Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

gelukkig, ik heb ook gekeken naar m’n cilinder en ziet er nog goed uit na die rit met euro 95. Gijs zegt dat ie een tank leeg heeft gereden met die rotzooi. maarja, het is zo geel als een kuiken dus wel raar. ik zou denken dat lagers het geen blokje om volhouden zonder olie.

LeMoN
      Bijdrager

Hehe timo ik heb zo ook een keer een tank v-power leeg gereden zonder dat ik er bewust van was 😛 maar goed, gezond voor je blokkie is het niet 😉

AC RACING
        Moderator

ik rijd regelmatig een tankie euro 95 leeg, en heb hier nooit ergens last van gehad, natuurlijk is het niet goed maar wil gerust.

Bartjee
          Topic starter

Kheb na 2 maanden ofzo EINDELIJK weer eens iets aan mijn EIGEN brommer gedaan. Nouja niet echt mn brommer maar mijn uitlaat.
            Verveelde me vandaag kapot dus had die lelijke verroeste proma cannon van me van de kast af getrokken en ben hem helemaal gaan schuren. Ben nog niet overal tevreden mee want de bocht en de ophanging wilde nog niet helemaal lukken. En dan binnenkort fftjes lekker in-olien:D

Zal er dalijk een stuk beter uitzien aangezien het eerst 1 grote lelijke roesthoop was!

diac
            Bijdrager

ziet er al goed uit!
              laat hem zo, en spuit er blanke lak over 😛

TimoO_
              Donateur

nee effetjes onder de zonnebank in leggen en dan is ie veel mooier (inderdaad wat olie erop branden dus)!

Bartjee
                Topic starter

Yeh ik doe ook olie erinbranden. Zo vin ik hem veel te licht. Opzich ook wel vet beetje zo polijst achtig maar heb hem liever gewoon normaal. Maar morgen fftjes mee verder gaan. Moet nog even heel licht opschuren want je ziet nog allemaal strepen van de dremel (had zo’n rond schuurpapiertje op de dremel gezet) die ff weggewerkt moeten worden.

gijsjah
                  Bijdrager

Ziet er netjes uit!:thumb
                    dank voor de reparaties enz.. nog he!:)
                    Verder succes met je eigen Ciao’tje 😀

Ziggys91
                    Bijdrager

geile cannon bart! effe afmaken en in olieen inderdaad!

Mrkenmen
                      Bijdrager

Einddempertje schuren en polijsten, de rest indd ollien en branden, :!

Bartjee
                        Topic starter

Bedankt voor de reacties;) Arvid heeft nog zo’n iets beter uitziende buitenkant voor me voor de demper dus ik weet nog niet of ik die dan ga polijsten. Maar degene die er nu op zit is echt helemaal niks, allemaal beschadiginge etc

Bartjee
                          Topic starter

Vandaag weer beetje verder gewerkt. Begint nu wel echt mooi te worden:D Morgen nog ff met hele fijne schuurpapier eroverheen en dan blanke lak erover:) En dan over een tijdje maar eens even in olien

TimoO_
                            Donateur

heb je dat allemaal met het schuurrolletje van de dremel gedaan :P.

maar hoezo ga je hem zo gepolijst achtig laten? ik zou gewoon olie eroverheen smeren en inbranden die handel. ziet er toch veel mooier uit vind ik. kijk maar naar m’n ex – ninja:

LeMoN
                              Bijdrager

als je dat met zo’n dremel rolletje heb gedaan verklaar ik je voor gek bart 😛 maar wel ff mooi maken met olie en ff lasnaden erin branden 😉

Bartjee
                                Topic starter

Ehmm met schuurrolletje van dremel en gewoon met de hand;) Maar ik ga hem ook bruin maken;) Maar eerst moet toch blanke lak erop?

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.