Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Topic starter

Ik ga dalijk EINDELIJK (als het goed is:P) beginnen met die ciao te demonteren alleen ik bedacht me dat ik nog nooit foto’s van mn ciao en citta samen had gemaakt. En aangezien mn ciao over een paar maandjes weer helemaal anders is wilde ik ze er toch nog even samen op hebben:)
      (Sommige foto’s zijn een beetje slecht en mn brommers zien er opt moment nie zo chill uit:P Citta mist alle kappe en is vies en er hange wat dingen los en mn ciao stelt opt moment ook niet zoveel meer voor maarja skeit)

Voetrem, hij werkt nu perfecto:D

Ciaotje, laatste foto in deze staat:( Maar hij wordt toch veeeel mooier:D

En mn autowheelie cittatje nog een keer alleen. Echt een chill ding:P Gister de 59 geklokt met standaard variovertanding, homoet en 42 alu. Best netjes toch:) Alleen wel veel overtoeren

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

Nice bartje! 😀

een tip voor je ciao racer frame, monteer je blok zonder vliegwiel even en zo kun je zien wat er uit je frame moet voor je zij inlaat ;D

succes!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

hansieb
        Moderator

Vind die homoet maar niks 🙂 onder een citta kunnen vele mooiere uitlaatjes

Voor op je citta mot nog wel een spatbordje of nie ?

ArvidW
          Donateur

hansieb :
            Voor op je citta mot nog wel een spatbordje of nie ?

Haha, zeg ik ook elke keer tegen Bart als hij langskomt op zijn citta 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

Bartjee
            Topic starter

@ Thomas, Dankje voor de tip, zal t zo eens proberen ja:)

@ Hans, Helaas pastte mn cannon er niet onder, beugel die ik zelf had gemaakt was echt alleen voor mijn ciao want op mijn citta loopt ie tegen de band aan. Dus ik kan kiezen, citypower of homoet aangezien mn geld op is:P Misschien dat ik binnenkort een nieuwe beugel maak aangezien er onder mijn ciao een calibrata ofzo komt.
              Voorspatbord komt er niet op:P Vind het zo veel vetter:) Wel komen alle andere kappen er nog op en stop ik mijn bananenzadel er weer op. Hij heeft toch al autowheelie en met bananenzadel wheeliet t toch net wat fijner:P

@ Arvid, Yep, en toch zeg ik elke keer nee:P

hansieb
              Moderator

Hoe wil je als er regen ligt rijden dan spat alles tegen je moele aan.

Spatbord staat hem 10 x mooier man !!! blauwe stripes erop

Bartjee
                Topic starter

Ach al het echt slechte weer is al voorbij en da heb ik ook overleefd zonder spatbord:P (rij al zo’n half jaar ofzo zonder spatbord) En zo vaak gebruik ik mn citta nou ook weer niet:)

Ziggys91
                  Bijdrager

ik had laatst (geinspireert door jouw filmpje hehe) ook me spatbord dr af gehaald haha maar de volgende dag ging het storten van de regen nou dan gaat het water zo rond je band en dan recht vooruit maar door de wind komt het weer terug IN MIJN GEZICHT hehe dus maar weer dat spatbord ingekort(voor mn top one) en er weer op gezet
                    voorderest vindt ik dit echt een hele mooie citta ben zelf ook iets van plan net als jouw kleuren alleen heb ik dan zwarte kroonstukjes ipv jouw grijze en zwarte voorvork ipv jouw grijze en ik spuit dan ook mn achterrekje blauw (en ik heb een bananenzadel)

Bartjee
                    Topic starter

Dankje Ziggys91:) Met regen ist idd echt kut:P Krijg ook alles in mn gezicht maja meestal als t regent ga ik toch niet rijden dus da boeit me niet zoveel.

NET DE CIAO UIT ELKAAR GEHAALD:D

Eerst de wielen eraf

Voorvorkje eraf, gelijk even helemaal schoongepoetst:D

Alles bij elkaar

Blokje er even ingehangen, zoveel hoeft er niet uit mijn frame toch?

Plannen voor dalijk of in het weekend ofzo:
                      -Stang al zo ver mogelijk eruit zagen, dan binnenkort de rest ff slijpen
                      -Bananenzadel op citta zetten
                      -alle kappen op citta zetten
                      -ff kijken wat mn citta doet met gele drukveer en wa lichtere rolletjes

FonS
                      Bijdrager

voor de inlaat valt het idd wel mee, maar houd ook rekening met de choke op je carb

daarvoor moet je (ofjah, kun je het beste) ook een stukje uitzagen, uit het bovenste omgezette stuk frame

zie je hier: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EFIX4L4Y.jpg

(is maar een klein beetje)

Edjuh
                        Bijdrager

Het membraanhuis neemt ook wat ruimte in, daar moet je ook rekening mee houden.

Bartjee
                          Topic starter

Oke dankje, zal het gat dan maar iets groter maken dan dat ik in mijn hoofd had. Waar hebben jullie dat trouwens mee gedaan?

Loek
                            Bijdrager

Ik vind die voetrem set echt super! Maar wat doe je nu met je andere greep?

Bartjee
                              Topic starter

Dankje:P Vind hem zelf ook echt relax! Remt echt veeeel fijner dan zo’n handvat. Andere greep heb ik er gewoon vanaf gehaald;)

erwinko
                                Bijdrager

beter laat je gewoon je hendel zitten en laat je ook de kabel aangesloten.
                                  ik heb een puch gehad waar ik ook voetrem op had gezet, maar als je geen voet op je stepje hebt heb je ook geen achterrem.

als je alleen je voorrem gebruikt is dat niet erg, maar kan altijd wel van pas komen 🙂

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.