Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Topic starter

heulemaal niks! daarom:P en misschien heb ik er nog wel eentje, of arvid:)
      Ik kwam trouwens laatst nog william tegen van dit forum. Ook aardige kerel:) Kwam langs gereden op mn citta en hij herkende mn citta dus haalde me ff snel in nog ff mee gepraat:) Toch wel leuk al die Eindhovenare met brommertjes:P Heb ooke cht vaak da ik ergens rijdt en dat er opeens iemand met een citta of een ciao langskomt en dat ik er dan ff mee over brommers praat etc

LeMoN
      Bijdrager

hier is roosendaal rijden er praktisch geen citta’s en/of ciao’s 🙁

wel tot de ontdekking gekomen dat er een echte originele oldtimer ciao bij hem staat te verroesten die van zijn pa is geweest en waar niets meer word gedaan, heb hem al gevraagd of die weg gaat, want anders neem ik dat ding om het op te knappen 😛

william
        Bijdrager

jah bart ik herkende je meteen van die echt über vette filpjes van arvid zijn simo blok.:D
          leuke citta ook en hij rijd ook echt goed. grappig dashbordje ook met al die knopjes.
          mssn dat we nog wel een keer wat afspreken want zit er namelijk aan te denken om 80 cc blokkie te bouwen en aangezien je toch niet ver van me vandaan woont 8)

ik zou je pet ook in iets van cillit bang leggen denk dat het al dat vuil wel weg haalt.

groetjes william

Zer0r0nin
          Bijdrager

vastklemmen tussen de werkbank en hogedrukspuit erop;)

Bluevespa
            Bijdrager

Bartjee :
              heulemaal niks! daarom:P en misschien heb ik er nog wel eentje, of arvid:)
              Ik kwam trouwens laatst nog william tegen van dit forum. Ook aardige kerel:) Kwam langs gereden op mn citta en hij herkende mn citta dus haalde me ff snel in nog ff mee gepraat:) Toch wel leuk al die Eindhovenare met brommertjes:P Heb ooke cht vaak da ik ergens rijdt en dat er opeens iemand met een citta of een ciao langskomt en dat ik er dan ff mee over brommers praat etc

Zou me wel is leuk lijken dat ik opeens rij en dan een andere ciao tegenkom van dit forum,, en dan opzoeken wie dat was enzo:P, want er rijdt hier in lelystad niemand van dit forum ,, en ook bijna geen ciao’s

Roger102
              Bijdrager

Ja hier in Maasbr8 rijden er genoeg van, altijd wel leuk om te zien :thumb

TimoO_
                Donateur

Zer0r0nin :
                  vastklemmen tussen de werkbank en hogedrukspuit erop;)

compressor bedoel je of een reinigende spuit? want compressor haalt denk ik niet veel uit met dit soort vuil.

maar hij ruilt de cilinderkop tegen mijn 46mm cilinderkop, dan maak ik em hier schoon in de “ontvetterbank” noem ik het maar. gewoon een borsteltje waar een lichtelijk agressieve ontvetter uit komt. komt dus wel goed 😉

ArvidW
                  Donateur

Ik heb voor je weer een verstevegingsbalk gehaald, 42mm dit keer ipv 50.

Tijd om weer eens verder te gaan aan je ciao !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

VespaAvanti
                    Donateur

Zie dit nu pas:con
                      Als TimoO_ die kop niet meer wilt ruilen wil ik hem wel van je over kopen;)

Loek
                      Bijdrager

Anders zijn er wel meer die interesse hebben VespaAvanti 😀
                        Als hij een kop wegdoet moet hij er ook een terughebben hè… Timo heeft een 46mm en bart een 43mm.

VespaAvanti
                        Donateur

Ik heb ook nog zat Polini 43 en volgensmij ook nog één 46mm liggen;)

Bartjee
                          Topic starter

Heb hem al met Timo geruild:) Heb hem sinds vanmiddag binnen:)

@ Arvid, Heel erg bedankt:D 42mm is echt de perfecte maat! Jammer dat ik dit nu pas lees want was net nog in Son. Maar zal hem binnenkort komen halen en dan zal ik ook gelijk ff afrekenen voor je carters.

.-{2F4OV}-.

Bartjee :
                              Sil is hier net fftjes gweest. Hij kwam even de nieuwe DR zuiger brengen:) Helemaal compleet op 1 pistonclipje na, net 10 km mee gereden ofzo, 20 euro. Best netjes toch, in ieder geval beter dan 35 euro en dan nog verzendkosten en weet ik veel wat.
                              Ook nog ff mn fabrizi racing late zien en mn simo carters etc en hij heeft nog een stukje op mn citta gereden:P
                              Bedankt he Sil;)

Geen dank bart! Kvond t gezellig :thumb

TimoO_
                              Donateur

zeg, Bart, in welke staat waren die lagers van Gijs? want ik was gister bij hem langs gegaan maar toen ik z’n straat inreed viel m’n brommer stil, dus ik wat benzine van hem gepakt en daarmee terug nar huis gekart. dus ik kijk thuis zit er gewoon euro95 in m’n tank in plaats van mengsmering (gelukkig is m’n brommer niet naar de kut).

ArvidW
                                Donateur

Het C1 lager van Gijs was spelingsloos, het andere lager niet aangezien dat C3 was.

Liepen nog soepel en waren nog prima voor de komende tijd 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.