- Dit onderwerp bevat 1,637 reacties, 120 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 februari 2008 om 12:54 #263503
Niet naar ze luisteren Bart 😛 Volgens mij wordt die stang wel VET!!
Als ie :
– Netjes gelast is
– Mooi afgewerkt
– mooi gespoten ( ging je hem nou laten coaten )
( wrm zou je dit niet doen :P)Zullen ze wel anders denken :!
Als je zal maar zeggen je stang ongeveer op de hoogte van je achterrekje last vind ik dat het geen ronde buis moet zijn 😛
Zoals bijvoorbeeld die van Loek ( No offense !! 😛 ) <– Iedereen zijn eigen mening en creaties ( anders hadden we allemaal dezelfde ciao ), maar toch heeft het wat !
Ik vind dat wanneer je een ronde buis gebruikt dat deze schuin moet !! Wou ik ff kwijt ghegeheh
21 februari 2008 om 13:44 #263504Loek hoe groot is die van jou dan ? die van jou vind ik ook TE dik , slagje minder en hij was wel goed geweest.
21 februari 2008 om 14:17 #263505Wat een reacties allemaal hahah schrik er van:P
@ Boet, schiet niet op, want dan komt de uitlaat schuin omhoog te staan he;) Maar dit gaat wel goed komen. Waarschijnlijk hoeft alleen het laatste stukje eraf en dan nieuw stukje bij de uitlaatpoort erop, maar dat moet ik nog even bekijken.. tijd zat;)
@ VespaAvanti, haha klopt, dat stukje ken ik nog:P Maar toch moet ik je ongelijk geven want in de advertentie staat het nergens:P (http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=8580) Je bent dus gewoon een Uri Geller freakie:P
@ Sil, lijkt me leuk als je een keertje langskomt! Kom ik ook nog zeker bij jou want da ding wil ik ook niet missen:)
@ Juul, idd lekkere slijptol erop:P Met de zaag zal het niet zo goed lukken. Moet dus nog even kijken of Arvid zin heeft om me te helpen, anders wordt t men vader. Met de slijptol kan ik namelijk niet overweg:P
@ Nle, meningen zijn ok
Ik heb er zelf nog niet echt een mening over.. Ga hem even op maat maken en dan kijken wat ik ervan vind. Anders komt de 40mm versie ertussen ofzo. In ieder geval geen 2 onder elkaar denk ik. Geloof best wel dat dat vet staat maar het maakt het een beetje druk en ik wil gewoon een strakke racelook:D@ Loek, Dankje:) Denk idd dat het een groot verschil maakt als de wielen etc etc er ook inzitten, we zullen zien!
@ Sander, haha bedankt:P Uiteindelijk gaat het erom wat ik vet vind, maar tips zijn altijd fijn natuurlijk. Ik ga hem prof. laten lassen en hij wordt idd gepoedercoat. Ben ook van plan om de stang op dezelfde manier als de vorige keer te laten lassen, is toch het mooiste vind ik.
@ Hans, Die van loek vind ik persoonlijk ook iets te dik, maar deze is wel een stuk dunner hoor!
21 februari 2008 om 14:35 #263506Bartjee :
@ Sander, haha bedankt:P Uiteindelijk gaat het erom wat ik vet vind, maar tips zijn altijd fijn natuurlijk. Ik ga hem prof. laten lassen en hij wordt idd gepoedercoat. Ben ook van plan om de stang op dezelfde manier als de vorige keer te laten lassen, is toch het mooiste vind ik.
Ja, dat vind ik ook , moet ook maar eens beginnen met mijn project en ik vind dat hier toch wel een snel blokje bij hoort dus ga misschien een evo engine aanschaffen en misschien koop ik uit zwitsterland wel zo’n DEPS gietijzer of 80 cc pinasco ALu of als iemand anders nog een leuke 46 mm cilinder heeft

