Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

st3yn
    Bijdrager

Balen van de beschadegingen man 😐 Je citta was altijd erg mooi!

Maargoed gewoon focussen op de brute Ciao racer dan maar 😀

ArvidW
      Donateur

.-{2F4OV}-. :
        Nou dat zijn tog een hoop beschadigingen;) Ik vond die voetrem van jou wel handig:D Wel ff wennen natuurlijk mja..

Daarom laat ik nooit andere mensen op mn vespa rijden. Al helemaal niet als ze geen brommer ervaring hebben. Het kan heel leuk zijn, maar als er iets gebeurd is t je eigen schuld. Jij hebt hem/haar immers erop laten rijden. Als het een std vespatje is kan men er meestal nog wel mee rijden. Maar met vario, 80cc oid houd ik mn brommer tog graag voor mezelf;) Laat staan met een blok van meer dan 1000 euro erop en een overbrenging van ongeveer 350 euro…:|

Die voetrem van Bart is zo verradenlijk, ik heb ook al achter zijn citta moeten aanrennen toen ik aan het wheelyen was:D

Maar als ik het goed begrijp zijn Michel en Ik straks de enigste die op de meeting op jouw ciaotje mogen…(a)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Bartjee
        Topic starter

Vandaag even een uurtje aan mijn citta bezig gweest (Eigenlijk sta je best wel van te kijken wat je toch in een uurtje kan doen:P)

Dat ding zag er echt totaal niet meer uit, was 1 grote ramp. Sinds ik mijn ciao heb heb ik dat ding een beetje links late liggen qua onderhoud (Uiterlijk dan, want het blokje dat eronder zit komt van mn racer en is dus nog perfecto:)).
          Was helemaal vies etc en sinds die collega ermee was gevallen ook een aantal dingen beschadigd en scheef.

Heb hem dus even uit elkaar gehaald en vast beetje schoongemaakt. Moet even een nieuwe lampenkap + Koplamprooster bestellen. Voorvork is gelukkig niet scheef ben ik net achter gekomen dus dat is mooi:)

Hier mijn dashboard en roostertje. Rooster is helemaal scheef en beschadigd, mn homemade dashboard was ook helemaal naar de klote dus die gaat er helaas ook vanaf. Zat toch vrij veel werk in:(

Achterwiel vast een beetje schoongemaakt:)

Achtervering weer even netjes gemaakt, blinkt weer als nieuw:D

En mn harleyrekje even opnieuw gespoten, was ook helemaal beschadigd van dingen vervoeren etc dus ziet er nu weer mooi uit!

Ook moet er een nieuwe achterband op, slippen is toch niet zo heel goed voor je banden:P Opzich kan hij nog wel ff maarja nu hij er toch vanaf ligt.. Ik hoop echt dat mijn citta er binnekort weer als nieuw uitziet!:D

Frits
          Bijdrager

Wat voor snaar zit er op die citta?

hansieb
            Moderator

Mooi 🙂 ziet er weer goed uit

Bartjee
              Topic starter

@ Frits, ehmm volgens mij die vario snaar voor citta van malossi.

@ Hansje, Bedankt:) Hij moet er natuurlijk wel weer perfect uitzien voor de ZZT he:D

Frits
                Bijdrager

zijn die te krijgen?
                  waar dan?

Bartjee
                  Topic starter

Ownee deze zal het dan wel zijn http://jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3323

Kwam er trouwens ook achter dat mn achterbrug helemaal los zat. Die dikke bout waarmee hij aan je frame zit zat niet zo strak meer dus de achterbrug kon zonder moeite naar links en rechts:P Maar goed dat ik er nu achter kom voordat ik dalijk op de grond lig zonder brug:P

Bartjee
                    Topic starter

Het is nu zeker met welke cilinder ik ga rijden!
                      Heb namelijk net een gloedjenieuwe (alleen dan voor 70 euro minder:P) een 46mm pinasco alu pen 10 gekocht:D
                      Best mooi toch:thumb Fftjes de poorte doortrekke en ben benieuwd hoe die dan gaat rijden!

gijsjah
                      Bijdrager

zonde van het dashbordje 🙁

succes met verder weer in orde maken,ziet er weer goed uit! :thumb

LeMoN
                        Bijdrager

aii bartje wist niet eens dat je collega op zijn smoel was gegaan, gelukkig valt de schade mee zo te horen, ben benieuwd hoor hoe het eruit gaat zien.

En die 46mm pinasco is ook erg netjes :D!

.-{2F4OV}-.

ArvidW :

.-{2F4OV}-. :
                            Nou dat zijn tog een hoop beschadigingen;) Ik vond die voetrem van jou wel handig:D Wel ff wennen natuurlijk mja..

Daarom laat ik nooit andere mensen op mn vespa rijden. Al helemaal niet als ze geen brommer ervaring hebben. Het kan heel leuk zijn, maar als er iets gebeurd is t je eigen schuld. Jij hebt hem/haar immers erop laten rijden. Als het een std vespatje is kan men er meestal nog wel mee rijden. Maar met vario, 80cc oid houd ik mn brommer tog graag voor mezelf;) Laat staan met een blok van meer dan 1000 euro erop en een overbrenging van ongeveer 350 euro…:|

Die voetrem van Bart is zo verradenlijk, ik heb ook al achter zijn citta moeten aanrennen toen ik aan het wheelyen was:D

Maar als ik het goed begrijp zijn Michel en Ik straks de enigste die op de meeting op jouw ciaotje mogen…(a)

Whaha!:lol dan moet ie eerst nog ma es goed lopen! Gister alle sproeiers geprobeerd van 122 tm 135. Maar doet t voor geen meter…

st3yn
                            Bijdrager

Mooi mooi! Gewoon even alles 1 voor 1 weer netjes maken en je Citta is weer perfect voor de ZZT :thumb

Bartjee
                              Topic starter

@ Steyn, Yep komt allemaal goed:D Binnekort ziet ie er hopelijk weer perfect uit!

GRAAG WIL IK NU EVENTJES JULLIE MENINGE:D
                                Ik heb even beetje rondgekeken en zit te denken aan deze kleuren (voor het frame)
                                Violet (klik)
                                Beetje rood achtig (klik)
                                Knalrood (klik)
                                Hemelsblauw (klik)
                                Paars/blauw achtig (klik)

Vooral die violet, hemelsblauw en die paars/blauwe vind ik zelf erg mooi, wat jullie??

Ook heb ik waarschijnlijk een speedfight 2 radiateur gekocht, zou dit moeilijk zijn om op mijn frame te zetten? Opzich wel te doen toch? En een stuk vetter dan dat kleine schrale ding van eurocilindro.

Ik zat dan te denken om dat reservoir ergens bij het stuur te plaatsen (erop of ervoor ofzo) en dan wilde ik nog een polini waterpompje..

Loek
                                Bijdrager

Zo’n scooter radiateur is voor achter plastic kappen made in china :kots
                                  Zoek een polini radiateur of doe anders twee eurocilindro’s!
                                  Anders neem ik die eurocilindro wel van je over:lol

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.