Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

Bart, zou je eens wat fotos kunnen nemen van de onderkant en de voorkant enz. van het zitje. ik wil wel weten hoe je zo’n ding vast kan maken.

ik zit namelijk te denken. om het zo op de een of andere manier op je zadelpen of iets dergelijks vast te bouten is niet mooi. mij lijkt het het mooiste als je de zadelpen niet meer ziet (nu zie je hem nog een beetje op de zadelpen leunen) en dat hij dan in de stang valt. en het spatbordje moet eigelijk zo aangepast worden dat het een stuk van het zadel wordt. dus dat het zadel mooi op het spatbordje valt en je hem daaraan vast kan bouten. verder moet je dan voor nog kijken voor iets waaraan je hem vast kan maken.

dat lijkt mij echt het mooiste.

Bartjee
      Topic starter

Zoals hij op die foto staat komt hij er niet op te zitten;) Hij komt aan de achterkant op mijn spatbord te leunen en er gaan waarschijnlijk nog een stukje van de zadelpen af. Hij komt dus een stuk lager en rechter te liggen dan die foto. Die foto was ff snel een voorbeeld dus moet je niet echt kritisch naark ijken;)

TimoO_
        Donateur

nee dat weet ik. maar het lijkt me gewoon mooi als ie in je stang valt.

Bartjee
          Topic starter

ja komt ook wel een beetje denk ik:) Maar ik wil em niet te laag hebben omdat dat voor geen kut zit.

@ Roger, jaa da wordt nog wa:P met 90km/u over een hobbetje op zo’n plastic zadeltje hahahaha ik wor gewoon gelanceerd volgens mij:P

barend f
            Bijdrager

hah en je lichaam trilt stuk voor stuk uitelkaar:P

dat had ik teminste;):thumb

Rebel

Ik vind het super vet ook op puchjes

maar zou het wel mooi wegplamuren bij die sombrero geloof ik ziet het maar zo opgelegd uit

Bartjee
                Topic starter

Mensen, mooi nieuws.

Het is proefwerkweek en dan ga je je tussen al dat leren door toch soms wel even vervelen. Dus wat doe je dan, ff kijken of je ciaotje al vet wordt:P Hier wat foto’s;)

DAMNN Volgens mij wordt di ding zo fucking bruut!:D (tsja al zeg ik t zelf:P)

diac
                  Bijdrager

alles ziet er mooi uit, behalve dat lelijk water-reservoir:(

TimoO_
                    Donateur

ziet er schön uit ja :thumb

even 2 ideetjes:
                      – zadelpen vlak afslijpen, plaatje erop lassen met gaatjes erin waar je het zadel aan vastmaakt. dan kan je hem gewoon zo laag doen als je wilt, en je kan hem perfect positioneren. het lijkt mij perfect als hij nét over het spatbordje heen valt. zodat je het spatbord niet meer ziet (ik zie dat er een inkeping in het zadel zit, dit is perfect).

– waterrecervoir maken voor aan de linkerkant van je tank. zo zit je niet met de slangen met het sturen en dat wit plastic reservoirtje wat je nu hebt. gewoon een bakkie maken met een stel nippeltjes eraan (2 voor naar de radiateurs, 1 overloop). misschien dat je ergens al een metalen kannetje kan vinden met een dop erop, die je misschien wat om kan bouwen. lijkt mij veel mooier en beter 😀

maar als je het zitje goed maakt, komt dat er ook zeker mooi uit te zien.

barend f
                      Bijdrager

ja mooi bartje..

ziet er gelikt uit:P
                        :thumb

Bartjee
                        Topic starter

Bedankt voor de reacties;)
                          (Altijd fijn he Barend, verplicht een reactie moete geve:P)

@ Timo, dat zijn prcies de dingen die ik in mijn kop had;) alleen van het reservoir wilde ik een doorzichtig buisje maken die alsnog gewoon voor mijn stuur komt te hangen en niet naast mijn tank

.-{2F4OV}-.

Ziet er netjes uit bart:thumb

TimoO_
                            Donateur

voor je stuur kan, maar dat is toch iets minder gemakkelijk met sturen.

je radiateur is wel een vetzakje he 😛

LeMoN
                              Bijdrager

opzich netjes bartje, maar ik zou zo’n computer reservoirbuis is kijken of je die kunt gebruiken. en hem wel naast je brommer hangen want anders word sturen vet kut T_T

sombrero
                                Bijdrager

ik heb het zitje nu en iedereen vroeg of het niet stuiderde. het stuitert wel een beetje bij dremperltjes moet je ff remmen. maar ik heb dus een ledachterlicht in mijn zitje gebouwd. zal wel eens wat fotos plaatsen ervan in mijn perso. maar ik moet nog een stuk zitschuim voor mijn zitje gaan kopen want het zit nu wel lekker maar mijn brommer trilt een beetje en krijg je wel pijn aan je kont van 😀

15 berichten aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.