Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Topic starter

Dankjewel:D Vind ze zelf ook erggg vet! en da mag ook wel aangezien ik nu weer 57 euro armer ben (Buitenbanden à 24 p/s en binnenbanden à 4.50 p/s:P)

Bartjee
      Topic starter

Weer wat kleine dingen gedaan laatste 2 dagen. Foto’s staan in de eerste post zoals gewoonlijk;)

hansieb
        Moderator

Gemoved naar specials 😉

Bartjee
          Topic starter

Dankjewel:thumb Mooi dat t een special waard is:D

FonS
            Bijdrager

nice ding man 😉

ik denk toch dat de buis, als hij gespoten is, wat dun is…
              maar dat maakt niet uit :thumb

velgjes zijn ook heel mooi, wel goed schoon houden he ! (is best lastig met zo’n witte velgjes, mijne zijn pikzwart :bloos )

Bartjee
              Topic starter

Dankjewel! Probeer ze idd zo goed mogelijk schoon te houden:P Maarja ik ga er tog niet zo vaak op rijden denk ik dus hopelijk worden ze ook niet zo vies:)

Heb trouwens vandaag ook nog even de twee strepen in de andere kap uitgeveilt en heb op de plekken waar de stang gelast moet worden al de lak (tot aan het metaal) weggehaald:) Dus hij is klaar om gelast te worden.
                Ook had ik nog een idee voor het voetenplankje. Mij leek t wel vet om bijna heel de bovenkant (dus alleen alleen de zijkanten een randje overhouden) open te zagen, en daar dan plexiglas oid tussen te doen. Zodat je van de bovenkant mooi naar t blokje kan kijken:) Zou dit vet zijn? Of snappen jullie niks van mijn uitleg?:P

diac
                Bijdrager

zou vet zijn! moet je het wel iets extra’s geven zodat mensen het ook leuk vinden om erna te kijken =)

heuvel85
                  Bijdrager

jah daar zit wat in diac..

moet je blok ook mooi schoon zijn..kleine let eroplatenschijnen ofzo..

sjaak trekhaak

een vriend van me heeft dat ook gehad ,die had carters gepolijst enzo maar blijft niet zo lang mooi ,is jammer

LeMoN
                      Bijdrager

Dat is een vet idee bart, maar wat je dan zou kunnen doen is sleuven in je plexiglas frezen, en dan van de zijkanten leds eroplaten schijnen, dan kleuren die sleuven op, je hebt dat in de tongelreep ook bij de lange glijbaan (de normale zegmaar), daar hebben ze sleuven in de ruiten gefreesd (ook plexiglas) en toen blauwe leds eromheen, dan kleuren die sleuven op, ik denk wel dat je weet welke ik bedoel 😛

Bartjee
                        Topic starter

Jaa das misschien ook wel een goed idee ja. In ieder geval is het wel vet om er blauwe ledjes ofzo onder te zette, zodat snachts mooi dat blokje verlicht is en je dat door het plexiglas ziet! Moet nog even een beetje het idee gaan uitwerken en kijken of het nog iets specialer gemaakt kan worden:) Btw mijn blokje is wel mooi om te zien hoor:P Niet super speciaal ofzo maar de carters zijn volgens mij gestraald geweest ofzo en alles ziet er echt als nieuw uit of is zelfs gewoon nieuw dus zeker geen vies verrot blokje:D

LeMoN
                          Bijdrager

welke kleuren doe je je brommer spuiten? want je moet iets pakken van led kleuren die goed bij je brommer past, en ik weet dat hij niet blauw word 😛

N!CKs

de banden zien er zeer vet uit, met die witte michelin letters.
                              de kappen zijn ook zeer mooi gemaakt, zal zkr vet zijn als die wit zijn.
                              suc6 verder.

FonS
                              Bijdrager

@ LeMoN; als het goed is wordt hij motip mirage firefly, hetzelfde als mijn ciao dus

LeMoN
                                Bijdrager

hmmz dan zou ik geen blauwe leds nemen, maar rode of oranje 😉

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.