit, alleen nog even de boel mooi plamuren:)
        Vandaag ga ik aan mijn voetenplankje beginnen. Het idee is als volgt:
        Boven het voetenplankje ga ik 2 strepen uit veilen, hierachter komt OF plexiglas OF racegaas. Daar moet ik nog even over nadenken. En dan om het af te maken een paar rode ledjes die mijn blokje verlichten.

Hieronder wat foto’s van mijn kappen:

De variokap. Heb het gedeelte waar de achterkoppeling komt schuin afgezaagd, zodat de koppeling er als het ware uitkomt. Ziet er best vet uit;)

N!CKs

ziet er zeer vet uit:thumb
          ook vet dat je achterkoppeling er wat uitkomt, zal er vet uitzien op de brommer.
          suc6

Bartjee
          Topic starter

Net even aan mijn voetenplankje begonnen:) Ziet er opzich wel redelijk uit, moet alleen nog even alles netjes maken in de hoeken etc. Ook gelijk even een foto gemaakt van mijn brommer met de stang ertussen gelast en even de variokap met achterkoppeling erop, zodat je gelijk ziet hoe de koppeling uit de kap komt:D

Dalijk even het kapje spuiten:D

Bartjee
            Topic starter

Pfff dat voetenplankje spuiten lukt echt voor geen meter:S de verf wil niet hechten dus t blijft gewoon niet zitten:S Dat voetenplankje van mij is ook met nopjes dus de verf loopt gewoon om die nopjes heen en dus hou ik overal grijze plekken over.. t ziet er echt niet uit. Maar ff kijken wat ik ermee doe.

Ook heb ik net rondom de buis even geplamuurd en heb ik al 1 tankinham dicht geplamuurd:)

hansieb
              Moderator

Vet man 🙂 ziet er allemaal schier uit

Bartjee
                Topic starter

Dankje:) Hoop alleen dat dat voetenplankje nog mooi gaat worden..

leon ciao
                  Bijdrager

Mooi hoor!
                    hoe de vario uit de kap komt vindt ik zeer mooi :thumb
                    wordt zeker vet ciao’tje, ga zo door 🙂

Bartjee
                    Topic starter

Dankjewel:)

Hier even de foto’s van hoe het voetenplankje is geworden. Op de foto’s ziet t er best mooi uit, maar in het echt ietsjes minder.. ben er nog niet zo tevreden over dus nog even kijken wat ik ermee ga doen:)

N!CKs

het kappenwerk ziet er idd zeer vet uit:thumb
                        allemaal zeer mooi gemaakt.
                        hoe de kappen op de brommer zitten is zkr vet, hoe die achterkoppeling eruit komt.
                        zal genoeg lucht krijgen:lol

reiniero
                        Bijdrager

eey bart man jij leverd goed werk man;) egt super vet man dat met die kap is erg nice met die vario.. ja alles eigenlijk:P

LeMoN
                          Bijdrager

Bartje toch, wat een FOCING LELIJK ding 😛

nee haha geintje kerel, ziet er allemaal heel erg bruut uit, die vario kap ook is erg mooi, had niet verwacht eigenlijk, alleen dat voetenplankje vind ik minder, gewoon door die bultjes erop, het idee ervan is wel erg vet! Die twee gaten erin dus, maar die noppen die vind ik maar niets 😉 de buis ziet er wel netjes uit, maar vind hem toch wat magertjes 🙂

Bartjee
                            Topic starter

Bedankt voor de reacties:D Enja.. die bultjes vin ik persoonlijk niet zo heel erg lelijk, maar t was wel echt teringggg kut bij t spuiten. De verf wilde namelijk door al die bulte niet zo goed hechten dus ik moet er eigenlijk nog een keertje overheen spuiten:)

LeMoN
                              Bijdrager

Ik zou toch een normale ciao voetenplankje nemen, als dat past, want het voetenplankje wat je nu hebt is van een ciao mix 😉

Jelle
                                Moderator

volgens mij is het een voetenplankje van een ciao px 😉

je zou eventueel de nopjes eraf kunnen schuren zodat je een mooi glad voetenplankje overhoud…

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.