Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

st3yn
    Bijdrager

Nice 😀 foto!?

Bartjee
      Topic starter

Mn citta ziet er opt moment niet uit (heb een aantal kabels nog niet aangesloten en alle kappen liggen er nog vanaf) maar ik zal binnenkort eens wat foto’s maken en misschien nog een filmpje als ik weer bij Arvid ben. Maarja zo spectaculair ziet ie er nu niet uit:P Die citypower is zo verrekte lelijk XD Maarja dat moet wel, want heb net 50 op da ding gerede met wat overtoeren:) (voor mij is 50 hard op die citta:P) Dus met zuiderzee toer gaat 60 zeker lukken, maybe zelfs nog met vario:D

ArvidW
        Donateur

Dus we kunnen die ring van je std vario afvijlen want hij is nu alsnog niet vooruit te branden ? 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Bartjee
          Topic starter

Kunne we idd doen, maar hij komt goed vooruit hoor:P

ArvidW
            Donateur

Filmpje (klik)

En niet flikkeren hè Bart :pest (ging echt net goed, stond helaas niet op film….)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

hansieb
              Moderator

Trekt leuk , wel zonde daarop zou je eigenlijk een top one of circuit motte stoppe dan gaat die echt lekker op de citta!

de papkarre
                Bijdrager

ratelt een beetje zeg tering

Bartjee
                  Topic starter

Ja die citypower is echt een kut uitlaat:P Maarja hij rijdt echt goed nou, zeker als je op dat ding zo’n standaard kut blokje gewend bent. Binnenkort eens die proma cannon eronder gooien en eens kijken hoe dat ie dan rijdt:P Met de zuiderzeetoer komt er sowieso de cannon op

st3yn
                    Bijdrager

Het blijft een vetta citta.. Als ik mijn onderdelen niet rood had gepoedercoat, had ik ze zeker blauw gemaakt :thumb
                      Trok erg lekker op zo te zien, dikke autowheelys 😛 Maarja nu even die cannon erop en blazennn! Hoe hoog is je top nu +- met die citypower?

Bartjee
                      Topic starter

Heb hem met de citypower getopt (plat op de brommer) op 51.5;) Met cannon moet de 60 wel te halen zijn.

Bartjee
                        Topic starter

Net mijn voetenrem setje binnen gekregen. Alles is echt gloedje nieuw:o en dat voor maar 8.80 euro:P

Ook heb ik de homoet onder mijn citta gezet. Rijdt nou heeerlijk en een top van ong 55:)

diac
                          Bijdrager

vet! waar heb je dat van? 😛

Bartjee
                            Topic starter

Marktplaats:P Goed zoeken en je vindt nog best wel leuke dingen:)

TimoO_
                              Donateur

zeg Bart, heb jij ook een cilinderkop van eurocilindro voor 46mm? ik zag et in je sign staan daarom vroeg ik me dat af. ik had er nog nooit eerder over gehoord dat die bestonden.

Bartjee
                                Topic starter

nee heb ik niet, maar als ik hem ga gebruiken ga ik hem waarschijnlijk laten afdraaien (Tenminste, dat kon toch?:P)
                                  Ben je al bij gijs langs geweest trouwens?:P

Heb gister trouwens geprobeerd om die voetrem erop te zetten maar hij wil niet helemaal goed werken. Dus dalijk fftjes verder en dan ga ik denk ik gelijk mijn ciao uit elkaar halen. Dan kan de stang er deze vakantie nog tussenuit:)

Edit: Vanmiddag voetrem erop gezet, werkt nou gelukkig wel:) Is best een chill ding alleen moet t nog fftjes wa beter vastzetten want hij schiet nog niet zo lekker terug

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.