En die fabrizi :no niet voor normaal straat gebruik , who cares 😛
21 februari 2008 om 14:39 #263507Ach man heel mijn ciao is niet voor straatgebruik dalijk:P Het enige legale is dat ie een kenteken heeft en verzekering;)
21 februari 2008 om 14:41 #263508stang is een mooie dikte 😉
heb ik tenslotte ook 8)21 februari 2008 om 14:43 #263509Heb jij ook 48mm ja? Want bij jou ciao staat ie echt super dus dan zal ie wel niet zo heel veel te dik zijn!
21 februari 2008 om 14:54 #263510ja die van mij is ook 48, ik wilde in 1e instantie nog dikker.
ben blij dat ik dat niet gedaan heb.25 februari 2008 om 15:53 #263520Vandaag het blokje van een vriend van me (gijsjah van di forum) uit elkaar gehaald. Da ding liep voor geen fuck, je moest de straat 30x op en neer rennen wilde ie starten en hij trok ook voor geen meter op etc. De verkoper had gezegd dat er een 50cc of een 50snel onder lag. Ook zat er een 70 sproeier in, wat dan dus veeeeel te groot is aangezien de inlaat ook niet eens gevijlt is:S (Brom inlaat) Dacht dus eerst dat hij valse lucht oid trok aangezien hij met sproeier 58 niet zo lekker liep en hij ook ziekelijk hard lekte bij de cilinder.
Maarja vandaag dat ding maar eens uit elkaar gehaald. Het zag er allemaal niet zo lekker meer uit:P Ff kort samengevat:
-De kop + voetpakking miste. Zal waarschijnlijk vloeibare pakking gezeten hebben maar daar was nie zo heel veel meer van over. Daarom lekte hij dus ook zo hard
-De zuiger is compleet vernaaid, overal krassen etc die ook duidelijk te voelen zijn
-Ook kwam ik erachter dat de cilinder een 43mm DR evo is ipv een 50cctje. De zuiger die erin zat was niet eens een zuiger hiervoor.
-De poorterij in het carter is slecht gevijlt, en al helemaal voor deze cilinder.Foto’s:

Hier zie je op de cilinder al goed dat ie best wel hard lekte. Had hem hier al beetje schoongemaakt:P Ook mist de pakking dus..

Vieze kop. Raar genoeg is de bougiekleur wel vrij koffiebruin (er zit nu 58 in en de bougie is nieuw. sproeier is toch te klein voor deze cilinder? Denk dat hij door niet gevijlde inlaat zo’n 64 nodig heeft toch?)

De DR. Ziet er van binnen nog goed uit:) Van buiten jammer genoeg tering vies:P

De zuiger. Onderkant precies hetzelfde verhaal

Beetje kartelig rechtsboven
25 februari 2008 om 16:30 #263521ai, ziet er niet gezond uit inderdaad, maarja er zijn van die beunhazen. Ik zou zeggen heel het blokje uit mekaar even lekker reviseren en dan nieuw zuigertje erin en rijden met die hap heb je leuk blokje! owja natuurlijk ook ff goed de poorten enzo doortrekken :D!
25 februari 2008 om 17:12 #263522aaaah gijssie zn blokje (hij zit bij mij op school). ziet er idd allemaal niet meer al te fris uit, ik had hem al verteld dat het blokje ergens valse lucht zou trekken. ga je m ook tune voor gijs?
edit: wat is die ene spoeler btw huge in vergelijking met de andere?
25 februari 2008 om 17:35 #263523aha dat verklaar het. ik vond het al raar dat hij me gewoon een beetje bijhield (ik met vario hij met poelie). en dat ding deed het inderdaad van geen auw klote. ziet de cilinder er serieus nog goed uit van binnen? dat is wel chill, gewoon nieuw zuigertje kopen.
maarja opzich wel goed nieuws, dan is het probleem gevonden.
25 februari 2008 om 17:37 #263524haha effetjes nog een opmerking over je autowheeliecitta 😛 een voetrem met een AUTOWHEELIE citta lijkt me niet erg veilig? hahah
25 februari 2008 om 17:37 #263525Blokkie van gijs ja:) Is er echt slecht aan toe, maar dat was wel te merken aan hoe hij reed..
Ga hem denk ik niet tunen nee.. Eerst maar eens dat ding weer lekker laten lopen en misschien als ik in een vakantie wat meer tijd heb of hij zelf ofzo dat we hem eens lekker gaan vijlen:)btw, heb ik deze zuiger nodig voor die cilinder? Waar slaat die prijs op:S De cilinder zelf is 60 euro nieuw:P
Edit: Nee voetrem is ook nie zo relax met wheelien:P Verder is het wel echt chill:D Maja ben al wel gewend aan die autowheelie maar in het begin als ie dan achterover vloog had je als reactie dat je je voeten van de stepjes doet en je dus niet meer kan remmen:P (HE ARVID:P!! Die achter mn brommer aan rende:P)
25 februari 2008 om 20:49 #263535Bartjee :
(HE ARVID:P!! Die achter mn brommer aan rende:P)😀 Ging net goed, gelukkig reed ik maar zo langzaam dat ik nog achter je Citta aan kon rennen (a)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.