Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frits
    Bijdrager

Mooie citta maar die lange zadel is echt spuuglelijk:o

sjaak trekhaak

damn is wel bale van die uitlaat,ik zou ff mailtje sture na jmpb ,en die stang ziet mooi uit man;)

Juul
        Bijdrager

Dat word dus bij buigen met de fabrizi?:O

hansieb
          Moderator

Die uitlaat kostte em maar 80 euro 😛 das al fucking weinig maarja…

Bart is het niet zo dat die niet past met CITTA KOP ? haal je kop er eens af dan en kijk doe die dan zit.

Btw je stang is iets te dik, hij is gewoon TE 😉

ArvidW
            Donateur

Huh, vreemd, stang is 3mm dikker dan die van Fons en lijkt echt HUGE 😮 (zoals ik nu kijk iets te huge)

Slijp hem maar eens op maat en maak dan nog eens een foto, mischien kun je hem beter wegmikken en een 40mm nemen? (deze koste toch geen drol:P)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

Bartjee
              Topic starter

@ Frits, zadel misschien lelijk, maar wheelien zal er beter mee gaan:P En dan heb ik tenminste alle ruimte:P

@ Sjaak, Is niet nodig, heb al 110 euro korting gehad dusja.. Alleen even kijken hoe ik dit ga fixen

@ Juul, denk t wel eh.. of een nieuw stukje erop lassen bij de uitlaatpoort

@ Hans, Het ligt niet aan de kop, hij komt niet tegen de kop aan maar zit gewoon helemaal scheef. En het is ook nooit goed he, met de stang:P Eerst weer te dun, dan weer te dik:P Ga hem toch even op maat maken en kijken hoe het dan is, is het niks dan komt er een dunnere tussen

sjaak trekhaak

oh zo ,haha d8 al ,koopt die zo`n dure uitlaat is die scheef ,nja moet wel goed kome denk ik met een beetje buigwerk;)
                  en ik vind je nieuwe stang bruut uitzien ,ben benieuwd als die er tusse ziet.

hansieb
                  Moderator

Hahah ik weet het bartje maar dit is echt een STEIGERPIEP 🙂 btw wel kaas van je uitlaat ajah komt wel goed je hebt arvid in de buurt hehe

Slijp em ff beetje op maat en kijk of het wat is , ik denk dat die TE is 40mm is net mooi zoals arvid zei ajah is maar 3 euro :bier

LeMoN
                    Bijdrager

sjesus die stang is te dik man das toch fucking niet normaal haha 😛

Citta ziet er goed uit, alleen haal die turkenvanger eraf(koplamp rooster)

Wel jammer van je fabrizi… maar even kijken, eerst warmstoken ofzo en dan rustig buigen

Bo3T
                      Bijdrager

kun je niet je 3de blokbout hoger zetten. dus een gaatje hoger in de brug boren en daar het 3de blokpunt vast zetten. zodat het blok wat meer naar voren kantelt als het ware. Dan zou het lijken dat de uitlaat wel zou kunnen passen.
                        lijkt me goedkoper dan de uitlaat bewerken maar kweet natuurlijk niet of dit kan ;).

VespaAvanti
                        Donateur

VespaAvanti :
                          Zeker mooi:thumb
                          Wat is er nou ”krom” aan?
                          Dat stond toch in de advertentie toen hij hier te koop was:?

Bartjee :
                          Ik zal hem morgen meenemen arvid:D Kende em ook lekker kussen haha:P (dat was een grapje he, dat heb ik zelf nog niet gedaan en ga ik ook niet doen:P:P)

@ VespaAvanti, er is niks krom aan:) Er zit een deukje in de voorbocht. Maar die krijg ik er wel uit:)

Ken je dit stukje nog Bartje?:D
                          Het stond dus wel degelijk in hun advertentie dat hij krom was:!
                          Of je moet denken dat ik Uri Gäller ben en in de toekomst heb gekeken:lol
                          Maargoed, je hebt hem alsnog niet te duur, ff recht maken en blazen met die pijp:thumb
                          De dikte van je buis vindt ik reuze meevallen, zeker niet TE dik als je het mij vraagt.

.-{2F4OV}-.

Ziet er allemaal zeer leuk uit bartje! Als je strax iets verder bent met project kom ik cker n keer langs!

Kheb er t volste vertrouwen in dat je er iets moois van maakt. Met de kromme/gedeukte uitlaat komt het ook egt allemaal goed:thumb

Ga zo door jonge:)

Juul
                            Bijdrager

Met een gasbrander een slijptop en een las apparaat kom je een heel eind:P hahah

ziet er goed uit!:D

nle^

die stang die je er nou tussen bouwt vind ik weer net iets te dik.
                                maar dat is mijn mening he!

of 40mm off bouw 2ovalebuizen inplaats van rondebuizen onderelkaar
                                dat ziet er ook uber vett uit

ArvidW: Of gebruik de Edit knop !

Loek
                                Bijdrager

Als er wielen in het frame zitten valt de dikte van de stang best mee. Ik vind hem mooi zo!

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.