Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Topic starter

Stang is er tussenuit gehaald gister:) Dus binnenkort weer eens even gaan zoeken voor een nieuwe.

ArvidW
      Donateur

Ik vond hem toch eerst mooier hoor :pest 😛

Zeg me welke dikte pijp je ongeveer wil hebben en ik breng voor 1 a 2 euro er zo eentje voor je mee ! 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Loek
        Bijdrager

Ja, zonde van die mooie lak, maarja volgende keer beter hè!

FonS
          Bijdrager

zo en nu een 45mm dik buisje ertussen ! 😉

inderdaad zonde maarja… nu fatsoenlijk lassen enzo he, niet dat het je allemaal nog eens overkomt

Bartjee
            Topic starter

achjaa hij gaat nou veeeel mooier worden:D Welke maat stang heb jij Fons? Ik denk dat ik ook iets van 45mm ofzo wil ja, lekker dik:) Dus als je die ergens vandaan kan fixen Arvid laat maar fftjes weten:) Dankjewel eh

KennyVespa
              Bijdrager

zet er gewoon steiger pijp tussen, en elektrischs lassen :!, heb ik ook bij mijn 2 brommers, goed plamuren en gebeurd nooit meer wat meej heb ik ook zo en werkt egt prima, en heb al vaak de brommer opgetilt via de stang, gaat egt nergens heen

.-{2F4OV}-.

Klopt!

Ik til mn vespa bijna altijd aan de stang ertussen op! Is egt ideaal en ziet er nog vet uit ook:)

Bartjee
                  Topic starter

ja deed ik ook al altijd:P Hij was dan niet zo goed gelast maar stevig vast zattie wel hoor:) Maar nou gewoon een lekkere dikke en dan gewoon helemaal rondom lassen:)
                    @ kenny, ik kan em niet meer plamuren he;) Ga hem namelijk laten poedercoaten

FonS
                    Bijdrager

ik heb geloof ik 43mm, dus ergens rond die maat is het mooiste (naar mijn mening)

inderdaad helemaal rondom lassen, en als je hem wilt coaten zou ik het profi laten lassen, dan wordt het heel netjes 😉

zo was het bij mij, niks aan bewerkt (heb het wel nog echt strak geplamuurd, maar als mijne gecoat zou worden was ik met deze lassen heel tevreden :))

trouwens, dit kun je dan eventueel ook doen ?

Bartjee
                      Topic starter

Dat zijn wel mooie lassen ja:O Hoop dat ze bij mij ook zo worden. Wil het idd prof laten doen.
                        En die versteviging daaronder doe ik ook zeker, hij is iets hoger in dat balkje ook al stukje gescheurd:S

Bartjee
                        Topic starter

Fabrizi racing uitlaat binnen! Echt een mooie uitlaat! Leg hem nog even een paar maanden bij mij op de kast want wil hem eigenlijk nog helemaal nieuw op mijn racer zetten als die klaar is over een paar maanden:)

st3yn
                          Bijdrager

Vuile bitch met je mooie uitlaat 😛

hansieb
                            Moderator

Idd niet in de schuur leggen dan gaan ze roeste mijn cali ligt ook warm achter me in de kast!

Soms geef ik hem stiekem een kusje vind die fijn :lol

KennyVespa
                              Bijdrager

whahah hansieb je bent egt maf,

bartje uver vette uitlaat :D, ik zou die wel eens willen testen met een 27mm flens op me deps, kijken hoe hard die gaat, miss dat ik nog eens 1 koop (a)

Bartjee
                                Topic starter

Dankjewel:) Ga hem idd lekker warm op mijn kast leggen en elke avond krijgt hij een kusje van me! :lol

15 berichten aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.