Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

diac
    Bijdrager

ga je dat er echt op maken? jammer 🙁

Bartjee
      Topic starter

Ik weet nog niet. Zo vin ik hem ook niet super, maar hij is er vast mooi op te krijgen en sowiezo als de banden etc etc erop zitten ziet het er natuurlijk ook een stuk mooier uit. Nou lijkt het echt zo’n reusachtig ding maar dat zal als de brommer in elkaar zit wel meevallen. Ik ga hem dus wel klaar maken zodat hij erop kan, maar of hij echt erop komt moetik nog even zien

st3yn
        Bijdrager

Ik denk dat het juist wel mooi gaat staan! Strak, snel zadeltje :thumb

Bartjee
          Topic starter

Ja en ik wil sowiezo wel een speciaal ciaotje hebben dus daarom komt hij er wss wel op.. dit heeft namelijk bijna niemand:D Maar ben benieuwd of ik hem er mooi op kan krijgen

Bartjee
            Topic starter

radiateurtje is binnen:D Heb em er ff met mn hand voorgehoude en staat zeker vet:D Foto’s zijn alleen wel mislukt aangezien t nogal kut was om dat ding ervoor te houden en een goede foto te maken aangezien mn frame nogal ongemakkelijk staat maarja hier dan wat foto’s

st3yn
              Bijdrager

Nice 😀 ziet er goed uit!

hansieb
                Moderator

Geen asow groot rad, goedgekeurd 😉

Bartjee
                  Topic starter

dat soort commentaar hore we graag he:) Vin em zelf echt vet!

Edit: ff de foto’s nog op deze pagina zette, is wa makkelijker:)

Roger102
                    Bijdrager

Ziet er allemaal echt mooi uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.;)

Loek
                      Bijdrager

Bartjee =) Je bent d´r een scooter van aan´t maken 😀 Plastic zitje, scoot radiateur…Radiateur is b.t.w. niet eens echt lelijk ofzo:lol Maarja, die (originele!) killer setup maakt dat wel weer dik goed!

Bartjee
                        Topic starter

@ Roger, dankje:)

@ Loek, bedankt en ik wil er geen scooter van maken:P Wil hem gewoon origineel maken:D en zelf vind ik die dingen best wel vet! Ben benieuwd hoe dat ie gaat worden

TimoO_
                          Donateur

radiateur is opzich wel netjes, maar vind een eurocilindro of polini toch mooier. maar wil je goede koeling, is dit inderdaad de oplossing.:thumb

dat zitje zou ik er niet opbouwen, dat ding is even groot als je tank! probeer zelf een zitje te maken gewoon, is toch veel orgineler en als je er goed in bent veel mooier 😉 opzich, het is wel leuk om het erop te bouwen, mooier dan ori zadel op een bepaalde manier, maar het is zo groot.

sombrero
                            Bijdrager

ik heb ook zo een zitje erop. alleen ander model. maar toen ik het erop zette vond ik het allemaal te groot en zo. maar toen ik de banden op me frame had gemaakt en het frame voor het zitje op te zetten vond ik het wel mooi uitzien . nu moet ik het ff afwerken maarja
                              ff kijken wanneer ik daar tijd voor heb. want ik heb het al een jaartje hier liggen en op men ciao maar heb het pas gemaakt en eropgezet 😀
                              msschn dat ik nog ff ga polyesteren of zo

Bartjee
                              Topic starter

@ Timo, Zadeltje ziet er in het echt best wel vet uit hoor:) Opzich valt de grootte wel mee. Ik wil gewoon even kijken hoe dit gaat staan als alles erop zit en ik denk dat dat best wel vet zal zijn :thumb

.-{2F4OV}-.

Ziet er allemaal zeer tof uit bart! Ook de radiateur:thumb

Kom m als het mooier weer wordt n keer checken=)

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.