Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Het verschil tussen G-Force en deze is nihiel volgens mij….

Edjuh :

Uitlaatpoort lijkt een tikkie groter, maar scheelt echt heel weinig toch ?:o

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

LeMoN
      Bijdrager

mooi cilindertje, maarja wel kut dat hij zo tam is, maar denk dat hij bij arvid wel in goeie handen is 😉

barend f
        Bijdrager

ben benieuwd naar je race zitje Bartjeeee;)

ik heb zelf ook een andere…
          (post een foto als je hem hebt;)

:thumb

hansieb
          Moderator

Wat wil Arvid er mee gaan doen dan bartje 😛

Hij had nog wel zulke grootse plannen met de toekomstige 46,5 malossi van je hehe

ArvidW
            Donateur

Best lastige cilinder omdat die flens er niet af mag… 🙁

Uitlaatpoort wil ik toch 4mm omhoog hebben (mits spoeltiming dat aan kan), hopenlijk is daar genoeg vlees voor:con Blinde boosterpoorten worden doorgeprikt zodat het normale boosterpoorten worden, aan de normale spoelpoorten kunnen we de aansluiting met het carter nog behoorlijk verbeteren.

Timingen zal ik zo thuis ff berekenen, poortmap moeten we ook nog maken.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

Bartjee
              Topic starter

Achja komt hopelijk wel goed als ik hem aan Arvid geef:P En anders wordt het verkopen een een malossi aanschaffen.

Ik heb trouwens hetzelfde racezitje als Barend besteld kom ik net achter, dat is wel jammer maarja is niet zo heel erg aangezien voor de rest toch bijna niemand hem heeft:P De bestelling is trouwens verzonden, dus die heb ik morgenavond nog wel binnen.

Bartjee
                Topic starter

Goed nieuws, zojuist een mooie grote radiateur besteld zoals 1 pagina terug een foto staat:)

LeMoN
                  Bijdrager

waarom 🙁 zo’n radiateur is helemaal niet mooi om open en bloot te hebben…

Bartjee
                    Topic starter

Jawel man, wat is daar mis mee?;) Ik wil gewoon een lekker grote radiateur en ik moet zeggen dat ik die van eurocilindro nou ook niet zo geweldig mooi vind hoor:con
                      Ikzelf vind dit wel gewoon een vette radiateur en daar gaat het om:) En ik wil daar gewoon een lekker groot ding hebben hangen en dan lekker veel dikke slangen:P

diac
                      Bijdrager

ik vind een grote er inderdaad ook wel mooier uitzien, het geeft ook nog eens een betere koeling.
                        moet zeggen dan ik die van eurocilindro wel mooier vind, maar ze zijn zo iel.

hansieb
                        Moderator

Jup big radje is nice , die vespa radjes zijn IEL

Loek
                          Bijdrager

Zo’n scooter heeft géén geforceerde kloeling en vangt zowiezo geen rijwind en moet ook nog eens de cilinder + kop koelen.
                            Vespaatje krijgt geforceerde kloeling, de kop vangt rijwind, én hoeft enkel de kop te koelen. Zo’n eurocilindrootje is meer dan genoeg. Over smaak valt zeker wel te twisten en daarvoor heb je hem waarschijnlijk gekocht :thumb

Vind het trouwens wel vet dat je bij 4-spaaks blijft. Echt oldskool, en bijna niemand heeft ze meer op een Ciao waar geld aan uitgegeven is. Ik vind ze supervet, mooi wit met mooie bandjes =)

.-{2F4OV}-.

Cker vet Bartje:D

Post ook meteen ff een foto van t zitje als je m binnenhebt.. kben beniewd:thumb

Bartjee
                              Topic starter

Dan heb ik goed nieuws voor je Sil, heb hem net binnegekrege:P

Kelk

PiNeAppLePro
                                Bijdrager

Heel erg mooi. Hoeveel heeft die je gekost en waar kan je hem kopen?

15 berichten aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.