Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Zeker mooi:thumb
      Wat is er nou ”krom” aan?
      Dat stond toch in de advertentie toen hij hier te koop was:?

ArvidW
      Donateur

Super mooi Bartje, ben zeeeeer benieuwd hoe hij er in het echt uitziet 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Bartjee
        Topic starter

Ik zal hem morgen meenemen arvid:D Kende em ook lekker kussen haha:P (dat was een grapje he, dat heb ik zelf nog niet gedaan en ga ik ook niet doen:P:P)

@ VespaAvanti, er is niks krom aan:) Er zit een deukje in de voorbocht. Maar die krijg ik er wel uit:)

LeMoN
          Bijdrager

erg mooi bartje, super geil uitlaatje, als je hem een keer op je ciao heb gehad al, zou ik hem voor de lol is op je citta monteren 😛 kijken hoe dat eruit ziet want volgens mijn is dat ding echt ziekelijk lang

ArvidW
            Donateur

Nee, dat valt echt reuze mee Lemon, de uitlaat lijkt op de foto’s heel lang. Gisteren had Bart hem meegenomen en de uitlaat is veel kleiner dan dat hij lijkt:P Daar wordt hij imo zelf nog mooier op (echt een geweldig mooie uitlaat:D)

De deuk, ja er zit een deuk in, maar of die 110euro korting waard is ….. 😛 (kan je met 22mm flens gewoon prima nog mee rijden, als je naar een grotere flens gaat is het verstandig om het uit te laten deuken)

Home made engine dyno

Loek
              Bijdrager

Ik zou een klein gaatje in de deuk boren. Je verhit de deuk tot roodgloeiend. Dan pas je dit toe, constructie is zelf te maken:

Daarna kun je hem dichtlassen of er een popnagel in doen.

erwinko
                Bijdrager

ik zou gewoon ff bij een schade bedrijf vragen hoe hun het zouden doen en wat het eventueel zou kosten als hun het deden.

waarschijnlijk lassen ze er een stiftje op waaraan ze een slagtrekker hebben.
                  dan trekken ze hem er zo uit. hoef je alleen een heel klein beetje te schuren en ff blanke lakken 🙂

Bartjee
                  Topic starter

ja dat gaat er waarschijnlijk ook aan gebeuren:) Vindt het toch wel zonde om de deuk te laten zitten want zo’n goede uitlaat moet natuurlijk ook op zijn best kunnen presteren:D

Roger102
                    Bijdrager

Ja dat is zeker zo;), volgens mij is dat ook echt niet zo gek duur, en je hebt de pijp ook al voor een meneemprijsje gehad dus.
                      Echt een SUPER pijp :thumb

ArvidW
                      Donateur

Bart, je verstevigingspijp is bij mij thuis op te halen voor €3,-

3kg zwaar, 48mm buitendiameter, 3.5mm wanddikte en 800mm lang (hoop dat dat genoeg is:P)

Home made engine dyno

Bartjee
                        Topic starter

Lekker dik dus!:D ehmm dan kom ik hem vanmiddag (denk ik) nog wel fftjes halen. Je hoort nog van me. Heel erg bedankt he!

LeMoN
                          Bijdrager

48mm :O das zeker lekker dik, vind het jammer dat je toch niet voor dubbele pijp bent gegaan 🙁

hansieb
                            Moderator

Prima 1 pijp is verreweg het mooist :thumb

Zer0r0nin
                              Bijdrager

@Bartjee: gewoon ff met die pijp bij de car-care binnenlopen naast de Vd Burg. Of een van die bedrijven daar op het industrie-terreintje. (lamberts autoschade volgens mij, langs de videotheek).

Anders ff in de autowijk (tegenover subaru) kijken, ook genoeg schade herstel bedrijfjes daar!

Maar dat komt wel goed8)

Bartjee
                                Topic starter

Slecht nieuws🙁

Wilde vandaag de fabrizi racing toch fftjes onder mijn citta zetten, kon het niet laten:P Maarja schijnbaar had JMPB iets een beetje achter gehouden want er zit niet alleen een deuk in, de uitlaat is ook gewoon tering scheef:P

Zo zou die dus een beeeetje normaal zitten

En zo zit ie dan bij de uitlaatpoort

Zo zit ie ongeveer goed op de uitlaatpoort

En dan nog wa foto’s van mn nieuwe stang

In vergelijking met de oude stang, das schrikken eh:P

En mn citta zit ook weer in elkaar:) zijkappen er weer op en heb het lange zadel er weer op gedaan

15 berichten aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.